sang under trailser for CSI
Fra : Mikkel Lyngbye

Dato : 13-03-07 17:03

Hej NG

Jeg sad og så "trailer" for CSI på TV3 og synes baggrundssangen lyd god. Er
der nogle af jer der ved, hvad sangen hedder og hvem der har lavet den?

Hilsen Mikkel

Fra : Davidsen

Dato : 13-03-07 21:56

"Mikkel Lyngbye" <"lyngbye@gmail.com"> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogle af jer der ved, hvad sangen hedder og hvem der har lavet den?

Måske The Who's "Who Are You"?

Flere gæt kan garanteret findes her:
http://home.iprimus.com.au/emery_s/csi-fan/aboutcsi.html

Mvh
Davidsen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-03-07 13:48

> [...]
Er
> der nogle af jer der ved, hvad sangen hedder og hvem der har lavet den?

Nu har de vist brugt et par stykker, men den mest brugte, er vist Baba
O'Riley, og ganske rigtigt, med The Who

M.V.H....Benny..

Fra : Mikkel Lyngbye

Dato : 17-03-07 23:14

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> wrote in message

> [...]
> Er

> Nu har de vist brugt et par stykker, men den mest brugte, er vist Baba

Desværre, det er ikke noge af dem.

Det er den reklame der køre på tv3 lidt for tiden. Det er en dyb stemme der
bliver ssunget med.

Hilsen Mikkel

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-03-07 14:54

> [...]
> >

> Desværre, det er ikke noge af dem.
>
> Det er den reklame der køre på tv3 lidt for tiden. Det er en dyb stemme

Okay, jeg har desværre ikke set reklamen.. Men skal da prøve at se, om jeg
kan være heldig at få den at se.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 21:33

> [...]
> Er der nogle af jer der ved, hvad sangen hedder og hvem der har lavet den?

Kører C.S.I. ikke på kanal 4 ???

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-03-07 21:59

T.R. skrev:

> Kører C.S.I. ikke på kanal 4 ???

Kanal 5, for at det skal være helt rigtigt. Men det hjælper jo ikke
spørgeren.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk