Netværket holder pauser ??
Fra : :O\)DaWebman\(O:

Dato : 02-01-01 00:32

Hej.

Jeg har et mystisk problem med mit netværk!

Det gør det, at det ind imellem holder små pauser på få sek, eller også når
jeg evt går på nettet, som jeg normalt ikke har nogen probs med, "det er
efter at jeg har sat netkort i" at nettet virker sløvt i ca 20 til 40 sek,
hvor det så lige pluselig kører normalt igen i et stykke tid så kommer det
igen.

jeg har prøvet at "deaktivere hardwaren" under enhedshåndtering og også tage
kablet fra begge 2, men det er som om det kan være noget med selv netkortne
der kan være skyld i det at det bliver langsomt., eller hvad ?, det er bare
et par alm 10/100 Realtek kort

Jeg kører Win Me.Dk, og har ikke nogen andre probs med det, det er bare
træls når det "HOSTER"

Har i/du nogen gode tips eller lign ?

Med Venlig nytårs hilsen
J.L.C
dawebman@cyberdude.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-01-01 00:51

> [...]
> efter at jeg har sat netkort i" at nettet virker sløvt i ca 20 til 40 sek,

Giv netkortet en IP-adresse...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : :O\)DaWebman\(O:

Dato : 02-01-01 01:40

det har jeg gjort men er der så nogen probs med at give dem default
(PC1=192.168.0.1 - PC2=192.168.0.2) og undernetmasken standard. ??

MVH
Jack L

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:92r54o$ifi$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-01-01 01:42

> det har jeg gjort men er der så nogen probs med at give dem default
> (PC1=192.168.0.1 - PC2=192.168.0.2) og undernetmasken standard. ??

Hvis du kun har de to maskiner kan jeg ikke se noget problematisk i det...