Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CeBit messen - hvad kan jeg som 400D-begyn~
Fra : Fly

Dato : 09-03-07 14:00

Hej!

Jeg besøger CeBit messen primært for at kigge på produkter indenfor telefoni
og datanetværk, men vil da også som nyere ejer af et Canon EOS400D kigge mig
lidt omkring efter eventuelle spændende tilbehør til dette.

Hvilke producenter skal jeg søge efter hjemmefra? Jeg besøger selvfølgelig
Canons stand, men jeg efterlyser lige navne på f.eks. uoriginale objektiver
som passer til mit kamera.

Nogle gode forslag?
Har fundet Sigma som vist passer til mit kamera?!?!

--
-Fly
(Fjern tallene i mailadressen)

Fra : JDD

Dato : 09-03-07 14:16

> [...]
> objektiver som passer til mit kamera.
>
> Nogle gode forslag?
> Har fundet Sigma som vist passer til mit kamera?!?!

Sigma, Tamron og Tokina laver objektiver der passer på de gængse kamera
mærker.

Fra : Tonni

Dato : 11-03-07 08:18

"Fly" <doktor_fly123@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> objektiver som passer til mit kamera.
>
> Nogle gode forslag?
> Har fundet Sigma som vist passer til mit kamera?!?!

Prøv at se her:
http://www.photozone.de/8Reviews/index.html

/Tonni