MS Windows
briani 27239
Stifinder / CD brænder, ikke længere aktiv~
Fra : Seerup

Dato : 18-03-07 13:55

Normalt, når man lægger en blank Cd i brænderen, så finder Win Xp (XP Pro,
original) selv ud af det, og tilbyder at åbne en mappe til placering af filer,
der ønskes brændt over på CD'en.

Dette sker ikke længere på min maskine, og jeg har set under egenskaber for
drevet, funktionen er aktiveret. Og hvis jeg lægger en blank Cd i dervet, og
forsøger at kopiere til den, så meddeler drevet/systemet, at der ingen Cd er
lagt i.

Jeg kan sagtens brænde med en ekstern applikation, så hvad kan problemet være?

Pfh. tak.
Mvh.

Seerup