MS Windows
briani 27239
"Fejl i scripted på denne side"
Fra : KIJ

Dato : 17-03-07 12:21

Min PC er en 1,1 GB AMD med 612 MB ram, Windows XPhome, IE 7/OE 6 og fuld
opdateret
Jeg får af og til denne fejl:

advarsel: "Der opstod en fejl i scriptet på denne side"
"Vil du fortsætte med at afspille scripts på denne side?" Ja......Nej

og det synes ligegyldigt om man svarer ja eller nej
Når man Googler findes en masse om emnet, desværre har jeg endnu ikke evnet
at finde noget brugbart

Hvordan afhjælpes denne "fejl" ?

hilsen Kij

Fra : Bjarne Chr

Dato : 17-03-07 13:05

"KIJ" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> og det synes ligegyldigt om man svarer ja eller nej
> Når man Googler findes en masse om emnet, desværre har jeg endnu ikke

Nu er det jo ikke en fejl hos dig, men på den hjemmeside du besøger Du kan
undgå fremtidige scriptfejl ved at slå scriptfejlfinding fra i Internet
Explorer. Funktioner / Internetindstillinger / Avanceret sæt flueben i
deaktiver scriptfejl

Bc

Fra : KIJ

Dato : 17-03-07 19:27

Fra : Steen

Dato : 19-03-07 17:24

> [...]
> undgå fremtidige scriptfejl ved at slå scriptfejlfinding fra i Internet
> Explorer. Funktioner / Internetindstillinger / Avanceret sæt flueben i

Hvor gør man det så samme i Vista ?

Hilsen Steen

Fra : Bjarne Chr

Dato : 19-03-07 17:58

"Steen" <s.nissen@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor gør man det så samme i Vista ?
>
> Hilsen Steen
Aner det ikke, kører stadig XP men har du prøvet samme sted? Browseren
IE7 er vel den samme i Vista og XP.
Bc