MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan slette spor??
Fra : Erik K.

Dato : 15-03-07 16:41

Jeg er ved at sælge min gamle computer, hvor Windows XP Home er
præinstallerete. - Når man går ind i systemet står der stadig, at XP er
"givet i licens til.....". - Hvordan får jeg dette slettet eller ændret uden
at fjerne styreprogrammet??
På forhånd tak for et tip.
Mvh
Erik

Fra : ai

Dato : 15-03-07 17:00
Fra : ai

Dato : 15-03-07 17:08

hvis Wipe server ikke responds, så prøv denne:
Eraser, secure data removal tool

http://www.heidi.ie/
/ai

Fra : Bent Olsen

Dato : 15-03-07 19:52

Hej Erik!
Forstår jeg dig ret, vil du kun lave dit navn om i "givet i licens til"
Du åbner registreringsdatabasen. Går ind i HKEY_LOKAL
MACHINE\software\microsoft\windowsNT\current version. Der finder du nøglen
registrered owner som du markerer. Du går nu ind under rediger øverst,
ruller gardinet ud og klikker på rediger. Der kommer nu en dialogbox frem
hvor du kan ændre dit navn til hvadsomhelst, f.ex. privat eller andet navn.
Mvh
Bent Olsen

Fra : Erik K.

Dato : 15-03-07 22:22

Hej Bent
Tak for tippet! - Det er jo meget nemt, når bare man ved det!! - Det
virkede, og nu står der blot "Ejer".
Mvh
Erik