MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke slette program på tilføj/fjern li~
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-07 12:35

Hejsa...

Jeg har et program "Autodesk Inventor" på min tilføj/fjern liste, men jeg
kan ikke slette den. Har prøvet at gå ind i reg databasen for at slette den,
men kan ikke finde den under "uninstall".
Hvad gør jeg lige.
Kan ikke installere programmet, da den skriver at den er installeret...

Fra : kep

Dato : 15-03-07 13:01

"Gossa" <g_mathisen(a)mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad gør jeg lige.
> Kan ikke installere programmet, da den skriver at den er installeret...

Hej
Måske Regseeker kan klare det - Installed applications \ Invalid Add/Remove
entries
http://www.hoverdesk.net/freeware.htm

Ellers, prøv at hente jv16 PowerTools - gratis i 30 dage
og kig under Software Manager og Registry Manager
og se om du kan finde den der
http://www.macecraft.com/downloads/

--
MVH