MS Windows
briani 27239
DreamScene
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-03-07 22:09

Har I set, at den fulde version af DreamScene til Vista Ultimate nu
er tilgængelig på Windows Update? Ret blæret. :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-07 22:28

Thomas G. Madsen wrote:
> Har I set, at den fulde version af DreamScene til Vista Ultimate nu
> er tilgængelig på Windows Update? Ret blæret. :)

har haft det slået til siden igår og med undtagelse af den første der
kom for en måneds tiden siden så synes jeg de er elendige, ALT for
urolige... min desktop skal være behagelig... ikke forvirre, eller gøre
mig søsyg.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-03-07 22:45

Claus Albæk (Kbh.) skrev:

> har haft det slået til siden igår og med undtagelse af den
> første der kom for en måneds tiden siden så synes jeg de er
> elendige, ALT for urolige... min desktop skal være behagelig...
> ikke forvirre, eller gøre mig søsyg.

Jeg vender også tilbage til min gode gamle koksgrå baggrund
inden længe, men skal da lige have prøvet funktionen af.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-03-07 23:06

Den 14-03-07 22.45 skrev Thomas G. Madsen følgende:

> Jeg vender også tilbage til min gode gamle koksgrå baggrund
> inden længe, men skal da lige have prøvet funktionen af.

Den kunne du da have afprøvet for mange år siden i XP. Det behøver man
slet ikke Vista og aero for - selv min gamle OS/2 kan klare den slags.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Oversigt over alle de praktiske tastaturgenveje i Windows.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-03-07 23:22

Kim Ludvigsen skrev:

> Den kunne du da have afprøvet for mange år siden i XP. Det
> behøver man slet ikke Vista og aero for - selv min gamle OS/2
> kan klare den slags.

Lyseslukker.

--
Hilsen