MS Windows
briani 27239
Noget mangler i mit XP !
Fra : Henrik

Dato : 14-03-07 03:41

Hejsa.

Ja det lyder alvorligt det her , men det er nu
ikke så kritisk enda.

Jeg installerede XP for nylig endnu engang , og denne
udgave er så med sp2 modsat før sp1 som jeg ikke kunne
opdater med sp2 osv osv.

Denne XP er så med SP2 + den nye Explore 7
Alt virker fint bortset fra at nogle iconer mangler i tilfælde af at
jeg
bevæger muse markøren hen foran et billede på en hjemmeside !
Nogle iconer dukkede typisk op øverst til venstre ved kanten af et
billede.
Alternativer er dog at højreklikke og gemme billedet på den led , men
det er så ikke altid man får tilladelse til det !

Når iconerne var til stede var det dog typisk muligt.
Iconerne gjorde det bla. også muligt at printe og maile.

En der ved hvordan jeg får disse iconer frem i mit Explore
eller det er måske ikke muligt i denne ver. 7 !!

Henrik.....

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-03-07 04:45

Den 14-03-07 03.41 skrev Henrik følgende:

> Alt virker fint bortset fra at nogle iconer mangler i tilfælde af at
> jeg
> bevæger muse markøren hen foran et billede på en hjemmeside !

Billedværktøjslinjen er fjernet i Internet Explorer 7.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spar på tastetrykkene med Flashpaste, der husker tekst for dig.

Fra : Henrik

Dato : 14-03-07 04:57

On 14 Mar., 04:44, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> Billedværktøjslinjen er fjernet i Internet Explorer 7.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Spar på tastetrykkene med Flashpaste, der husker tekst for dig.http://kimludvigsen.dk

Hej Kim.

Jeg havde godt nok mine anelser !
Internet Explore 7 er dog klart bedre , selv om
billedeværktøjslinien ikke er med her.

Tak fordi du kikkede omkring med et svar.

Henrik....