10.4.9
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 14-03-07 07:35

Bare til orientering: Hentede 10.4.9 (Intel) opgraderingen i går aftes:
Det ser rigtigt godt ud: Bedre hastighed. (MBP)

--
MA @ 55.01.43N/11.50.36E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Peter B. P.

Dato : 14-03-07 14:10

On 2007-03-14 07:34:56 +0100, martinx@yzammentorp.org (Martin Ammentorp) said:

> Bare til orientering: Hentede 10.4.9 (Intel) opgraderingen i går aftes:
> Det ser rigtigt godt ud: Bedre hastighed. (MBP)

Hvad synes du virker hurtigere?

--
If you want to be happy for a day - get drunk.
If you want to be happy for a week - get married.

http://titancity.com/blog/

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 14-03-07 15:35

Peter B. P. <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote:

> Hvad synes du virker hurtigere?

åbne programmer - forbinde til trådløst netværk, som før 10.4.9 kunne
være problematisk, idet jeg skulle slå airport fra og til - Finder

bare sådan efter et par timers brug

vh

Martin

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 14-03-07 16:34

Martin Ammentorp wrote:

> åbne programmer - forbinde til trådløst netværk, som før 10.4.9 kunne
> være problematisk, idet jeg skulle slå airport fra og til - Finder

Det var også noget, jeg lagde mærke til, selvom jeg har de Finder
problemer, så åbnes flere programmer noget hurtigere end i 10.4.8...

> bare sådan efter et par timers brug

En anden ting, jeg bemærkede som noget, der er blevet endnu hurtigere er
opstart og genstart - især, hvis classic er aktiv. - En komplet genstart
er nu nede under et minut inkl. nedlukning af evt. åbne programmer som
fx. classic...

mvh. Erik Richard

<erikrichard_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter Express - The Future In Multilingual Textprocessing

Fra : tom

Dato : 14-03-07 18:03

On 2007-03-14 16:33:35 +0100, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> [...]
> r opstart og genstart - især, hvis classic er aktiv. - En komplet
> genstar t er nu nede under et minut inkl. nedlukning af evt. åbne

Som en sjov ting, kan systemet nu se pcmcia kort, og dermed sikkert
også de nye express kort..
Pludselig har mit 3 net kort fået sin egen lille fine menu ting, hvor
jeg kan tænde og config.. etc..
Virker forøvrigt også som om at g4 kører hurtigere.. ( bærbar 1.67)
Tom

Fra : Peter B. P.

Dato : 14-03-07 22:53

On 2007-03-14 15:34:50 +0100, martinx@yzammentorp.org (Martin Ammentorp) said:

> åbne programmer - forbinde til trådløst netværk, som før 10.4.9 kunne
> være problematisk, idet jeg skulle slå airport fra og til - Finder
> [...]

Herligt!

En ven i USA fortæller mig også at 10.4.9 har gjort programstart meget
hurtigere for ham.

Jeg tror lieg jeg laver en permissions check og så installerer skidtet :)

Tak!