Include fil: Menu.html ? Hjælp
Fra : Christian Jørgensen

Dato : 13-03-07 21:05

Hej.

Jeg har en fil som hedder menu.html
- Hvor jeg har lagt min min menu ind.
Den fil jeg jeg gerne have til at komme på alle mine sider, men
hvordan gør jeg det, hvis mit webhotel(frac) IKKE understøtter
SII eller er det SSI ??

Håber på hjælp :P

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-03-07 21:14

Christian Jørgensen wrote:

> hvordan gør jeg det, hvis mit webhotel(frac) IKKE understøtter
> SII eller er det SSI ??

De sider, hvor du vil inkludere din menu, skal hedde php til efternavn og du
inkluderer så din menu med denne kode:

<?php include ("menu.html"); ?>

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-03-07 12:22

Erik Ginnerskov skrev:

> De sider, hvor du vil inkludere din menu, skal hedde php til efternavn og du
> inkluderer så din menu med denne kode:

> <?php include ("menu.html"); ?>

Og så skal man passe på med at der kun må være et sæt headere -
altså at den inkluderede fuil ikke må begynde med en doctype og

--
Bertel

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-03-07 21:18

Christian Jørgensen <Superfisker@gmail.com> skrev :

> [...]
>Den fil jeg jeg gerne have til at komme på alle mine sider, men
>hvordan gør jeg det, hvis mit webhotel(frac) IKKE understøtter

Du kan bruge både ssi og php på frac.dk.

menu.html skal hedde menu.php og så kig ellers på
http://www.hjemmesideskolen.dk/html/incl.asp?id=inclphp

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : oz3lx,René

Dato : 13-03-07 22:31

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Du kan bruge både ssi og php på frac.dk.
>
> menu.html skal hedde menu.php og så kig ellers på
> http://www.hjemmesideskolen.dk/html/incl.asp?id=inclphp
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : jopa

Dato : 13-03-07 23:01

"oz3lx,René" <oz3lx@123oz3lx456.dk> skrev i meddelelsen

> og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
> stukket
> en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
> FUCK MUHAMMED.

Tag nu og ignorer ham.
Han opnår for meget opmærksomhed om hans tåbelige budskab.
Han har lov til at skrive hvad han vil i sin signatur uanset hvor tåbeligt
det virker på dig og såmænd også mig

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 13-03-07 23:19

On Tue, 13 Mar 2007 23:00:37 +0100, "jopa" <admin@jp-web.invalid> wrote:

>"oz3lx,René" <oz3lx@123oz3lx456.dk> skrev

>Tag nu og ignorer ham.

Der er flere, der har forsøgt at snakke fornuft til denne René. Men han
nægter at høre. Så gør som de fleste andre: Sæt ham i dit kill-filter.

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen, Brønshøj

ALLE danske tropper HJEM fra Irak, NU
Demonstrér 17. marts: www.nejtilkrig.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-03-07 18:33

Jørn Andersen wrote:

> Så gør som de fleste andre: Sæt ham i dit
> kill-filter.

Netop. Hans udgydelser afsløres f.eks. kun for mig, hvis noget ulejliger sig
med at svare ham. I det sorte hul med ham og lad os aldrig mere høre fra
eller om ham. Han er alligevel udenfor pædagogisk rækkevidde.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 13-03-07 22:29

On Tue, 13 Mar 2007 21:18:12 +0100, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>menu.html skal hedde menu.php

Er det rigtigt?
Er det ikke kun den inkluderende fil, der skal hedde .php - ikke
nødvendigvis den inkluderede?

Mvh. Jørn

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-03-07 23:03

Jørn Andersen <jorn@jorna.dk> skrev :

>Er det ikke kun den inkluderende fil, der skal hedde .php - ikke
>nødvendigvis den inkluderede?

Selvføgelig, det er siderne, hvor den inkluderede fil skal vises
på, der skal hedde *.php.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-03-07 12:21

Jørn Andersen skrev:

> Er det ikke kun den inkluderende fil, der skal hedde .php - ikke
> nødvendigvis den inkluderede?

Jo, sådan er det.

--
Bertel