MS Windows
briani 27239
hata uyarýsý
Fra : hayalevi

Dato : 13-03-07 10:32

benim bilgisayar açýldýðýnda windows olaðan þekilde baþlasýn uyarýsý
veriyor. ok diyorum hata mesajý UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME uyarýsý
veriyor. güvenli kipte baþlattým gene olmadý. artýk bilgisayarým
açýlmýyor her açýlýþta ayný uyarýyý veriyor. sorun donaným mý yoýksa
sistem mi sisteme format atsam düzelir mi ne yapmalýyým. þimdiden
teþekkürler..........

Fra : Kim S

Dato : 13-03-07 14:05

"hayalevi" <akifdayan_65@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>açýlmýyor her açýlýþta ayný uyarýyý veriyor. sorun donaným mý yoýksa
>sistem mi sisteme format atsam düzelir mi ne yapmalýyým. þimdiden

Jeg kunne ikke være mere enig....

Mvh, Kim

Fra : Desserten

Dato : 13-03-07 17:03

"hayalevi" <akifdayan_65@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det er helt klart............krystal klart..... hvor fanden blev den
blinde-stok nu af, den har det med at blive væk for mig

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-03-07 17:38

hayalevi skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]
> açýlýþta ayný uyarýyý veriyor. sorun donaným mý yoýksa sistem
> mi sisteme format atsam düzelir mi ne yapmalýyým. þimdiden

Endelig et klart og let forståeligt indlæg

Jan

Fra : N/A

Dato : 13-03-07 18:11

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-03-07 18:11

Carl Drud skrev:

>Og endnu en bekræftelse af, at i OE er det andre der bestemmer hvilket
>tegnsæt man sender i.

Burde "Desserten"s svar så ikke også være med det tyrkiske tegnsæt

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 13-03-07 18:19

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> writes:

> Burde "Desserten"s svar så ikke også være med det tyrkiske tegnsæt

Ved nærmere eftertanke tror jeg faktisk Jans meddelelse er korrekt mht
tegnsæt.

--
Carl

Fra : Ricko.