MS Windows
briani 27239
cleane ram ?
Fra : not@home.se

Dato : 12-03-07 17:09

hej jeg har lige hentet programmet der hedder cleanupmypc 3.0 og der
er noget med at man kan free up ram ? hvad betyder det ? er det noget
jeg har brug for når jeg har 2 giga ram jeg kan se at den bruger 880
mb ram lige nu men hjælper det at bruge dette program ? og hvad er cpu
optimation ?

Fra : Jubii

Dato : 12-03-07 17:42

not@home.se formulerede:
> [...]
> jeg har brug for når jeg har 2 giga ram jeg kan se at den bruger 880
> mb ram lige nu men hjælper det at bruge dette program ? og hvad er cpu

Hvis du ikke ved hvad programmet gør, så
har du nok heller ikke brug for det.

Fra : Jack

Dato : 12-03-07 18:01

"Jubii" <hostmaster@easywebhost.org> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke ved hvad programmet gør, så
> har du nok heller ikke brug for det.

:-/ sikkert ikke det svar han ledte efter..

Uden at jeg ved en masse om det, kan du roligt frigøre noget ram, det
stoppe unødvendigt "snavs" der ligger og køre i din ram... det skader unde
alle omstændigheder ikke.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 12-03-07 21:16

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Uden at jeg ved en masse om det, kan du roligt frigøre noget ram, det
> stoppe unødvendigt "snavs" der ligger og køre i din ram... det skader unde

Det er jeg så ikke sikker på da de fleste ramcleanere kun smider data fra
ram over på harddisken og så bliver PC alt andet lige langsommere
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as