Lysavis
Fra : Mugge

Dato : 01-07-01 23:05

Hej

Jeg har et problem med at indsætte en lysavis.
Når jeg går ind i komponent undermenuen, så er lysavisen den eneste
komponent der er "inaktiv"
Jeg har prøvet mig frem med at ændre på diverse indstillinger i FP 2000, men
uden held.
Jeg ved det kan lade sig gøre, for det virkede da jeg i sin tid installerede
programmet, men hvad der siden er gået galt ved jeg ikke.
Hvad kan der være galt? Er der nogen der har en løsning?

mvh

Mugge

PS - jeg har extensions til rådighed på mit web hotel

--

mugge.lfc@get2net.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-07-01 01:31

Mon, 2 Jul 2001 00:04:31 +0200, skrev "Mugge"
<mugge.lfc@get2net.dk>:

>Jeg har et problem med at indsætte en lysavis.
>Når jeg går ind i komponent undermenuen, så er lysavisen den eneste
>komponent der er "inaktiv"

Det er fordi du har sat siden til at være Netscapekompatibel og
<marquee> (som er en frygtelig ting) virker kun i IE.

I en engelsk FP:
Tools => Page Opitions => Compatilibity

>PS - jeg har extensions til rådighed på mit web hotel

Har ikke betydning for ovennævnte.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-07-01 10:56

"Mugge" <mugge.lfc@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmet, men hvad der siden er gået galt ved jeg ikke.
> Hvad kan der være galt? Er der nogen der har en løsning?

Den kan kun ses i MSIE.

> PS - jeg har extensions til rådighed på mit web hotel

Betyder ingenting i dette tilfælde. Det er en specifik MSIE-html-ting.
Arne H. Wilstrup