MS Windows
briani 27239
AdobeReader 8 DK
Fra : Stone

Dato : 10-03-07 12:32

Kan ikke installere Adobe 8 på min Vista når den har pakket den ud og
skal til at installere
Kommer den med den her m Boks hvor der står

"Mappen Temp findes på et Drev der enten er overfuldt eller ikke
tilgængeligt.Frigør mere plads på drevet,og kontroller,at du har
skriveadgang til mappen Temp"

Hvad er der går i muder her der rigligt plads på dervet

Mvh Stone

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-03-07 13:13

--
Hilsen
Madsen

Fra : jama

Dato : 10-03-07 15:45

Thomas G. Madsen wrote:
> [...]

Jeg mener jeg har skrevet om Adobes installs., problem før. Var ude for det
samme drevet var fuldt eller lign Du skal installere det fra et andet sted,
dvs, såvit jeg husker. Læg F.eks. install.filen ind i C:Temp og start den
derfra. Mener det var på den måde det lykkedes for mig, det sjove er, at
Adobe 7.8 er der ingen problemmer med. Prøv dig frem og se, hvor den vil
lægges, hvis mit Bud ikke duer. Så prøver du, at lægge install.filen der,
hvor den skriver der ikke er plads. Prøv, prøv, og atter prøv, det tog et
par timer, men til sidst lykkedes det for Mig.Og det vil også lykkes for
DIG!!
Mvh.Jama

Fra : Carl Drud

Dato : 10-03-07 18:11

"jama" <nonspam@mail.com> writes:

> Prøv, prøv, og atter prøv, det tog et par timer, men til sidst
> lykkedes det for Mig.Og det vil også lykkes for DIG!!

Han behøver kun at prøve en gang. Thomas har givet et link til en
meddelelse hvori en løsning kan findes.

--
Carl

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-03-07 18:09

jama skrev:

> Og det vil også lykkes for DIG!!

Jeg har ikke problemet.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Mogens Johansen

Dato : 10-03-07 17:11

"Stone" <Stjo@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> skriveadgang til mappen Temp"
>
> Hvad er der går i muder her der rigligt plads på dervet

Havde samme bøvl, men har fundet løsningen
Har smidt et billede i binaer, der viser hvor de udpakkede filer ligger..Gå
ind og kopier dem ud når du får advarslen Mappen Temp findes på et Drev der
enten er overfuldt......... Klik ikke OK til advarslen får filerne er
fjernet..
Mvh.
Mogens

Fra : Stone

Dato : 11-03-07 13:13

Hej fandt ud af det med hjælp her fra det er nu dejligt med de her grupper
mange tak

Mvh Stone