MS Windows
briani 27239
Flytte Pagefile i Vista fra C:?
Fra : Sven

Dato : 09-03-07 02:20

Hej.
Jeg kører med en Vista Home Premium DK, og jeg har (som anbefalet) 2 Gb ram.
Nu er problemet så det, at jeg vil flytte pagefilen fra C-drevet, og ud på
andre drev. Jeg kan godt oprette pagefiles på andre drev, og de tages også i
brug efter en genstart, men hvis jeg laver pagefilen på C-drevet mindre end
"system-administreret" størrelse, så får jeg omgående en BSOD, når jeg
trykker OK.
Jeg plejer altid at flytte pagefile, temp, emails o.lign., væk fra C-drevet,
dels så det ikke bliver frakmenteret så hurtigt, og dels så der er færre
data at "ghoste". Hvordan kommer jeg uden om det problem med C: og
pagefilen?

Sven

Fra : Dennis_N

Dato : 09-03-07 03:18

On Fri, 9 Mar 2007 02:19:43 +0100, "Sven" <nogen@med.ca> wrote:

> [...]
>dels så det ikke bliver frakmenteret så hurtigt, og dels så der er færre
>data at "ghoste". Hvordan kommer jeg uden om det problem med C: og

Du skal bare deaktivere virtuel hukom. på c-drevet i stedet for at
reducere størrelsen.