MS Windows
briani 27239
Outllok express besked database - Import t~
Fra : Ukendt

Dato : 08-03-07 22:15

Er det muligt at importere mine store besked database til windows mail hvis
jeg ikke opgradere, men blot har filerne liggende ???

Fra : JSH [9800]

Dato : 08-03-07 22:29

Ja, jeg hentede filerne fra en pc med XP over på en ny pc med Windows Vista.
Det gik fint

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-07 22:45

Hvordan gjorde du det ??? Kastede du bare indholdet fra outlook expres
databasen (De filer der ligger i "identities") over i det katalog som
windows mail benytter til sin database ???

Fra : JSH [9800]

Dato : 08-03-07 23:06

Hej
Nej jeg gjorde følgende:

På den pc hvor de gamle meddelelser ligger kopierede jeg dem til en ny mappe
(brug stifinder)
Start Windows Mail og i funktioner vælg importer og vælg så meddelelser og
vælg Outlook Express 6 meddelelser.
Så skulle det køre!
Jeg prøvede først at starte i punkt 2, men Windows Mail ville ikke importere
før jeg havde kopieret dem til et andet sted.

Prøv det!

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-07 00:02

Tak