MS Windows
briani 27239
Bluetooth i XP
Fra : Jørgen

Dato : 08-03-07 15:03

Jeg forsøgte at installere Bluetooth (Sanderson) i WinXP med SP2. Det gik
gruelig galt, og jeg kunne ikke får resterne af programmet ud igen. Et lille
lokalt værksted gjorde det for mig og fortalte, at der i Sandersons udstyr
er filer, der ikke vil trives sammen med SP2. Jeg havde en Bluetooth Tinum.
Den skulle jeg ikke installere med dens software, sagde værkstedet. Jeg
skulle benytte den driver, Windows har. Jeg gik i Kontrolpanel - Bluetooth
og gjorde som jeg fik besked på.
Det virkede straks.
Nu ville jeg gerne vide, hvor sårbar jeg har gjort mig. Sandersons er klasse
2. Den er meget kortrækkende, har jeg læst. Men Tinums er klasse 1, som kan
række op til 100 m. Har jeg også læst!
Hver gang, jeg tænder, vil min maskine snakke med mobilen. Kan man
forestille sig, at man fra en bil udenfor huset kan koble sig ind til min
villige computer via min langtrækkende Bluetoothenhed?
Er der et eller andet sted, jeg kan afbryde for bluetooth funktionen i
PC'en? Det er jo ikke hver dag, jeg har brug for denne forbindelse.
Eller kan jeg trygt lade som ingenting?
Mvh Jørgen