MS Windows
briani 27239
Billed og faxfremviser - filnavn? (winXP)
Fra : lindsepigen@gmail.co~

Dato : 08-03-07 09:33

Jeg har brug for hjælp til at finde ud af hvad Billed og Faxfremviser
programmet har som filnavn og i hvilket bibliotek filen ligger..Kan I
hjælpe?

Fra : Ole Christiansen

Dato : 08-03-07 10:03

<lindsepigen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg har brug for hjælp til at finde ud af hvad Billed og Faxfremviser
programmet har som filnavn og i hvilket bibliotek filen ligger..Kan I
hjælpe?

Start/alle programmer/højreklik på program/egenskaber

--
Ole

Fra : Asle Bjerva

Dato : 08-03-07 13:42

Ole Christiansen wrote:
> [...]
> hjælpe?
>
> Start/alle programmer/højreklik på program/egenskaber

Det er ikke noe selvstendig program, det er en del av Windows.
Det er rundll32.exe som kaller denne denne funksjonen fra shimgvw.dll.
--
AsleB;Oslo

Fra : Ole Christiansen

Dato : 09-03-07 08:50

"Asle Bjerva" <abuse@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Det er ikke noe selvstendig program, det er en del av Windows.
> Det er rundll32.exe som kaller denne denne funksjonen fra shimgvw.dll.
> --
> AsleB;Oslo

Så må ALT+ENTER også virke i selve programmet.

--
Ole

Fra : Ole C

Dato : 09-03-07 10:13

Ole Christiansen skrev blandt andet:

> Så må ALT+ENTER også virke i selve programmet.

Næ.

--
vh
Ole C.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 09-03-07 11:12

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Næ.
>
> --
> vh
> Ole C.
Nåda. Så må du søge på en del af filnavnet fra fremviseren i "søg"

--
Ole

Fra : Ole C

Dato : 09-03-07 17:49

Ole Christiansen skrev blandt andet:

> Nåda. Så må du søge på en del af filnavnet fra fremviseren i "søg"

Og hvorfor skulle jeg dog det?

--
vh
Ole C.