nedtælling -> optælling html
Fra : NN

Dato : 09-03-07 15:45

Hej NG
På denne side er der et sjovt script (syntes jeg) som tæller ned fra nu og
til en bestemt dato.
http://www.html.dk/scripts/javascript/00026/

Men det jeg godt kunne tænke mig var det omvendte, altså at der tælles op
fra en bestemt dato til nu.
Jeg har prøvet at "rode" lidt med koderne i ovennævnte eksempel, men der er
nu gået "lidt" koks i det, da jeg ikke særlig erfaren mht. kodning.
Er der nogen der kan hjælpe eller er det en helt anden metode der skal
bruges?

På forhånd tak.
NN

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 09-03-07 17:34

"NN" <N@N.dot.not.bot.dk> wrote:

> [...]
>nu gået "lidt" koks i det, da jeg ikke særlig erfaren mht. kodning.
> Er der nogen der kan hjælpe eller er det en helt anden metode der skal

Mit bud er at ændre det to steder der er brugt: (event - now)
Til til det modsatte udtryk: (now - event)
Og så selvfølgelig sætte event tildelingen [den gule tekst] til en dato fra
fortiden.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : NN

Dato : 10-03-07 17:43

Hej Ove
Det virker! Tak for det! Det var jo ganske simpelt!

-og Hej Erik
Jeg vil nu også begynde at tjekke news:dk.edb.internet.webdesign.clientside
Tak for tippet!

vh
NN

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-03-07 22:57

NN wrote:
> Hej NG
> På denne side er der et sjovt script (syntes jeg) som tæller ned fra
> nu og til en bestemt dato.
> http://www.html.dk/scripts/javascript/00026/

Hvis ikke Oves indlæg hjalp dig, skulle du i stedet prøve at spørge i
gruppen news:dk.edb.internet.webdesign.clientside hvor javascript behandles.
Der har du meget større chance for at få den hjælp, du behøver.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk