Fejlmeddelse i IE7
Fra : Ditte H

Dato : 09-03-07 08:10

Hej

Jeg har IE7 og Vista Bussiness.
Når jeg prøver at åbne Interaktionsdatabasen: http://193.162.200.146/
Får jeg følgende fejlmeddelse:
The requested Web page has been blocked by your system administrator.

Please contact your system administrator for further information.

Jeg har slået pop up blocker fra, jeg har forsøgt at deaktivere Vista
firewall.

Kan I hjælpe?

Hilsen Ditte

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-03-07 09:35

Den 09-03-07 08.10 skrev Ditte H følgende:

> The requested Web page has been blocked by your system administrator.

Sidder du på et virksomhedsnetværk, og/eller er din computer opsat af en
systemadministrator? I så fald skal du henvende dig til ham.

> Jeg har slået pop up blocker fra, jeg har forsøgt at deaktivere Vista
> firewall.

Det har ikke noget med ovenstående at gøre. Der er blokeret for adgang
til siden i opsætningen af IE7.
(popop-blokkeren skal vist også være slået fra inde på siden, men det er
en helt anden historie - du kommer ikke så langt)

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slip musen fri, og styr i stedet computeren lynhurtigt med tastaturgenveje.

Fra : Ditte H

Dato : 09-03-07 15:51

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in news:45f11c48$0$91715
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> [...]
> (popop-blokkeren skal vist også være slået fra inde på siden, men det er
> en helt anden historie - du kommer ikke så langt)

Jeg sidder godt nok på en skole, men deres it-mand siger, at de ikke
blokkerer.
De pc'er de selv stiller til rådighed, kan godt komme ind på siden, de har
dog lige sat nogle nye op, som også blokkerer for siden hmm. De har dog
ikke lige et forslag til, hvordan det skal løses.
Jeg er jo min egen administrator, så hjælp mig *G*

Hilsen Ditte

PS. kender du et godt nyhedslæserprogram? Mesnews kører ikke særligt godt
med Vista, og jeg kan ikke forlige mig med Xnews. Savner at have en
oversigt over min grupper i venstre side.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-03-07 23:29

Den 09-03-07 15.50 skrev Ditte H følgende:
> Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in news:45f11c48$0$91715

> Jeg sidder godt nok på en skole, men deres it-mand siger, at de ikke
> blokkerer.

Det må de så alligevel gøre. Jeg har ingen problemer med at komme ind på
siden med en standardopsætning. Der bliver blokeret for popop-vinduet,
men du kommer som sagt aldrig så langt.

Jeg tør desværre ikke sige, hvordan du får åbnet for adgangen. Du kan
evt. prøve at installere Firefox og se, om den får lov at komme ind på
siden, men jeg har på fornemmelsen, at det vil være det samme.

> PS. kender du et godt nyhedslæserprogram? Mesnews kører ikke særligt godt
> med Vista, og jeg kan ikke forlige mig med Xnews. Savner at have en
> oversigt over min grupper i venstre side.

Til tekstgrupper eller binære grupper? Jeg bruger selv Thunderbird til
tekstgrupper, men Thunderbird er ubrugelig til binære grupper.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Din ven i nøden, lær at bruge Joblisten i Windows XP.