på linie
Fra : Leonard

Dato : 08-03-07 14:05

Nederst på denne side:
http://annewallin.dk/annewallin/galleri.php?id=24&fra=15

er der i FF 3 bokse på linie, i IE6 er de yderste ikke bokse og de
hænger oppe i den røde kant.

Hvordan får jeg det til at se nogenlunde ens ud også i IE6 ?
- det skal ikke være pixelfast design, bare nogenlunde ens.
--
Leonard

Detected 892k stolen memory

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-03-07 16:21

Leonard skrev:
> [...]
>
> Hvordan får jeg det til at se nogenlunde ens ud også i IE6 ?
> - det skal ikke være pixelfast design, bare nogenlunde ens.

Det kan muligvis skyldes, at du ikke har nogen bredde på
de floatede elementer, eller på det midtstillede element.
Giv de tre elementer en bredde < 30%, så går det nok op.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Leonard

Dato : 08-03-07 17:26

Jørgen Farum Jensen <jfjenzen@yahoo.dk> wrote:

>Giv de tre elementer en bredde < 30%, så går det nok op.

Nej, desværre, det ødelægger mere end det gavner, så vil det midterste
element ned på linien under i FF og i IE6 kager det helt rundt.

Det der undrer mig er at det virker på denne testside:
http://162.dk/test/3paalinie.html

så det må jo være noget andet kode på den færdige side, der ødelægger
det.