fordeling af brug af forskellige browsere ~
Fra : BRSF \(DK\)

Dato : 08-03-07 15:48

Jeg har forgæves søgt på Google efter en fordeling af brug af forskellige
browsere i %.

Årsagen til min søgen er at jeg har afprøvet et fotogallery i følgende
browsere:

IE 6 og 7, Firefox og Thunderbird samt Safari alle uden problemer, men i
Opera 10 er der enkelte problemer, hvorefter jeg egentlig blev nysgerrig
efter, hvordan fordelingen i brug af disse browsere er i % uden i den store
verden

mvh
Bjarne

Fra : John

Dato : 08-03-07 16:04

"BRSF (DK)" <bjafa"fjern-dette"@maildb.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har forgæves søgt på Google efter en fordeling af brug af
> forskellige browsere i %.

http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp

http://www.fdim.dk/?vis=page&ID=73&Uge=9

John

Fra : BRSF \(DK\)

Dato : 08-03-07 16:07

> http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
>
> http://www.fdim.dk/?vis=page&ID=73&Uge=9
>
> John

Hej John

Tak, det var lige hvad jeg søgte

mvh
Bjarne

Fra : John

Dato : 08-03-07 16:12

"BRSF (DK)" <bjafa"fjern-dette"@maildb.dk> skrev i en meddelelse

> Tak, det var lige hvad jeg søgte

Velbekomme!

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 08-03-07 17:41

"John" <nogen@pladderballe.ok> posting:

>http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp

Sandsynligvis forrykket mod FF (sikkert grundet en buzz-ord som
"geek-browser" og "open source er cool" blandt en del teknik-folk)

>http://www.fdim.dk/?vis=page&ID=73&Uge=9

Sandsynligvis forrykket mod IE.

--
What is life, except excuse for death,

http://www.youtube.com/watch?v=8YtpJaEHrlY

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 08-03-07 17:43

"BRSF \(DK\)" <bjafa"fjern-dette"@maildb.dk> posting:

>Årsagen til min søgen er at jeg har afprøvet et fotogallery i følgende
>browsere:
>
>IE 6 og 7, Firefox og Thunderbird samt Safari alle uden problemer, men i

Thunderbird er ikke en browser.

>Opera 10 er der enkelte problemer, hvorefter jeg egentlig blev nysgerrig

Opera 10?

>efter, hvordan fordelingen i brug af disse browsere er i % uden i den store
>verden

http://www.onestat.com/html/aboutus_pressbox50-microsoft-internet-explorer-7-usage.html
- bemærk ret store udsving alt efter lande.

http://monster.gostats.com/browsers.xml?id=3558

Og så lige noget, der værd at tænke over:
http://virtuelvis.com/archives/2005/05/statistics-nonsense

Fra : BRSF-DK

Dato : 08-03-07 19:17

"Christian Bohr-Halling" <nospam@cbh.softwolves.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> What is life, except excuse for death,
> or death, but an escape from life. -Ukendt

tak for dine indlæg

Bjarne