Command & Conquer 3 Demo ude nu !!
Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-03-07 02:41

Hent den her og bliv glædeligt overrasket, det ser så fedt ud:
http://www.commandandconquer.com/default.aspx

Spillet kan sagtens køre på ældre maskiner, dog skal man ikke forvente den
højeste opløsning og alle effekter sat, men køre kan det

Mvh
Benjamin

--
(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your

Fra : /Ole

Dato : 02-03-07 09:50

Godt nok 1. gang, jeg ser en demo på 1.7 gigs

/Ole

Fra : Elmer Fjort

Dato : 02-03-07 11:02

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Spillet kan sagtens køre på ældre maskiner, dog skal man ikke forvente den
> højeste opløsning og alle effekter sat, men køre kan det

Ligger den andre steder end dem der er nævnt i det link??

Elmer

Fra : Veset

Dato : 02-03-07 12:22

Her fx: http://www.fz.se/filer/?id=2465

--
Veset

Fra : Elmer Fjort

Dato : 02-03-07 15:26

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse

> Her fx: http://www.fz.se/filer/?id=2465

Takker!

Hvordan kan det være at der er forskeli størrelsen på den fil som ligger
hos EA og så denne??

Elmer

Fra : /Ole

Dato : 02-03-07 22:40

> Takker!
>
> Hvordan kan det være at der er forskeli størrelsen på den fil som ligger
> hos EA og så denne??
>

> Elmer

Jeg kunne tænke mig, de har smidt en massse filmklip ud. Jeg er ved at hente
den nu, kommer lige med en tilbagemelding, når den er hjemme/afprøvet.

/Ole

Fra : Elmer Fjort

Dato : 02-03-07 23:19

"/Ole" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne tænke mig, de har smidt en massse filmklip ud. Jeg er ved at
> hente den nu, kommer lige med en tilbagemelding, når den er
> hjemme/afprøvet.

De fylder vist nok lige meget, selvom opgivleserne er forskelige.

Har installeret den, og synes den kører utroligt langsomt.
Gad godt vide hvilke krav til maskinkraft det har for at køre glidende.

Elmer

Fra : Vega

Dato : 02-03-07 23:44

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Har installeret den, og synes den kører utroligt langsomt.
> Gad godt vide hvilke krav til maskinkraft det har for at køre glidende.

Det er fedt det spil synes jeg! :D
Kører supert her i Ultra High 1280x1024 på dette system:

AMD64 X2 4800+
2gb ram
ATi X1900XT 512mb ram
Vista Home Premium 64bit.

Mvh. Vega.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 03-03-07 00:02

> Det er fedt det spil synes jeg! :D
> Kører supert her i Ultra High 1280x1024 på dette system:

Kom igen. EA oplyser at det ikke supporterer 64-bit Vista.

// Troels

Fra : Silver

Dato : 03-03-07 00:23

"Troels Plougmann-Olsen" <generalf@ilure.com> skrev i en meddelelse

> Kom igen. EA oplyser at det ikke supporterer 64-bit Vista.

Touché! :D

Fra : Vega

Dato : 03-03-07 00:45

"Troels Plougmann-Olsen" <generalf@ilure.com> skrev i meddelelsen

> Kom igen. EA oplyser at det ikke supporterer 64-bit Vista.

Hvorfor skal jeg komme igen?
Det kører jo fint her. :D

Mvh. Vega.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 03-03-07 02:08

"Troels Plougmann-Olsen" <generalf@ilure.com> skrev i en meddelelse

> Kom igen. EA oplyser at det ikke supporterer 64-bit Vista.

At det ikke har support for 64-bit er ikke ensbetydende med at det ikke vil
køre.
Den kører blot i 32-bit mode

Kan iøvrigt meddele at jeg kører 1280x1024 high på min XP1800+@2.2 GHz på
7600GS AGP
Det kører bare flot, den ION cannon ser altså bare SÅ fed ud når den bliver
affyret

Mvh
Benjamin

Fra : Vega

Dato : 03-03-07 10:13

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Kan iøvrigt meddele at jeg kører 1280x1024 high på min XP1800+@2.2 GHz på
> 7600GS AGP
> Det kører bare flot, den ION cannon ser altså bare SÅ fed ud når den
> bliver affyret

Det giver jeg dig ret i Benjamin, venter hele tiden på at jeg kan affyre
den, så jeg kan se trykbølgen smadre NOD bygninger! :D

Mvh. Vega.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 03-03-07 14:54

> At det ikke har support for 64-bit er ikke ensbetydende med at det ikke
> vil køre.
> Den kører blot i 32-bit mode

"Will NOT run on 64-bit Vista"... Citat slut.

Troels

Fra : Vega

Dato : 03-03-07 15:48

> "Will NOT run on 64-bit Vista"... Citat slut.

Men det gør den altså. :)

Mvh. Vega.

Fra : /Ole

Dato : 03-03-07 21:31

> Men det gør den altså. :)
>
> Mvh. Vega.

Humlebier kan heller ikke flyve

/Ole

Fra : ct

Dato : 04-03-07 13:42

> "Will NOT run on 64-bit Vista"... Citat slut.

Nå, men den kører upåklageligt her - på 64bit Vista Ultimate DK

ct

Fra : /Ole

Dato : 03-03-07 07:34

> Det er fedt det spil synes jeg! :D
> Kører supert her i Ultra High 1280x1024 på dette system:

> [...]

Det kører genialt her i 1680 x 1050 med hele svineriet på max. Godt nok et
flot og fedt spil.
Maskinen er en Dell XPS m2010
intelduo core 2 2 Ghz
2gb ram
ATI x1800 grafikkort.
XP Pro

/Ole

Fra : Brian Lund

Dato : 02-03-07 13:03

> [...]
>
> Spillet kan sagtens køre på ældre maskiner, dog skal man ikke forvente den
> højeste opløsning og alle effekter sat, men køre kan det

Så håber jeg bare multiplayer delen kører bedre (mere stabilt) end den gør i
generals! ;)

Brian

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 02-03-07 14:22

> [...]
>
> Spillet kan sagtens køre på ældre maskiner, dog skal man ikke forvente den
> højeste opløsning og alle effekter sat, men køre kan det

Jeg prøvede det i går, og det er faktisk ok

Hvordan det så kommer til at balancere med den 3. race bliver spændende :P

/Anders