top 5 spil fps og strategi ?
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-07 20:40

hejsa

hvilke spil styrer markedet i øjeblikket ? jeg tænker på fps spil og
strategi spil

mvh
michael

Fra : Mikael Schøler

Dato : 27-02-07 20:49

Michael wrote:
> hejsa
>
> hvilke spil styrer markedet i øjeblikket ? jeg tænker på fps spil og
> strategi spil
>
> mvh
> michael

strategi må være Supreme Commander.

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 27-02-07 22:04

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> strategi må være Supreme Commander.

Company of Heroes er også et godt bud

Fra : Bruno

Dato : 28-02-07 00:40

Michael wrote:
> hejsa
>
> hvilke spil styrer markedet i øjeblikket ? jeg tænker på fps spil og
> strategi spil

Mht. FPS så går jeg og venter på UT 2007 og synes ikke rigtig der er
nogen som styrer for alvor, men skal der peges på noget er det vel:

CS - som altid
HalfLife2
F.E.A.R.
FarCry

Mht strategi er der nyt på RTS fronten i de her dage. Supreme Commander
er netop kommet, ihvertfald demo'en, og C&C3 kommer en af dagene. Men
ellers er der Galatic Civilization II, det spil er et must!

Mvh
Bruno

Fra : Lars Jensen

Dato : 28-02-07 19:06

Bruno skrev:

> Mht. FPS så går jeg og venter på UT 2007 og synes ikke rigtig der er
> nogen som styrer for alvor, men skal der peges på noget er det vel:

> [...]

Så du mener ikke at Battlefield 2 + 2142 er med?

Lars B

Fra : Lars Jensen

Dato : 28-02-07 19:06

Lars Jensen skrev:

> Så du mener ikke at Battlefield 2 + 2142 er med?

Hov - det var til Bruno :)

Fra : Brian Lund

Dato : 28-02-07 20:21

> Så du mener ikke at Battlefield 2 + 2142 er med?

Tror nu også roligt FarCry kan streges af den liste og så tilføje BF2 og
2142...

Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 28-02-07 20:24

> Tror nu også roligt FarCry kan streges af den liste og så tilføje BF2 og
> 2142...

Så faktisk lige på www.spilpriser.dk top-10 liste over mest populære
PC-spil:
De 2 FPS spil der er på listen er (selvfølgelig) Counterstrike:Source på nr.
5 og Battlefield 2 på nr. 9!

Brian

Fra : Bruno

Dato : 28-02-07 20:26

Lars Jensen wrote:

> Så du mener ikke at Battlefield 2 + 2142 er med?

Nej, CS er større når vi taler multiplayer og de andre regner jeg
faktisk som single player spil.

Hvis jeg droppede mit forsøg på at være neutral, så ville jeg forøvrigt
sætte UT øverst på listen og aldrig havde nævnt HalfLife2 fordi det er
mega overvurderet hvilket ikke ændre på det er mest udbredt.

Mvh
Bruno

Fra : Lars Jensen

Dato : 28-02-07 21:35

Bruno skrev:
> [...]
>>> F.E.A.R.

> Nej, CS er større når vi taler multiplayer og de andre regner jeg
> faktisk som single player spil.

De andre på listen herover er udprægede singleplayer spil, korrekt...

> Hvis jeg droppede mit forsøg på at være neutral, så ville jeg forøvrigt
> sætte UT øverst på listen og aldrig havde nævnt HalfLife2 fordi det er
> mega overvurderet hvilket ikke ændre på det er mest udbredt.

CS er og bliver onlinekongen, men hvordan du kan glemme BF2 og BF2142,
men nævne FEAR og FarCry, det fatter jeg ikke :)

> Mvh
> Bruno

Lars B

Fra : Bruno

Dato : 28-02-07 22:24

Lars Jensen wrote:

> De andre på listen herover er udprægede singleplayer spil, korrekt...

> CS er og bliver onlinekongen, men hvordan du kan glemme BF2 og BF2142,
> men nævne FEAR og FarCry, det fatter jeg ikke :)

Fordi BF, uanset udgave, primært er multiplayer og min erfaring er at de
fleste kun spiller et multiplayer spil seriøst.

Mvh
Bruno

Fra : Mikael Schøler

Dato : 28-02-07 22:28

Bruno wrote:

> Fordi BF, uanset udgave, primært er multiplayer og min erfaring er at de
> fleste kun spiller et multiplayer spil seriøst.
>
> Mvh
> Bruno
naaah. Jeg spiller multi for sjovs skyld. Uanset om det er Mohaa, HL2
eller andet. BF2 startede jeg på men faldt hurtigt fra. Ikke lige mit spil.