bilspil, hvor man kører som chaffør og ska~
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-07 19:24

Hejsa

har hørt om et spil hvor man ligesom skal køre et vognmands firma, hvor man
skal ud og kører osv

hvad hedder det ?

mvh

michael

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-02-07 20:19

Michael wrote:

> har hørt om et spil hvor man ligesom skal køre et vognmands firma,
> hvor man skal ud og kører osv

Noget ala dette?
http://www.scssoft.com/pttm.php

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : /Ole

Dato : 27-02-07 20:24

Her er et par stykker. Jeg er ret sikekr på, det er det her, du mener:
http://www.google.com/search?client=opera&rls=da&q=18+wheels&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Go' tur, men det skulle være lidt småkedeligt, efter de anmeldelser, jeg har
hørt.

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-07 20:39

tak for det i har begge ret det var det jeg mente

michael

Fra : /Ole

Dato : 27-02-07 21:35

> tak for det i har begge ret det var det jeg mente

Du kan jo evt. lige prøve at henet en deom, inden du smider penge efter
det..

/Ole

Fra : KillerAdmin

Dato : 28-02-07 01:10

> [...]
> Hejsa
>
> har hørt om et spil hvor man ligesom skal køre et vognmands firma, hvor

Der er en del forskellige 18 wheels of steel.
King of The Road er et ældre men godt spil også.

Inden længe skulle Rig´n´Roll komme ud. Det ser
meget lovende ud.
Se her:
http://rignroll.com/

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : SB

Dato : 12-03-07 21:06

"KillerAdmin" <hemmelig@email.virker.ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er en del forskellige 18 wheels of steel.
> King of The Road er et ældre men godt spil også.
>
> Inden længe skulle Rig´n´Roll komme ud. Det ser

Har spillet det første, er lidt kedelig
tager lang tid at komme fra a til b og så supporter det ikke FFB
(force feed back)

Søren

Fra : KillerAdmin

Dato : 12-03-07 21:11

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> wrote in message
> Har spillet det første, er lidt kedelig
> tager lang tid at komme fra a til b og så supporter det ikke FFB
> (force feed back)

Du tænker på 18 wheels of steel?
Jeg giver dig ret. Det tager lang tid at komme fra a til b
(ligesom i virkeligheden iøvrigt)
Force feedback betyder ikke noget for mig da jeg bruger tastatur.
Fysikken i 18 wheels of steel serien er også ret dårlig synes jeg.