WoW - hvad gør man, når man er faret vild ~
Fra : Marianne

Dato : 27-02-07 14:48

Hej

Jeg er kun ved at lære dette herlige spil. Men jeg render ind i
vanskeligheder, nu med nr. 2 figur også.

På niveau 4-5 stykker vover jeg mig ud af de kendte områder for at søge 'nyt
land' og løse opgaver, men ender steder, hvor jeg ikke har kræfter (nok) til
at forsvare mig mod angribende horder af fx ulve. Resultatet er at jeg dør
gang på gang - jeg kan ikke løbe fra dem og heller ikke slå dem. Det tager
en farlig tid at løbe rundt som spøgelse, finde sig selv igen, live op,
spæne 50-100 m hvorefter jeg påny dør. Et særlig vanskeligt sted fik jeg fat
i en medspiller, som hjalp mig! Men der hvor jeg er nu, er der
tilsyneladende ingen.

Skal jeg simpelthen slette min figur eller er der veje ud af miseren? Jeg
har ikke trænet (har først nu opdaget muligheden).

mvh
marianne

Fra : Kim Frandsen

Dato : 27-02-07 15:09

"Marianne" <handel_fjerndette@lundbak.dk> wrote in message
> Skal jeg simpelthen slette min figur eller er der veje ud af miseren? Jeg
> har ikke trænet (har først nu opdaget muligheden).
>
> mvh
> marianne

På "kirkegården" hvor du dukker op som spøgelse når du dør, er der en du kan
snakke med
der kan "hente" dit lig til kirkegården, det koster dog 25% skade på alle
dine ting.

Fra : Marianne

Dato : 27-02-07 21:25

> [...]
> kan snakke med
> der kan "hente" dit lig til kirkegården, det koster dog 25% skade på alle

OK. Jeg havde håbet der var en 'billigere'' løsning.

Tak

mvh
marianne

Fra : Kim Frandsen

Dato : 27-02-07 22:39

> OK. Jeg havde håbet der var en 'billigere'' løsning.
>
> Tak
>
> mvh
> marianne

Hvad server spilller du på og hvilken level er din karakter der er i
vanskeligheder?

Fra : JENS ANDERSEN

Dato : 01-03-07 17:56

"Marianne" <handel_fjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse

> OK. Jeg havde håbet der var en 'billigere'' løsning.

du kunne komme ind på sunstrider, der er en guild hvor også totalt
nybegyndere er velkommen, bare skriv her hvis du vil høre mere

Jens

Fra : Marianne

Dato : 02-03-07 09:11

> du kunne komme ind på sunstrider, der er en guild hvor også totalt
> nybegyndere er velkommen, bare skriv her hvis du vil høre mere
>

> Jens

Hej Jens

Jeg vil meget gerne høre mere. Synes, at jeg famler mig noget frem. Har læst
noget introducerende, og jeg kan finde ud af at modtage gåder (quests),
handle, slås, købe træning og blive livet op. Men det er det .... Jeg slap
ud af min knibe ved at spæne 200 m. Så 'døde' jeg. Hen til healeren, tilbage
til liget, spæne 200 meter igen etc. Jeg tror jeg døde 7-8 gange, men ud kom
jeg

mvh
marianne

Fra : JENS ANDERSEN

Dato : 02-03-07 19:22

> [...]
> .... Jeg slap ud af min knibe ved at spæne 200 m. Så 'døde' jeg. Hen til
> healeren, tilbage til liget, spæne 200 meter igen etc. Jeg tror jeg døde

ok sunstrider er en pvp server, det vil sige at i de fleste områder kan jeg
der er aliance blive angrebet af horde folk, dog ikke i de lavt level
områder hvor man starter.

vi er så en meget lille gruppe danskere der har startet en ren dansk guild,
hvor der er plads til nybegyndere børn og andre der ikke spiller på så højt
plan. agertil kommer der et medlem der kun lige er der den måneds tid det
tager en hardcore spiller at level op til en 40 stykker, og det er også helt
ok.
man kan ikke forvendte at høj level spillere bliver i en dansk guild, da en
ren dansk guild aldrig bliver stor nok til at deltage seriøst i de store
raid eller noget.

du kan læse en lille smule på www.sitecenter.dk/cheerful eller du kan lave
en charcter på sunstrider på aliance siden og så whisper Cheerful, bendk,
snigende eller en af de andre der er listet på ovenstående hjemmeside.

du whisper ved at taste /w cheerful i chatten efterfulgt af den besked du
vil sende.

spørg endelig igen hvis du er i tvivl om noget, hvis du er steget et par
level på din nuværende server er det jo ikke sikkert at du har lyst til at
skifte

Jens

Fra : Marianne

Dato : 03-03-07 15:39

Fra : Marianne

Dato : 03-03-07 15:40

> [...]
> level på din nuværende server er det jo ikke sikkert at du har lyst til at

Det lyder fint. Jeg prøver at finde ud af det ...

mvh
marianne

Fra : Marianne

Dato : 04-03-07 00:00

> Det lyder fint. Jeg prøver at finde ud af det ...
>
> mvh
> marianne

Jo, jeg vil gerne spille sammen med andre, så det er OK at starte forfra.
Jeg har da også fundet det og er så småt begyndt. Er nogen tidspunkter, I
især spiller??

mvh
marianne

Fra : JENS ANDERSEN

Dato : 04-03-07 20:41

> Jo, jeg vil gerne spille sammen med andre, så det er OK at starte forfra.
> Jeg har da også fundet det og er så småt begyndt. Er nogen tidspunkter, I
> især spiller??

aften fra 18 - 22

Jens

Fra : JENS ANDERSEN

Dato : 04-03-07 22:41

> "Marianne" <handel_fjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse

> aften fra 18 - 22
>
> Jens

hvad heder din character?

så skal jeg nok fange dig på et tidspukt.

jens

Fra : Marianne

Dato : 05-03-07 21:04

> hvad heder din character?
>
> så skal jeg nok fange dig på et tidspukt.
>
> jens

Den hedder aeblejaeger - jeg er kun i level 4 med den, så jeg ville lige
lidt længere op, inden jeg 'melder mig'. Har en mere, der hedder aebletyv
.... tror dog at det bliver den første, som overlever.

mvh
marianne

Fra : Erik Dan

Dato : 13-03-07 12:21

"JENS ANDERSEN" <gladfjernlortet1@mail.dk> wrote in message

> [...]
> man kan ikke forvendte at høj level spillere bliver i en dansk guild, da
> en ren dansk guild aldrig bliver stor nok til at deltage seriøst i de

The Great Danes er en ren dansk guild på Khadgar/alliance, man skal være
lvl55+ for at blive medlem, vores søster guild The Twisting Nether optager
alle lvl , den er også på Khadgar/alliance.
Interesserede kan læse lidt om os på vores hjemmeside
http://www.thegreatdanes.net/index.php

/ Dan

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 03-04-07 16:30

"Erik Dan" <aaa@aaa.dk> wrote in message

> [...]
> alle lvl , den er også på Khadgar/alliance.
> Interesserede kan læse lidt om os på vores hjemmeside

Der er også Great Danes på Bloodscalp, HORDE!

Storebror guild til DK Backstabbers. Link til begge guilds side:

http://backstabber.dk/

Mvh. Martin

Fra : ASKF

Dato : 05-04-07 00:44

Martin Ohlsson ytrede sig i
<46127301$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> med dette:

>"Erik Dan" <aaa@aaa.dk> wrote in message

>Der er også Great Danes på Bloodscalp, HORDE!
>
>Storebror guild til DK Backstabbers. Link til begge guilds side:
>
>http://backstabber.dk/

Vil lige give lidt mere info for Horde spillere på Bloodscalp.

DK Backstabbers tager alle danskere med og der er ingen krav til
aktivitet eller level.

Great Danes er en raid guild og har en del krav, både med hensyn til
aktivitet og level. Dog er kravene for at komme ind i guilden noget
lempeligere for folk vi kender fra DK Backstabbers. De fleste medlemmer
i GD har flere alt chars i backstabbers og der er et sammenfald i
ledelsen.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 08-04-07 22:57

> [...]
> lempeligere for folk vi kender fra DK Backstabbers. De fleste medlemmer
> i GD har flere alt chars i backstabbers og der er et sammenfald i

Hey en guildmate? Jeg troede jeg var den eneste der brugte nyhedsgrupper. Vi
ses ingame!

Mvh Martin
aka. Mardin lvl 70 Warlock - GD

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-07 16:11

man kan ikke forvendte at høj level spillere bliver i en dansk guild, da en
ren dansk guild aldrig bliver stor nok til at deltage seriøst i de store
raid eller noget.

Sikke noget sludder har da været i MC og Onyxia med rene danske
guilds(Laughing Skull horde) og på boulderfirst serveren Alliance siden er
vi en dk guild men navnet "The Knights Who Say Ni" ( www.tkwsn.dk ) som
bliver ved med at vokse, her er alle velkomne uanset level ... bare humøret
er højt !

"Hov stod du der Horde skum ...."

Fra : JENS ANDERSEN

Dato : 05-03-07 20:08

"nobody" <--> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi en dk guild men navnet "The Knights Who Say Ni" ( www.tkwsn.dk ) som
> bliver ved med at vokse, her er alle velkomne uanset level ... bare

ja ja vel kan det da ske, men det er nu ikke ret tit, de store guild er nu
engang ikke danske.
og ja jeg må sige at de 92 medlemmer i The Knights Who Say Ni er ret godt
gået, men også kun fordi det er en ren dansk guild. eller s ville det jo
være en lille guild.

Jens