/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Nyt fra fornuftpartiet
Fra : kopte


Dato : 08-03-07 12:14

http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=210679

Nydeligt billede i øvrigt


"...parforhold og sex knyttes til loyalitet og troskab"
ku' negrene lære det, så var der ikke 34 mill. AIDs ramte vi skulle høre
klage.



 
 
ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 13:03

kopte skrev:
> http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=210679
>
> Nydeligt billede i øvrigt
>
> "...parforhold og sex knyttes til loyalitet og troskab"
> ku' negrene lære det, så var der ikke 34 mill. AIDs ramte vi skulle
> høre klage.

Det er ubetinget er dumt træk af DF.



Kim Larsen (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 08-03-07 13:12

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
news:45effb60$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> kopte skrev:
>> http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=210679
>>
>> Nydeligt billede i øvrigt
>>
>> "...parforhold og sex knyttes til loyalitet og troskab"
>> ku' negrene lære det, så var der ikke 34 mill. AIDs ramte vi skulle
>> høre klage.
>
> Det er ubetinget er dumt træk af DF.

Ja heldigvis

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (08-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 08-03-07 14:38

In news:45effb60$0$90273$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> typed:
> kopte skrev:
> > http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=210679
> >
> > Nydeligt billede i øvrigt
> >
> > "...parforhold og sex knyttes til loyalitet og troskab"
> > ku' negrene lære det, så var der ikke 34 mill. AIDs ramte vi skulle
> > høre klage.
>
> Det er ubetinget er dumt træk af DF.

Hvad er dumt ?

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.
http://www.discovery.dk/emea/contact.htm




ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 14:44

N_B_DK skrev:
>>> http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=210679
>>>
>>> Nydeligt billede i øvrigt
>>>
>>> "...parforhold og sex knyttes til loyalitet og troskab"
>>> ku' negrene lære det, så var der ikke 34 mill. AIDs ramte vi skulle
>>> høre klage.
>>
>> Det er ubetinget er dumt træk af DF.
>
> Hvad er dumt ?

At de taler for "mindre sex".




Jens Bruun (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 08-03-07 14:55

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
news:45f01339$0$90275$14726298@news.sunsite.dk

> At de taler for "mindre sex".

Hvor gør de det - eller har du bare fat i en stråmand?

DF (Martin Eriksen) mener, der er for meget sex alle vegne. Jeg kan forstå,
at du 1) er uenig i, at der er for meget sex alle vegne og/eller 2) mener,
han dermed taler for mindre sex?

Derudover mener han, "at parforhold og sex knyttes til loyalitet og
troskab". Jeg kan forstå, du også er uenig i dét ønske?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



N_B_DK (08-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 08-03-07 14:59

In news:tJidnU0fgu8KiG3YnZ2dnUVZ8tKsnZ2d@giganews.com,
Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> typed:

> Hvor gør de det - eller har du bare fat i en stråmand?

Ja det kan jeg heller ikke læse hvor de gør.

> Derudover mener han, "at parforhold og sex knyttes til loyalitet og
> troskab". Jeg kan forstå, du også er uenig i dét ønske?

Det må han jo være, jeg personligt ser nu intet galt i man er tro mod sin
partner, men det er der vist flere andre der er uenige i.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.
http://www.discovery.dk/emea/contact.htm




ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 15:03

Jens Bruun skrev:
>> At de taler for "mindre sex".
>
> Hvor gør de det - eller har du bare fat i en stråmand?

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/03/08/111344.htm?nyheder
"Mindre sex, mere afholdenhed, mere fokus på motion og idræt - det er nogle
af elementerne i en ny ungdomspolitik, som er på vej fra Dansk Folkeparti."

> Derudover mener han, "at parforhold og sex knyttes til loyalitet og
> troskab". Jeg kan forstå, du også er uenig i dét ønske?

Ja, det er jeg uenig i





N_B_DK (08-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 08-03-07 15:08

In news:45f0179d$0$90270$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> typed:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/03/08/111344.htm?nyheder
> "Mindre sex, mere afholdenhed, mere fokus på motion og idræt - det er
> nogle af elementerne i en ny ungdomspolitik, som er på vej fra Dansk
> Folkeparti."

Fornuftigt.

> > Derudover mener han, "at parforhold og sex knyttes til loyalitet og
> > troskab". Jeg kan forstå, du også er uenig i dét ønske?
>
> Ja, det er jeg uenig i

Det siger mere om dig end om personen der er kommet med det forslag.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.
http://www.discovery.dk/emea/contact.htm




ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 15:11

N_B_DK skrev:
>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/03/08/111344.htm?nyheder
>> "Mindre sex, mere afholdenhed, mere fokus på motion og idræt - det er
>> nogle af elementerne i en ny ungdomspolitik, som er på vej fra Dansk
>> Folkeparti."
>
> Fornuftigt.
>
>>> Derudover mener han, "at parforhold og sex knyttes til loyalitet og
>>> troskab". Jeg kan forstå, du også er uenig i dét ønske?
>>
>> Ja, det er jeg uenig i
>
> Det siger mere om dig end om personen der er kommet med det forslag.

På hvilken måde?



Jens Bruun (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 08-03-07 15:10

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
news:45f0179d$0$90270$14726298@news.sunsite.dk

> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/03/08/111344.htm?nyheder
> "Mindre sex, mere afholdenhed, mere fokus på motion og idræt - det er
> nogle af elementerne i en ny ungdomspolitik, som er på vej fra Dansk
> Folkeparti."

Kunne du overtales til at læse, hvad han rent faktisk siger, i stedet for
blot at citerer, hvad en journalist har fået det til? Og når du så har læst
det, svarer du så på mine spørgsmål?

>> Derudover mener han, "at parforhold og sex knyttes til loyalitet og
>> troskab". Jeg kan forstå, du også er uenig i dét ønske?
>
> Ja, det er jeg uenig i

Jamen det er jo en ærlig sag. Jeg har personligt intet problem med at knytte
parforhold og sex til loyalitet og troskab, og det er da også de værdier,
jeg har forsøgt at videregive til mine børn, så lige netop på dét område kan
jeg kun erklærer mig enig - også selvom det er med en fra DF.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 15:30

Jens Bruun skrev:
>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/03/08/111344.htm?nyheder
>> "Mindre sex, mere afholdenhed, mere fokus på motion og idræt - det er
>> nogle af elementerne i en ny ungdomspolitik, som er på vej fra Dansk
>> Folkeparti."
>
> Kunne du overtales til at læse, hvad han rent faktisk siger, i stedet
> for blot at citerer, hvad en journalist har fået det til? Og når du
> så har læst det, svarer du så på mine spørgsmål?

"Vi har seksualundervisning, men vi vil godt lægge vægt på afholdenhed,
siger Martin Henriksen."

>>> Derudover mener han, "at parforhold og sex knyttes til loyalitet og
>>> troskab". Jeg kan forstå, du også er uenig i dét ønske?
>>
>> Ja, det er jeg uenig i
>
> Jamen det er jo en ærlig sag. Jeg har personligt intet problem med at
> knytte parforhold og sex til loyalitet og troskab, og det er da også
> de værdier, jeg har forsøgt at videregive til mine børn, så lige
> netop på dét område kan jeg kun erklærer mig enig - også selvom det
> er med en fra DF.

Jeg mener bestemt at de unge skal have lov til, at boltre sig seksuelt lige
så tosset de vil - uden at være påduttet en eller anden gammel
ægteskabsmoral. Det går langt over mine grænser for, hvilke værdier man kan
(forsøge at) indpode - især når det drejer sig om seksualitet.



Peter B. P. (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Peter B. P.


Dato : 08-03-07 18:03

On 2007-03-08 15:30:13 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik
dk> said:

>>>> Derudover mener han, "at parforhold og sex knyttes til loyalitet og
>>>> troskab". Jeg kan forstå, du også er uenig i dét ønske?
>>>
>>> Ja, det er jeg uenig i
>>
>> Jamen det er jo en ærlig sag. Jeg har personligt intet problem med at
>> knytte parforhold og sex til loyalitet og troskab, og det er da også
>> de værdier, jeg har forsøgt at videregive til mine børn, så lige
>> netop på dét område kan jeg kun erklærer mig enig - også selvom det
>> er med en fra DF.
>
> Jeg mener bestemt at de unge skal have lov til, at boltre sig seksuelt
> lige så tosset de vil - uden at være påduttet en eller anden gammel
> ægteskabsmoral. Det går langt over mine grænser for, hvilke værdier
> man kan (forsøge at) indpode - især når det drejer sig om seksualitet.

Tja, hvis de selv skal betale for deres behandlinger for chlamydia og
evt. AIDS-medicin når de bliver smittet pga. deres bunkepul, så er det
i orden med mig.

--
"A casual stroll throug the lunatic asylum shows that faith does not
prove anything." - Friedrich Nietzsche

http://titancity.com/blog/


ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 18:08

Peter B. P. skrev:
>> Jeg mener bestemt at de unge skal have lov til, at boltre sig
>> seksuelt lige så tosset de vil - uden at være påduttet en eller
>> anden gammel ægteskabsmoral. Det går langt over mine grænser for,
>> hvilke værdier man kan (forsøge at) indpode - især når det drejer
>> sig om seksualitet.
>
> Tja, hvis de selv skal betale for deres behandlinger for chlamydia og
> evt. AIDS-medicin når de bliver smittet pga. deres bunkepul, så er det
> i orden med mig.

Ja, men det skal de naturligvis ikke.



/Peter (08-03-2007)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 08-03-07 20:04

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
news:45f042de$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> Peter B. P. skrev:
>>> Jeg mener bestemt at de unge skal have lov til, at boltre sig
>>> seksuelt lige så tosset de vil - uden at være påduttet en eller
>>> anden gammel ægteskabsmoral. Det går langt over mine grænser for,
>>> hvilke værdier man kan (forsøge at) indpode - især når det drejer
>>> sig om seksualitet.
>>
>> Tja, hvis de selv skal betale for deres behandlinger for chlamydia og
>> evt. AIDS-medicin når de bliver smittet pga. deres bunkepul, så er
>> det
>> i orden med mig.
>
> Ja, men det skal de naturligvis ikke.



Nej, de unge skal da have lov til at boltre sig helt uansvarligt,
det offentlige skal jo betale - de er ansvarlige i den sidste ende,
ikke?



ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 20:17

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
news:45f05e32$0$6273$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> Ja, men det skal de naturligvis ikke.
>
> Nej, de unge skal da have lov til at boltre sig helt uansvarligt,
> det offentlige skal jo betale - de er ansvarlige i den sidste ende, ikke?

Er man i din verden uansvarlig, blot fordi man boltrer sig seksuelt?

Det er vigtigere at oplyse om prævention og at et nej er et nej, end at
indoktrinere til afholdenhed.



Jens Bruun (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 08-03-07 23:13

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
news:45f01df3$0$90269$14726298@news.sunsite.dk

> "Vi har seksualundervisning, men vi vil godt lægge vægt på
> afholdenhed, siger Martin Henriksen."

Det stod der intet om på på det oprindelige link. Jeg ser først nu, at du
linker til en anden artikel på dr.dk, hvor han rent faktisk citeres som
ovenstående. Og ja, det synes jeg også, er en tåbelig idé.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



ThomasB (09-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 09-03-07 00:09

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:J8udnZdWxNbxF23YnZ2dnUVZ8sqjnZ2d@giganews.com...
>> "Vi har seksualundervisning, men vi vil godt lægge vægt på
>> afholdenhed, siger Martin Henriksen."
>
> Det stod der intet om på på det oprindelige link. Jeg ser først nu, at du
> linker til en anden artikel på dr.dk, hvor han rent faktisk citeres som
> ovenstående. Og ja, det synes jeg også, er en tåbelig idé.

Jeg lagde ikke engang mærke til at det ikke stod i første link.





N_B_DK (08-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 08-03-07 14:56

In news:45f01339$0$90275$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> typed:

> At de taler for "mindre sex".

Angående seksuel afholdenhed, så mener den 27-årige DF'er, at der er for
meget sex alle vegne. Han vil i seksualundervisningen i skolen have, at
parforhold og sex knyttes til loyalitet og troskab.

Det er jo et eller andet sted rigtigt, så det er ikke rigtigt noget jeg kan
hidse mig op over.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.
http://www.discovery.dk/emea/contact.htm




ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 15:05

N_B_DK skrev:
>> At de taler for "mindre sex".
>
> Angående seksuel afholdenhed, så mener den 27-årige DF'er, at der er
> for meget sex alle vegne. Han vil i seksualundervisningen i skolen
> have, at parforhold og sex knyttes til loyalitet og troskab.
>
> Det er jo et eller andet sted rigtigt, så det er ikke rigtigt noget
> jeg kan hidse mig op over.

Nej, det kan heller ikke hidse mig op. Men det er et dumt træk af DF, at
forsøge at "begrænse" de unges sexvaner politisk.



Jens Bruun (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 08-03-07 15:11

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
news:45f01805$0$90268$14726298@news.sunsite.dk

> Nej, det kan heller ikke hidse mig op. Men det er et dumt træk af DF,
> at forsøge at "begrænse" de unges sexvaner politisk.

Ja, det ville være et ualmindelig dumt træk, men nu er det så ikke det, DF
vil.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 15:49

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:0pudnc2WQ-LihG3YnZ2dnUVZ8vudnZ2d@giganews.com...
>> Nej, det kan heller ikke hidse mig op. Men det er et dumt træk af DF,
>> at forsøge at "begrænse" de unges sexvaner politisk.
>
> Ja, det ville være et ualmindelig dumt træk, men nu er det så ikke det, DF
> vil.

Hva' vil de så?



Kim Larsen (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 08-03-07 15:15

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
news:45f01339$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> N_B_DK skrev:
>>>> http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=210679
>>>>
>>>> Nydeligt billede i øvrigt
>>>>
>>>> "...parforhold og sex knyttes til loyalitet og troskab"
>>>> ku' negrene lære det, så var der ikke 34 mill. AIDs ramte vi skulle
>>>> høre klage.
>>>
>>> Det er ubetinget er dumt træk af DF.
>>
>> Hvad er dumt ?
>
> At de taler for "mindre sex".

Ja og dog Thomas, jeg fik lige den tanke at hvis nu at alle DF´ere afholdte
sig fra sex kunne det have en positiv effekt på sigt

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 15:33

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:esp5pl$ol1$1@news.datemas.de...

> Ja og dog Thomas, jeg fik lige den tanke at hvis nu at alle DF´ere
> afholdte sig fra sex kunne det have en positiv effekt på sigt

Helt ærligt, så synes jeg faktisk at DF har mange gode ting at byde på.
Ligesom de fleste andre partier




Kim Larsen (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 08-03-07 15:42

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
news:45f01e85$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:esp5pl$ol1$1@news.datemas.de...
>
>> Ja og dog Thomas, jeg fik lige den tanke at hvis nu at alle DF´ere
>> afholdte sig fra sex kunne det have en positiv effekt på sigt
>
> Helt ærligt, så synes jeg faktisk at DF har mange gode ting at byde på.
> Ligesom de fleste andre partier

Så som hvad ???????????????????????

Det skulle måske lige være at få TV-licensen på skattebilletten men det har
de vist ikke engang selv fundet på. Ellers er det parti sgu da ikke noget at
skrive hjem om. Jeg tror jeg er uenig i 99,9 % af deres samlede politik.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 16:00

Kim Larsen skrev:
>>> Ja og dog Thomas, jeg fik lige den tanke at hvis nu at alle DF´ere
>>> afholdte sig fra sex kunne det have en positiv effekt på sigt
>>
>> Helt ærligt, så synes jeg faktisk at DF har mange gode ting at byde
>> på. Ligesom de fleste andre partier
>
> Så som hvad ???????????????????????
>
> Det skulle måske lige være at få TV-licensen på skattebilletten men
> det har de vist ikke engang selv fundet på. Ellers er det parti sgu
> da ikke noget at skrive hjem om. Jeg tror jeg er uenig i 99,9 % af
> deres samlede politik.

Hvis du kigger godt efter, så tror jeg 99,9% er stærkt overdrevet

Hvad med deres miljøpolitik?



Peter K. Nielsen (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Peter K. Nielsen


Dato : 08-03-07 14:32


"kopte" <tdcnewseteller@andet> skrev i en meddelelse
news:45efef86$0$8167$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=210679
>
> Nydeligt billede i øvrigt
>
>
> "...parforhold og sex knyttes til loyalitet og troskab"
> ku' negrene lære det, så var der ikke 34 mill. AIDs ramte vi skulle høre
> klage.

mit yndlingsfjols fra Dansk Fjolkeparti har slået til igen

Peter



Rasmus M. Jensen (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Rasmus M. Jensen


Dato : 08-03-07 14:50

"kopte" <tdcnewseteller@andet> skrev i en meddelelse
news:45efef86$0$8167$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=210679
>
> Nydeligt billede i øvrigt
>
>
> "...parforhold og sex knyttes til loyalitet og troskab"
> ku' negrene lære det, så var der ikke 34 mill. AIDs ramte vi skulle høre
> klage.
som borgerlig må jeg da tilslutte mig og sige at det er da ligegodt noget af
det dummeste jeg har hørt længe...
afholdenhed... LOOOL... æv - men bliver nødt til at give Margrethe W. ret...
det lyder som noget min bedstefar har fundet på...
måske var det en bedre ide at oplyse og undervise fornuftigt i
biologitimerne i stedet for..

--
mvh
Rasmus
http://rydungdomshuset.dk/
--



Ralph (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 08-03-07 17:28

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse
news:45f0146a$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> afholdenhed... LOOOL... æv - men bliver nødt til at give Margrethe W.
> ret... det lyder som noget min bedstefar har fundet på...

Vælgershopping du, nu da din bedstefar kan se at ham Achmed der kommer og
vasker ham i røven da vist er god nok, og Hassan der kommer med hans mad da
vist heller ikke er narkomafioso, hvorfor så egentlig stemme på Pia.

Hvis hende Pia nu kunne få de unge til at lade være med at leve på polsk og
stoppe alt det der AIDS-noget, så ku det da godt være man sku' stemme på
hende alligevel.

De unge er jo ikke hendes kernevælgere - det er lidt lissom Bush.

Iøvrigt sjovt at Morten Messersmits parti skulle komme med sådan et forslag,
gad vide om han er enig (hint: LiseLotte Lohmann)

--
Ralph



ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 17:57

Ralph skrev:

> De unge er jo ikke hendes kernevælgere - det er lidt lissom Bush.


Mon ikke hun satser på at snuppe lidt stemmer fra de Konservative?



Rasmus M. Jensen (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Rasmus M. Jensen


Dato : 08-03-07 21:44

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45f039a8$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse
> news:45f0146a$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>> afholdenhed... LOOOL... æv - men bliver nødt til at give Margrethe W.
>> ret... det lyder som noget min bedstefar har fundet på...
>
> Vælgershopping du, nu da din bedstefar kan se at ham Achmed der kommer og
> vasker ham i røven da vist er god nok, og Hassan der kommer med hans mad
> da vist heller ikke er narkomafioso, hvorfor så egentlig stemme på Pia.
>
> Hvis hende Pia nu kunne få de unge til at lade være med at leve på polsk
> og stoppe alt det der AIDS-noget, så ku det da godt være man sku' stemme
> på hende alligevel.
>
> De unge er jo ikke hendes kernevælgere - det er lidt lissom Bush.
>
> Iøvrigt sjovt at Morten Messersmits parti skulle komme med sådan et
> forslag, gad vide om han er enig (hint: LiseLotte Lohmann)
>
jeg vælgershopper sgu ik nogen steder - og i øvrigt er min bedstefar død
hvis du absolut skulle vide det og havde en helt klar holdning til
indvandre - som han altid havde haft... aner ikke noget om det hint du
hentyder til, men prøv nu at se realistisk på det...
hvor mange unge tror du helt ærligt vil høre efter hvad politikere siger
mht. deres sexliv... og kom nu ik at fortæl at da du var ung at du aldrig
gjorde den slags...
det handler om at forældrene opdrager deres børn til at vide noget om sex,
prævention osv. og netop ikke tabu-ficerer det.
Dette skal så suppleres med god faglig undervisning og ikke "bare" en
rødmende lærer 2 timer i biologiundervisningen...

mon ikke det vil være fornuftigt at lytte til hvordan man motiverer de unge
til at lytte og lære om sex...
vi befinder os altså ikke i 1960 mere...

--
mvh
Rasmus
http://rydungdomshuset.dk/
--



Bertel Brander (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 08-03-07 23:25

kopte skrev:
> http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=210679
>
> Nydeligt billede i øvrigt
>
>
> "...parforhold og sex knyttes til loyalitet og troskab"
> ku' negrene lære det, så var der ikke 34 mill. AIDs ramte vi skulle høre
> klage.


Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed dog den mest
besynderlige.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Rasmus M. Jensen (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Rasmus M. Jensen


Dato : 08-03-07 23:32

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45f08d38$0$13953$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> kopte skrev:
>> http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=210679
>>
>> Nydeligt billede i øvrigt
>>
>>
>> "...parforhold og sex knyttes til loyalitet og troskab"
>> ku' negrene lære det, så var der ikke 34 mill. AIDs ramte vi skulle høre
>> klage.
>
>
> Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed dog den mest
> besynderlige.
>
> --
> Just another homepage:
> http://damb.dk
> But it's mine - Bertel

hehe... det er vist et citat mener jeg...
btw. så har jeg lige været til et job-foredrag i dag hvor gatehouse også var
repræsenteret...

--
mvh
Rasmus
http://rydungdomshuset.dk/
--



gb (08-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 08-03-07 23:57

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> wrote in
news:45f08ef0$0$90272$14726298@news.sunsite.dk:

> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:45f08d38$0$13953$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed dog den mest
>> besynderlige.
> hehe... det er vist et citat mener jeg...

Nej, Bertel er bare vant til at være hanrej, hans kone/fyr kommer
hjem til ham hver morgen med friske horn...

--
GB

Rasmus M. Jensen (09-03-2007)
Kommentar
Fra : Rasmus M. Jensen


Dato : 09-03-07 00:03

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns98EDF3AF6BECBnospam465098@130.227.3.84...
> "Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> wrote in
> news:45f08ef0$0$90272$14726298@news.sunsite.dk:
>
>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>> news:45f08d38$0$13953$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>> Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed dog den mest
>>> besynderlige.
>> hehe... det er vist et citat mener jeg...
>
> Nej, Bertel er bare vant til at være hanrej, hans kone/fyr kommer
> hjem til ham hver morgen med friske horn...
>
ik forstået... skal vi gå efter bolden?

--
mvh
Rasmus
http://rydungdomshuset.dk/
--



gb (09-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 09-03-07 00:11

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> wrote in news:45f09626$0
$90265$14726298@news.sunsite.dk:

>> Nej, Bertel er bare vant til at være hanrej, hans kone/fyr kommer
>> hjem til ham hver morgen med friske horn...
> ik forstået... skal vi gå efter bolden?

Jeg mener, at det i et forhold er vigtigt at kunne stole på hinanden.
Hvis min kæreste laver udenoms-hanky-panky, så er der kun én vej: Ud af
vagten, og det kan ikke gå for hurtigt.

Det mener Bertel åbenbart ikke, derfor mine overvejelser vedrørende
hans eventuelle seksual-liv.

--
GB

ThomasB (09-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 09-03-07 01:09

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns98EE1CD3B4BAnospam465098@130.227.3.84...
>>> Nej, Bertel er bare vant til at være hanrej, hans kone/fyr kommer
>>> hjem til ham hver morgen med friske horn...
>> ik forstået... skal vi gå efter bolden?
>
> Jeg mener, at det i et forhold er vigtigt at kunne stole på hinanden.
> Hvis min kæreste laver udenoms-hanky-panky, så er der kun én vej: Ud af
> vagten, og det kan ikke gå for hurtigt.

Nogle kan leve med åbne forhold - andre kan ikke. Det er forskelligt.

Børnene skal ihvertfald ikke indoktrineres til at det ene er mere rigtigt
end det andet.





Jens Bruun (09-03-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 09-03-07 01:15

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
news:45f0a5b2$0$90262$14726298@news.sunsite.dk

> Børnene skal ihvertfald ikke indoktrineres til at det ene er mere
> rigtigt end det andet.

Selvfølgelig skal de det. Børn skal selvfølgelig indoktrineres med netop
det, deres forældre føler, er rigtigt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



ThomasB (09-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 09-03-07 01:18

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:Ya6dnUfZer6COm3YnZ2dnUVZ8qydnZ2d@giganews.com...
>> Børnene skal ihvertfald ikke indoktrineres til at det ene er mere
>> rigtigt end det andet.
>
> Selvfølgelig skal de det. Børn skal selvfølgelig indoktrineres med netop
> det, deres forældre føler, er rigtigt.

Enig og det er selvfølgelig skolen jeg taler om.






wilstrup (09-03-2007)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 09-03-07 14:31


"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
news:45f0a7a6$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:Ya6dnUfZer6COm3YnZ2dnUVZ8qydnZ2d@giganews.com...
>>> Børnene skal ihvertfald ikke indoktrineres til at det ene er mere
>>> rigtigt end det andet.
>>
>> Selvfølgelig skal de det. Børn skal selvfølgelig indoktrineres med netop
>> det, deres forældre føler, er rigtigt.
>
> Enig og det er selvfølgelig skolen jeg taler om.

Det er tydeligt at I ikke kender til børn i folkeskolen i Danmark - de kan
ikke indoktrines
og det skal heller ikke indoktrineres - heller ikke til det forældrene
føler er rigtigt. Vi kan ikke have 28 forskellige opfattelse af undervisning
og opdragelse i folkeskolen i forhold til hvad forældrene måtte ønske.
Forældrene skal blande sig helt uden om undervisningen - det er ikke deres
anliggende¨. De skal tværtimod hjælpe skolen med at sende deres velopdragne
unger hen i skolen og så ´bakke skolen op hver gang - det er bedst for
skolen og for deres børn på sigt.



ThomasB (09-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 09-03-07 23:13

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:45f16185$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> Børnene skal ihvertfald ikke indoktrineres til at det ene er mere
>>>> rigtigt end det andet.
>>>
>>> Selvfølgelig skal de det. Børn skal selvfølgelig indoktrineres med netop
>>> det, deres forældre føler, er rigtigt.
>>
>> Enig og det er selvfølgelig skolen jeg taler om.
>
> Det er tydeligt at I ikke kender til børn i folkeskolen i Danmark - de kan
> ikke indoktrines.

Hvorfor så overhovedet lovgive om mere afholdenhed?



Rasmus M. Jensen (09-03-2007)
Kommentar
Fra : Rasmus M. Jensen


Dato : 09-03-07 12:50

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns98EE1CD3B4BAnospam465098@130.227.3.84...
>
> Jeg mener, at det i et forhold er vigtigt at kunne stole på hinanden.
> Hvis min kæreste laver udenoms-hanky-panky, så er der kun én vej: Ud af
> vagten, og det kan ikke gå for hurtigt.
>
jamen det er jo slet ikke det det handler om... det handler jo om unge
mennesker som du så vil have at de skal være tro mod deres første kæreste
resten af livet...???
der kommer en politisk udtalelse om at der skal "undervises" i afholdenhed i
skolen - hvilket nogle her i gruppen så fortolker til at være det samme som
at man skal være tro mod sin partner osv...
og naturligvis skal man også det efter min opfattelse... der er vi helt
enige... men det her handler om at unge mennesker i starten af deres
"sexuelle liv" har sex med forskellige partnere og naturligt nok er
nysgerrige og "eksperimenterende"... det burde da være indlysende for alle
at det ikke hjælper for fortælle dem om afholdenhed i skolen - så er det jo
netop først det bliver rigtig spændende, men i stedet undervise dem i
prævention, sygdomme osv.

lad os nu diskutere emnet i stedet for gang på gang at kaste mudder på andre
personer..

--
mvh
Rasmus
http://rydungdomshuset.dk/
--



N_B_DK (09-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 09-03-07 13:17

In news:45f149e0$0$90265$14726298@news.sunsite.dk,
Rasmus M. Jensen <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> typed:

> jamen det er jo slet ikke det det handler om... det handler jo om unge
> mennesker som du så vil have at de skal være tro mod deres første
> kæreste resten af livet...???

hvem har sagt noget om de skal have samme kæreste resten af livet ?

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.
http://www.discovery.dk/emea/contact.htm




gb (09-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 09-03-07 13:21

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in
news:b006dcee647a8695d2d905f34b9bb22e@spamme-dyndns.dk:

> hvem har sagt noget om de skal have samme kæreste resten af livet
> ?

Rasmus M. Jensen?

--
GB

N_B_DK (09-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 09-03-07 15:01

In news:Xns98EE87BADADF8nospam465098@130.227.3.84,
gb <nospam@no.invalid> typed:

> Rasmus M. Jensen?

Jeg kan ikke læse om andre ihvertfald.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.
http://www.discovery.dk/emea/contact.htm




wilstrup (09-03-2007)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 09-03-07 14:32


"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse
news:45f149e0$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> lad os nu diskutere emnet i stedet for gang på gang at kaste mudder på
andre
> personer..
>
> --
> mvh
> Rasmus
> http://rydungdomshuset.dk/

Prøv at nærlæse din egen signatur og spørg så dig selv, hvad bidrager du med
til mudderkastningen?



Kim Larsen (09-03-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 09-03-07 16:06

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:45f161d6$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse
> news:45f149e0$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> > lad os nu diskutere emnet i stedet for gang på gang at kaste mudder på
> andre
>> personer..
>>
>> --
>> mvh
>> Rasmus
>> http://rydungdomshuset.dk/
>
> Prøv at nærlæse din egen signatur og spørg så dig selv, hvad bidrager du
> med til mudderkastningen?

Ja det er da hykleri så det er til at føle på.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




Rasmus M. Jensen (09-03-2007)
Kommentar
Fra : Rasmus M. Jensen


Dato : 09-03-07 16:23

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:45f161d6$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> --
>> mvh
>> Rasmus
>> http://rydungdomshuset.dk/
>
> Prøv at nærlæse din egen signatur og spørg så dig selv, hvad bidrager du
> med til mudderkastningen?

mvh???

--
mvh
Rasmus
http://rydungdomshuset.dk/
--



wilstrup (09-03-2007)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 09-03-07 20:39


"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse
news:45f17bd2$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:45f161d6$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>> --
>>> mvh
>>> Rasmus
>>> http://rydungdomshuset.dk/
>>
>> Prøv at nærlæse din egen signatur og spørg så dig selv, hvad bidrager du
>> med til mudderkastningen?
>
> mvh???

Spiller du dum eller er du det? http://rydungdomshuset.dk/ er jo også en del
af din signatur, ikke? og så mvh. formentlig en forkortelse for med venlig
hilsen - havde der stået med væmmelig hilsen, ville det have været nærmere
sandheden.



ThomasB (09-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 09-03-07 21:52

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:45f1b7eb$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Spiller du dum eller er du det? http://rydungdomshuset.dk/ er jo også en
> del af din signatur, ikke? og så mvh. formentlig en forkortelse for med
> venlig hilsen - havde der stået med væmmelig hilsen, ville det have været
> nærmere sandheden.

Hvordan er "rydungdomshuset.dk" nedgørende?

Kommer det ikke meget an på hvem man er?



Kim Larsen (10-03-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 10-03-07 02:05

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
news:45f1c908$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:45f1b7eb$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Spiller du dum eller er du det? http://rydungdomshuset.dk/ er jo også en
>> del af din signatur, ikke? og så mvh. formentlig en forkortelse for med
>> venlig hilsen - havde der stået med væmmelig hilsen, ville det have været
>> nærmere sandheden.
>
> Hvordan er "rydungdomshuset.dk" nedgørende?
>
> Kommer det ikke meget an på hvem man er?

Jo da, det gør alt jo.

Men det morsomme er at han opfordrer til at stoppe mudderkastningen - det er
altså virkelig god værkstedshumor med den signatur.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




Alucard (10-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 10-03-07 11:39

On Fri, 9 Mar 2007 21:52:26 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>> Spiller du dum eller er du det? http://rydungdomshuset.dk/ er jo også en
>> del af din signatur, ikke? og så mvh. formentlig en forkortelse for med
>> venlig hilsen - havde der stået med væmmelig hilsen, ville det have været
>> nærmere sandheden.
>
>Hvordan er "rydungdomshuset.dk" nedgørende?
>
>Kommer det ikke meget an på hvem man er?

I Kim's og Wilstrup's hoveder er ALT hvad der modsiger deres
surrealistiske verdensopfattelse at betragte som nedgørende
person-tilsvining og mudderkastning... )

Alucard (09-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 09-03-07 17:08

On Fri, 9 Mar 2007 14:32:07 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

> > lad os nu diskutere emnet i stedet for gang på gang at kaste mudder på andre
>> personer..
>>
>> --
>> mvh
>> Rasmus
>> http://rydungdomshuset.dk/
>
>Prøv at nærlæse din egen signatur og spørg så dig selv, hvad bidrager du med
>til mudderkastningen?
>
Hvor er der mudderkastning i signaturen....???

Bruno Christensen (09-03-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 09-03-07 20:28

On Fri, 9 Mar 2007 12:49:50 +0100, Rasmus M. Jensen wrote:

> jamen det er jo slet ikke det det handler om... det handler jo om unge
> mennesker som du så vil have at de skal være tro mod deres første kæreste
> resten af livet...???

Hvad er der nu galt i det? (min kone har lige fået en "medalje" for at
have udholdt mig i 40 år)

Resten af dit indlæg er jeg 100% enig i.


--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen


ThomasB (09-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 09-03-07 21:54

"Bruno Christensen" <news@dommer.dk> skrev i en meddelelse
news:bmvxuc5uwf3f$.1tqkyl56pm7u4$.dlg@40tude.net...
>> jamen det er jo slet ikke det det handler om... det handler jo om unge
>> mennesker som du så vil have at de skal være tro mod deres første kæreste
>> resten af livet...???
>
> Hvad er der nu galt i det? (min kone har lige fået en "medalje" for at
> have udholdt mig i 40 år)

Det er der ikke noget galt i - hvis det er det man har lyst til.

Skolen behøver ikke blande sig i hvilke lyster børnene "bør" have.



Bertel Brander (09-03-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 09-03-07 20:07

gb skrev:
> "Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> wrote in news:45f09626$0
> $90265$14726298@news.sunsite.dk:
>
>>> Nej, Bertel er bare vant til at være hanrej, hans kone/fyr kommer
>>> hjem til ham hver morgen med friske horn...
>> ik forstået... skal vi gå efter bolden?
>
> Jeg mener, at det i et forhold er vigtigt at kunne stole på hinanden.
> Hvis min kæreste laver udenoms-hanky-panky, så er der kun én vej: Ud af
> vagten, og det kan ikke gå for hurtigt.
>
> Det mener Bertel åbenbart ikke, derfor mine overvejelser vedrørende
> hans eventuelle seksual-liv.

Jeg burde nok fortælle at det ikke er rigtigt, men gb går lige så
lidt op i hvad der er rigtigt og forkert som i at føre en seriøs
diskussion.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Bo Warming (09-03-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 09-03-07 20:40

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:45f1b03a$0$13972$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> gb skrev:
>> "Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> wrote in
>> news:45f09626$0
>> $90265$14726298@news.sunsite.dk:
>>
>>>> Nej, Bertel er bare vant til at være hanrej, hans kone/fyr kommer
>>>> hjem til ham hver morgen med friske horn...
>>> ik forstået... skal vi gå efter bolden?
>>
>> Jeg mener, at det i et forhold er vigtigt at kunne stole på
>> hinanden. Hvis min kæreste laver udenoms-hanky-panky, så er der kun
>> én vej: Ud af vagten, og det kan ikke gå for hurtigt.
>>
>> Det mener Bertel åbenbart ikke, derfor mine overvejelser vedrørende
>> hans eventuelle seksual-liv.
>
> Jeg burde nok fortælle at det ikke er rigtigt, men gb går lige så
> lidt op i hvad der er rigtigt og forkert som i at føre en seriøs
> diskussion.

Hvis en kæreste henter impulser udefra eller tjener lidt ekstra
husholdningspenge til engelske bøffer, så vær dog glad for det. Går
der noget fra dig?

At gå efter manden er dumt og BØR IGNORERES - skrives "Bertel", så
erstat det med "hr X"

Usikre mænd kræver troskab. Krav og pligt er skadelige begreber - det
skal være lysten der driver værket. At være storsindet og uden jalousi
giver ofte respekt.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408907
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste