"Send hende hjem!"
Fra : wilstrup

Dato : 07-03-07 18:18

I den standende debat hører vi ofte fra underyderne at islam er os en
væsentfremmed religion, at vi er et godt kristent land etc.

Læs så her hvad den kristne Ruth Evens fra faderhuset skriver:

"Gud har store planer med Faderhuset. De fleste tror, at vi snart kan ånde
lettede op. Men sådan bliver det ikke. ER det ikke fantastisk, at en
meninghed af rettroende og disciplinerede kristne har kunnet have sådan en
samfundsforvandlende kraft? Vi er eksponeret ikke bare i hele Danmark, men
også i det meste af verden. Hvad siger I? Hvad synes I det næste skal være?
Hvad med homoseksualitet?"

http://e-avis.avisen.dk/index.php

Efter min mening er hun syg i roen - men jeg forventer naturligvis, helt
naivt, at de folk der herinde taler om at sende "muhamedanerne hjem" måske
ville sige det samme om hende: "send hende hjem" -

Jamen, er hendes hjem da ikke Danmark? - er mange muslimers hjem ikke .....?
I rest my case!

Fra : /Peter

Dato : 07-03-07 18:50

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt naivt, at de folk der herinde taler om at sende "muhamedanerne
> hjem" måske ville sige det samme om hende: "send hende hjem" -

JO såklart, Danmark er et kristent land.

>- er mange muslimers hjem ikke .....

.... mellemøsten eller ca. 500 år tilbage i tiden, der hører
muhamedanerne og deres rædselskultur hjemme.

Fra : wilstrup

Dato : 07-03-07 19:19

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> JO såklart, Danmark er et kristent land.

> ... mellemøsten eller ca. 500 år tilbage i tiden, der hører muhamedanerne
> og deres rædselskultur hjemme.

Som jeg ventede tager underydere som dig overhovedet ikke stilling til en
sag, der går jer imod. Du vil på dumstædig facon IKKE acceptere at
principperne er de samme: de muslimer, der er danske statsborgere har altså
deres hjem i Danmark - og hvad angår muslimernes kultur, så er den fra nær
samme område som den kristne.

Du finder med andre ord at konens budskab er helt rigtigt - at homoseksuelle
skal lægges for had, selvom det er almindelig accepteret herhjemme og i
øvrigt er lovligt, hvorimod andre ting af det hun siger ikke er det - fx
incest. Ved at pladre begreberne sammen opnår hun at sætte lighedstegn ved
klart ulovlige ting og så lovlige.

Det er lovligt at være muslim i Danmark -og de muslimer der er danske
statsborgere har altså deres hjem i Danmark - ikke andre steder -uanset om
deres øvrige familie opholder sig der -og vi har også religionsfrihed her i
landet. Det indebærer at man må tro på hvad man vil og naturligvis ikke skal
"sendes hjem" til noget andet land end det land, der nu er ens fædreland.
Sådanne ting er alt for komplekse for dig at fatte - og det har jeg indset.

Jeg havde også ventet at du ville svare som du gør: du tager ikke stilling
til Ruth Evens hjernedøde udtalelser og der lyder ingen protester mod det
hadets og hævnens budskab hun fremfører i tide og utide, men lige så snart
at du kan finde nogle muslimer, der opfører sig skændigt, så udstrækker du
det til at gælde alle muslimer og med en dumstædighed og en ubegavet retorik
generaliserer du ud over alle grænser.

Alene din sprogbrug, hvor du instisterer på at kalde muslimer for
"muhamedaner" til trods for at du ikke kan være udvidende om at det virker
groft krænkende på muslimerne, viser at dit agenda ikke er "omsorgen for
Danmark og danskerne", men alene går ud på at genere flest mulige mennesker,
som du slet ikke kender og som i øvrigt opfører sig ordentligt her i landet.

Det var faktisk det jeg ville vise -og her er Ruth Evens udtalelser et
glimrende eksempel på din og dine meduderyderes hule retorik, hvor I er
villige til at acceptere alt, blot det ikke er muslimer, det drejer sig om.

Dette racistiske menneskesyn, som du giver udtryk for her, finder vi også
hos nazisterne - og derfor er der kun en ting at sige: I rest my case.

Jeg har til overflod bevist at det ikke er indholdet, tingene drejer sig om
men hadet og frygten for dem, der er anderledes - men aldrig har det stået
klarere end netop i dette eksempel.

Du er antidemokrat som nazisterne er det, du er racistisk indstillet som
nazisterne er det, du er hadfuld som nazisterne er det- og du har garanteret
aldrig mødt en muslim i det virkelige liv og lært vedkommende at kende.

Alt det vidste jeg nok i forvejen, men det er på tide at underydere som dig
bliver konfronteret med jeres egen retorik så jeres hulhed i argumentationen
kan afsløres for åbent tæppe.

Fra : @

Dato : 07-03-07 23:00

On Wed, 7 Mar 2007 19:18:36 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>og hvad angår muslimernes kultur, så er den fra nær
>samme område som den kristne.

nu er det altså ikke kristne der pisker og hænger homoseksuelle
det er muhamedanere der gør den slags

det er heller ikke kristne i Danmark(heller ikke Ruth E) der voldeligt
overfalder en homoparade i København
det er muhamedanere der gør den slags

og på trods af disse fakta vælger Wilstrup alligevel at fokusere på RE

hvorfor undlader du at brokke dig over at muhamedanere i Danmark
jagter bøsser?

>Det er lovligt at være muslim i Danmark -og de muslimer der er danske
>statsborgere har altså deres hjem i Danmark

men det er ikke lovligt at bruge vold som muhamedanerne gør mod f.eks.
bøsser og jøder

hvorfor undlader du at brokke dig over at muhamedanere i Danmark
jagter bøsser og jøder?

men vælger helt enøjet at fokusere på en fuldstændig talmæssigt
betydningsløs lille kristen sekt som AFAIK aldrig nogensinde har
optrådt voldeligt overfor bøsser

/Albert Camus/

Fra : ThomasB

Dato : 08-03-07 18:21

@ skrev:

> hvorfor undlader du at brokke dig over at muhamedanere i Danmark
> jagter bøsser?

Jeg undlader også gerne debat om "muhamedanere" - fordi det ikke kan
debatteres sagligt her i gruppen.

Hvis man siger at "nogle af dem er søde" så er man "vestreskriger",
"hallalhippie", "dhimmi" og hvis man siger "nogle af dem er voldelige" så er
man "højrefjols", "racist", "nazist" osv. Næsten som i debatten om
Ungdomshuset.

Ikke særligt befordrende for en god og vigtig debat.

Jeg tvivler på at hverken Kim Larsen eller Wilstrup virkelig mener at
voldelige "muhamedanere" er tiltalende. Det de går efter hos
"højrefjolserne" er det overdrevne had der gives udtryk for - og som i
øvrigt ikke er en pind bedre end mange "muhamedaneres" had til vesten.

Jeg får virkelig lyst til at sige til begge parter: Så slap dog af mand.

Fra : wilstrup

Dato : 08-03-07 22:50

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> øvrigt ikke er en pind bedre end mange "muhamedaneres" had til vesten.
>
> Jeg får virkelig lyst til at sige til begge parter: Så slap dog af mand.

Det er så nemt at sige "begge parter skal slappe af", for så holder man sig
fnugfri til det hele -man er åh,så neutral - men sagen er jo den at man en
gang imellem bliver nødt til at tage stilling, også selvom det kan betyde at
man generer nogle nyttige idioter.

Vi på venstrefløjen er ikke dem, der i tide og utide råber op om at nu skal
vi forfølge "muhamedanere" eller "bøsser" eller anderledes tænkende. Det er
en retorik som højrefjolserne har eneret på - vi svarer dem blot i et sprog,
de formodes at forstå. At det er højrefjolserne der udspreder hadets budskab
mod andre mennesker, kan der vist ikke være tvivl om, så det pladder med at
"begge parter skal slappe af" er ilde anbragt. Tag dog stilling mand, er du
med os eller er du imod os?

Fra : ThomasB

Dato : 08-03-07 23:09

> [...]
> man en gang imellem bliver nødt til at tage stilling, også selvom det kan
> betyde at man generer nogle nyttige idioter.

Det er ikke svært at tage stilling til, at ekstreme holdninger er
skadelige - både hos muslimer og alle andre.

> [...]
> hadets budskab mod andre mennesker, kan der vist ikke være tvivl om, så
> det pladder med at "begge parter skal slappe af" er ilde anbragt.

Nej - "begge parter" skal slappe af, før der kommer noget frugtbart ud af en
diskussion. Ellers kan i vel lige så godt smutte over i
dk.snak.mudderkastning.

> Tag dog stilling mand, er du med os eller er du imod os?

Slap dog af mand.

Fra : wilstrup

Dato : 08-03-07 23:13

> Slap dog af mand.

Jeg bestemmer selv hvis og når jeg vil slappe af - p.t. er jeg ganske
afslappet - hvad er dit problem?

Fra : ThomasB

Dato : 09-03-07 00:38

> Jeg bestemmer selv hvis og når jeg vil slappe af - p.t. er jeg ganske
> afslappet - hvad er dit problem?

Jeg synes ikke rigtigt jeg har nogle problemer i øjeblikket. Det skulle da
lige være, at der er leveringsproblemer på byggematerialer, så jeg ikke kan
komme videre med mit hus.

Fra : wilstrup

Dato : 09-03-07 14:26

> [...]
> lige være, at der er leveringsproblemer på byggematerialer, så jeg ikke

Det er altså rent egoistiske motiver der driver dig - og det vil du så tørre
af på ungdommen - Vorherre bevares.

Fra : ThomasB

Dato : 09-03-07 14:30

> Det er altså rent egoistiske motiver der driver dig - og det vil du så
> tørre af på ungdommen - Vorherre bevares.

Hvad snakker du om?

Fra : Alucard

Dato : 09-03-07 16:03

On Fri, 9 Mar 2007 14:30:22 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>Hvad snakker du om?

Ja, det kunne være interessant at vide....

Fra : ThomasB

Dato : 09-03-07 16:20

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det kunne være interessant at vide....

Tror du vi får det at vide?

Fra : Alucard

Dato : 09-03-07 17:36

On Fri, 9 Mar 2007 16:19:34 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>Tror du vi får det at vide?

Næh, men vi får sikkert at vide vi er underydere.... ))

Fra : ThomasB

Dato : 09-03-07 23:12

> Næh, men vi får sikkert at vide vi er underydere.... ))

Det ville så ikke være første gang - og givetvis heller ikke sidste

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-03-07 09:35

> [...]
> øvrigt ikke er en pind bedre end mange "muhamedaneres" had til vesten.
>
> Jeg får virkelig lyst til at sige til begge parter: Så slap dog af mand.

vel talt ...

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Bruno Christensen

Dato : 08-03-07 23:07

On Thu, 8 Mar 2007 18:20:59 +0100, ThomasB wrote:

> Jeg får virkelig lyst til at sige til begge parter: Så slap dog af mand.

Nemlig.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-03-07 21:39

On Wed, 7 Mar 2007 19:18:36 +0100, wilstrup wrote:

> til Ruth Evens hjernedøde udtalelser og der lyder ingen protester mod det

Hun hedder "Ruth Evensen", derudover er jeg rimeligt enig med dit
synspunkt omkring hende.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 07-03-07 18:56

> [...]
> ville sige det samme om hende: "send hende hjem" -
>
> Jamen, er hendes hjem da ikke Danmark? - er mange muslimers hjem ikke

Derfra hvor du står er alle andre en netop dig syg i roen din modbydelige
stalinist.

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-03-07 19:14

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Derfra hvor du står er alle andre en netop dig syg i roen din modbydelige
> stalinist.

Ubuuuh, hulk hulk: http://kinagrill.dk/

*ROTFL* )

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 19:16

In news:esmvdh$7dl$1@news.datemas.de,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Ubuuuh, hulk hulk: http://kinagrill.dk/
>
> *ROTFL* )

Ja nu har det slået klik for dig.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : wilstrup

Dato : 07-03-07 19:59

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ubuuuh, hulk hulk: http://kinagrill.dk/
>
> *ROTFL* )

Ja, jeg burde have indset at det korteste svar netop ville være ovenstående
link. Tak for tippet.

Fra : wilstrup

Dato : 07-03-07 19:21

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Derfra hvor du står er alle andre en netop dig syg i roen din modbydelige
> stalinist.

Ja, du har ret -alle andre er syge i roen end netop mig - vel at mærke "alle
andre" som har samme holdninger som Ruth Evens og underyderne samt dig, din
modbydelige nazist.

Men jeg vidste at du ikke havde argumenter - men når de slipper op kan du jo
altid bruge skældsord - var det for meget for dig at blive konfronteret med
virkeligheden, oh, du mini-Hitler?

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 19:33

In news:45ef02a0$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:
> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:45eefcb4$0$877$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Ja, du har ret

Godt du selv ved du er syg i roen.

> Men jeg vidste at du ikke havde argumenter - men når de slipper op
> kan du jo altid bruge skældsord - var det for meget for dig at blive
> konfronteret med virkeligheden, oh, du mini-Hitler?

Siger du din røde svin

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-03-07 19:53

> In news:45ef02a0$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> Godt du selv ved du er syg i roen.

> Siger du din røde svin

Altså Wilstrup, når du ikke selv vil undervise ham så må du altså komme op
med løsninger som kan bringe N_B_DK op på et tilfredsstillende vidensniveau,
se nu bare hvordan det går med "din røde svin" som skulle have været "dit
røde svin" i hans formuleringer. Det er ikke alene i samfundsfag og historie
som han skal have undervisning i men også i dansk.

Jeg foreslår en amerikansk Boot-Camp til at starte med for ligesom at få sat
lidt skik på ham og derefter den tilstrækkelige pædagogiske ekspertise til
de nødvendige læringsprocesser og her kender jeg ikke rigtig til
mulighederne.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 20:01

In news:esn1lr$g45$1@news.datemas.de,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Jeg foreslår en amerikansk Boot-Camp til at starte med for ligesom at
> få sat lidt skik på ham

Mon ikke det var vigtige vi fik sat skik på dig.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-03-07 21:55

On Wed, 7 Mar 2007 20:01:27 +0100, N_B_DK wrote:

> Mon ikke det var vigtige vi fik sat skik på dig.

Føler du at det er vigtigere?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 23:31

In news:t2n3xrj559gq.i9g1c1wa0pny$.dlg@40tude.net,
Bruno Christensen <news@dommer.dk> typed:

> Føler du at det er vigtigere?

Egenligt ikke, han gør jo bare at flere indser hvor hjernedøde de er på
venstrefløjen.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds emd dansk tale på discovery.

Fra : wilstrup

Dato : 07-03-07 20:16

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

et eksempel på citatforfalskning.

> [...]
> have været "dit røde svin" i hans formuleringer. Det er ikke alene i
> samfundsfag og historie som han skal have undervisning i men også i dansk.

Som jeg allerede har meddelt - han er så tilpas hinsides pædagogisk
rækkevidde at det alene ville kræve en engageret og dygtig psykiater og et
læs af beroligende medicin før man overhovedet kunne trænge ind til ham.
Desværre er det noget sådant der ligger hinsides mit kompetenceområde, så
det overlader jeg gerne til en lille rask psykiater. Der findes jo glimrende
afdelinger på de lukkede afsnit til folk som ham.

> [...]
> sat lidt skik på ham og derefter den tilstrækkelige pædagogiske ekspertise
> til de nødvendige læringsprocesser og her kender jeg ikke rigtig til

Der er nogen for hvem sådanne muligheder er forpasset -det svarer til at
lade voksne mennesker lære at lege i en børnehave - det område er der ingen
her i landet, der har kapacitet til at klare - og selvom gruppen af
underydere og nazi-apologeter er overskuelig, så kræver det en lovgivning,
der også tager hensyn til den slags - man kalder det i psykiatrien for
psykisk smitte eller noget lignende. Vi andre kalder det blot at være
bindegal og letpåvirkelig af underyderargumenter.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 20:35

In news:45ef0f59$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> et eksempel på citatforfalskning.

Nej det skrev han faktisk.

> [...]
> rækkevidde at det alene ville kræve en engageret og dygtig psykiater
> og et læs af beroligende medicin før man overhovedet kunne trænge ind

Det eneste der hjælper på dig er arsenik.

>Desværre er det noget sådant der ligger hinsides mit
> kompetenceområde,

Ja ligesom alt andet er uden for din område.

> så det overlader jeg gerne til en lille rask
> psykiater. Der findes jo glimrende afdelinger på de lukkede afsnit
> til folk som ham.

Lad mig gætte, du kender dem indefra ?

> [...]
> gruppen af underydere og nazi-apologeter er overskuelig, så kræver
> det en lovgivning, der også tager hensyn til den slags -

Du siger at ordet underyder stammer fra nazisterne, er det så ikke ret
morsomt at netop du benytter det ved enhver given lejlighed ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-03-07 21:58

On Wed, 7 Mar 2007 20:15:38 +0100, wilstrup wrote:

> Desværre er det noget sådant der ligger hinsides mit kompetenceområde,

Den får du i hovedet igen på et eller andet tidspunkt

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : wilstrup

Dato : 08-03-07 16:47

"Bruno Christensen" <news@dommer.dk> skrev i en meddelelse

> Den får du i hovedet igen på et eller andet tidspunkt

ork ja - som så meget andet sandt jeg har sagt.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-03-07 21:53

On Wed, 7 Mar 2007 19:32:48 +0100, N_B_DK wrote:

> In news:45ef02a0$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> Godt du selv ved du er syg i roen.

> Siger du din røde svin

Man kan tale om en rød vin (en henfører til vin)

Så kunne det ske at du har sat mellemrummet forkert, men
"din rødes vin" giver kun mening i bestemte sammenhænge (som ikke er
her)

Lidt langt skriv for at påpege forskellen mellem "dit" og "din" (ikke
dat)
--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 23:33

In news:12lknwmqml2ea.1whi8yvym93qp$.dlg@40tude.net,
Bruno Christensen <news@dommer.dk> typed:

> Man kan tale om en rød vin (en henfører til vin)

Ja og jeg tror du bør holde igen med indtagelsen af alkohol indholdige
drikke.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-07 00:22

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> In news:12lknwmqml2ea.1whi8yvym93qp$.dlg@40tude.net,
> Bruno Christensen <news@dommer.dk> typed:

> Ja og jeg tror du bør holde igen med indtagelsen af alkohol
> indholdige drikke.

NEJ DA. Der er værdifuld nudisme i at turde drikke sig fuld og så
skrive med et knap så tykt lag af uærlige hæmninger.

Ærlighed varer længst og ingen er tvungen til at læse, så hvis folk pr
beruselse får øget skrivelyst, så får vi mere og ærligere skriv at
vælge og vrage mellem.

Tilknappede snerpeindlæg og falsk facade , nejtak.

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-03-07 19:12

> [...]
> naivt, at de folk der herinde taler om at sende "muhamedanerne hjem" måske
> ville sige det samme om hende: "send hende hjem" -

Det er MEGA-naivt, Arne, men godtaget.

*ROTFL* )

Fra : Ralph

Dato : 07-03-07 21:15

> [...]
> ville sige det samme om hende: "send hende hjem" -
> Jamen, er hendes hjem da ikke Danmark? - er mange muslimers hjem ikke

Lidt sjovt, jeg tillader mig at komme til den konklussion at deltagere i
denne diskussion mener du er "syg i roen", "en modbydelig stalinist", "det
er slået klik for dig", "røde svin", "det eneste der virker på dig er
arsenik".

I denne sammenhæng indrømmer jeg at have været i selskab med 1200 andre
"syge i roen, stalinister, røde svin der skulle have arsenik" til Morsø
Banks årlige aktionærfest i går, jeg mødte ikke EEN der syntes at de unge
IKKE skulle have fået lov til at beholde deres hus, og alle mente Ruth var
en galning.
Men nu er bankaktionærer jo også typisk autonome, JEG så da ihvertifald een
ung på omkring 18 år - hun var nu også min egen datter, så hun var svær at
undgå.

--
Ralph

Fra : wilstrup

Dato : 07-03-07 21:33

> [...]
> Men nu er bankaktionærer jo også typisk autonome, JEG så da ihvertifald
> een ung på omkring 18 år - hun var nu også min egen datter, så hun var

ROTFL )

Den med arsenikken havde jeg nu ikke set, men det skyldes formentlig at det
er No_Brain ,der har skrevet det og han ligger og hygger sig med Ruth Evens
i mit filter. - det er ikke alt lort, der er lige interessant -om noget
af det er.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 21:43

In news:45ef216f$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> [...]

> at det er No_Brain ,der har skrevet det og han ligger og hygger sig
> med Ruth Evens i mit filter. - det er ikke alt lort, der er lige

Hvilket du jo beviser.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : gb

Dato : 07-03-07 21:50

> Hvilket du jo beviser.

Skriver Ruth Evens på Usenet? Er der noget jeg er gået glip af, eller
er det underhyleren som hallucinerer?

--
GB

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 21:57

In news:Xns98ECDE2492B85nospam465098@130.227.3.84,
gb <nospam@no.invalid> typed:

> Skriver Ruth Evens på Usenet? Er der noget jeg er gået glip af, eller
> er det underhyleren som hallucinerer?

Det er det medicin han er under påvirkning af der er skyld i det.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : gb

Dato : 07-03-07 23:00

> Det er det medicin han er under påvirkning af der er skyld i det.

Hun hedder da iøvrigt Evensen, og ikke Evens...???

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-07 23:02

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> In news:Xns98ECDE2492B85nospam465098@130.227.3.84,
> gb <nospam@no.invalid> typed:

> Det er det medicin han er under påvirkning af der er skyld i det.

Medicin kan passivisere folk, men næppe skabe bestemte synspunkter

Passivisering af voldsmænd med ægte spændetrøje(fx bæltefixering) er
ærlig snak - indførsel af kemisk spændetrøje har næppe skabt en bedre
verden.
Gummicelle er bedre end medicin - folk skal have frihed til at
onanere/klø sig i røven.

Fra : @

Dato : 07-03-07 22:45

On Wed, 7 Mar 2007 18:18:13 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>I den standende debat hører vi ofte fra underyder

ja du poster jo jævnligt

jeg troede du hed Arne

har du taget navneforandring til Underyder Wilstrup?

/Albert Camus/