Stordemo mod islamisering i Bryssel 11/09/~
Fra : gb

Dato : 07-03-07 14:10

http://tinyurl.com/2ogk4m

11. september 2007: For første gang finder en stor demonstration mod
den snigende islamisering sted i Bryssel. Forskellige foreninger og
borgerinitiativer i Europa deltager. Udo Ulfkottes Akte Islam og PI
organiserer i fællesskab det tyske initiativ. Også fra mange andre
lande forventes man at tilmelde sig stordemonstrationen.

Akte Islam: http://akte-islam.de/3.html
Pi: http://www.politicallyincorrect.de/

--
GB

Fra : BigBother

Dato : 07-03-07 14:13

"gb" <nospam@no.invalid> wrote in message

> 11. september 2007: For første gang finder en stor demonstration mod
> den snigende islamisering sted i Bryssel.

Godt initiativ, men dårligt valgt dato, da bagmændene bag 11. september 2001
næppe var muslimer.

--
Veritas odium parit

Fra : Frank

Dato : 07-03-07 14:24

Hej

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

> Godt initiativ, men dårligt valgt dato, da bagmændene bag 11. september
> 2001 næppe var muslimer.

Hvem var det så?

Mvh
Frank

--
We should invade their countries, kill their leaders and convert them to
Christianity. We weren't punctilious about locating and punishing only

Fra : gb

Dato : 07-03-07 14:27

"Frank" <far@nosmap.dk> wrote in

> Hvem var det så?

Bush, Pia Kjærsgaard og zionisterne. Kender du ikke en moonbat, når du
støder på én?

--
GB

Fra : BigBother

Dato : 07-03-07 14:36

"Frank" <far@nosmap.dk> wrote in message

> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

> Hvem var det så?

Kriminelle elementer inden for USA's magtelite og militærindustrielle
kompleks.

--
Veritas odium parit

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 14:42

In news:45eebff0$0$90262$14726298@news.sunsite.dk,
BigBother <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> typed:

> Kriminelle elementer inden for USA's magtelite og militærindustrielle
> kompleks.

Det var da klart marsmænd.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank

Dato : 07-03-07 15:01

Hej

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

> Kriminelle elementer inden for USA's magtelite og militærindustrielle
> kompleks.

Nogle navne på disse elementer?

Jeg mener, den anden teori, den om de muslimske terrorister, har navne på.
F.eks. Osama Bin Laden (bror til Bin Drinking, Bin Sleeping og den
forsvundne Bin Working), Muhammed Atta ect.

Bin Laden er f.eks. citeret for at:

"The brothers, who conducted the operation, all they knew was that they have
a martyrdom operation and we asked each of them to go to America, but they
didn't know anything about the operation, not even one letter. But they were
trained and we did not reveal the operation to them until they are there and
just before they boarded the planes."

Men han har måske samarbejdet med de kriminelle elementer inden for USA's

I hate windsurfers
What a stupid lot they are
With their stupid lumps of fibreglass
Stuck on their stupid cars

Fra : BigBother

Dato : 07-03-07 15:20

> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

> Nogle navne på disse elementer?

Dick Cheney er nok et af de sikreste bud. Bush-familien har utvivlsomt også
været involveret, men jeg tror ikke, George Boy Bush er hjernen bag planen.
Ham betragter jeg mere som en frontfigur, der her til opgave at stå og
kludre lidt i det og få os til at grine, så vi betragter regeringen som
fejlbarlig og dermed menneskelig.

> [...]
> they were trained and we did not reveal the operation to them until they
> are there and just before they boarded the planes."

Det synes FBI åbenbart ikke er et godt bevis til at nævne 11. september det
på deres top-10 liste over eftersøgte terrorister.
http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/terbinladen.htm

> Men han har måske samarbejdet med de kriminelle elementer inden for USA's
> magtelite og militærindustrielle kompleks?

Det kan meget vel tænkes, at de har haft en form for samarbejde, ja. Bin
Laden og Bush-familierne er jo gode gamle venner.

--
Veritas odium parit

Fra : gb

Dato : 07-03-07 15:24

"Frank" <far@nosmap.dk> wrote in

> Nogle navne på disse elementer?

Hassan bin Jail'd? :D

--
GB

Fra : gb

Dato : 07-03-07 15:41

gb <nospam@no.invalid> wrote in news:Xns98EC9CB2E9C58nospam465098@
130.227.3.84:

> Hassan bin Jail'd? :D

(Tak til Walt Disney...)

--
GB

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 07-03-07 19:09

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse news:45eebff0$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...

> Kriminelle elementer inden for USA's magtelite og militærindustrielle kompleks.

3 kolde fra kassen omkring faren ved det militærindustrielle
kompleks.

http://www.youtube.com/watch?v=8y06NSBBRtY 2min.

http://www.youtube.com/watch?v=wCbzFJyVS-o 9 min.

http://www.youtube.com/watch?v=pQwVDP0WVTU 2 min.

Jan Rasmussen

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 07-03-07 19:39

On 7 Mrz., 14:09, gb <nos...@no.invalid> wrote:

> [...]
> organiserer i fællesskab det tyske initiativ. Også fra mange andre
> lande forventes man at tilmelde sig stordemonstrationen.

Din TinyURL leder til noget forkert, hos mig i hvert fald. Den
korrekte URL er

http://www.politicallyincorrect.de/2007/03/119_grossdemo_in_brussel_gegen.html
..

--

Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world
immigration to the western world! Many danes think the same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Third-world immigration to the west was organised by the jewish
orientals (third-worlders themselves), in order to make them less
visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof
Kevin B MacDonald, see

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Don't surrender, keep on fighting !!!