Hvordan så der egentlig ud i rottereden?
Fra : Jim

Dato : 07-03-07 12:18

http://politiken.dk/fotografier/billedhjul_foto/article255051.ece?service=gallery

Hvorfor har Hanseman Luchter ikke fået disse pragtfulde motver med, når han
nu var rundt og lave knipserier i sit gamle hjem nr. 2.

Lad os have disse billeder i tankerne, når vi får lyst til at give de
autonome et ungdomshus. Så er vi nemlig sikre på, at vi meget hurtigt kommer
på andre tanker.

Fra : Martin

Dato : 07-03-07 16:21

On 7 Mar., 12:17, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
wrote:
> [...]
> autonome et ungdomshus. Så er vi nemlig sikre på, at vi meget hurtigt kommer

Det er jo ikke andet end et fordærvelsens arnested (no pun intended
AHW) for ubefæstet ungdom - et universitet for terror og
bølleoptøjer.
Det kan ingen ansvarlige politikere være med til igen - håber jeg da!

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 07-03-07 21:23

On Wed, 7 Mar 2007 12:17:41 +0100, "Jim"
> [...]

>autonome et ungdomshus. Så er vi nemlig sikre på, at vi meget hurtigt kommer

OK jeg kan godt se at nogen af billederne er fra taget af en bygning

men hvad har alle billederne fra en eller anden losseplads med Jagtvej
69 at gøre?

/Albert Camus/