Nu går det også udover firmaer.
Fra : Petse

Dato : 07-03-07 12:16

Nu skal firmaer, som bare passer deres arbejde også udsættes for
trusler og hærværk fra de autonome fra ungdomshuset, som heldigvis ikke
længere eksistere.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 12:29

In news:mn.3ae07d7326c1709c.70910@FJERNDETTEgmail.com,
Petse <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:
> Nu skal firmaer, som bare passer deres arbejde også udsættes for
> trusler og hærværk fra de autonome fra ungdomshuset, som heldigvis
> ikke længere eksistere.

Det er en gammel nyheder.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Petse

Dato : 07-03-07 13:58

N_B_DK skrev:
> In news:mn.3ae07d7326c1709c.70910@FJERNDETTEgmail.com,
> Petse <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:
>
> Det er en gammel nyheder.

Nå ja, nu tænkte jeg ikke på McDonald's og Sevenelleven, men på de
firmaer der er sat til at rive ungdomshuset ned.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 14:41

In news:mn.3b467d73012e734b.70910@FJERNDETTEgmail.com,
Petse <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:
> Nå ja, nu tænkte jeg ikke på McDonald's og Sevenelleven, men på de
> firmaer der er sat til at rive ungdomshuset ned.

og det er stadig old news ;)

--
MVH.
N_B_DK