Nøj hvor de tuder
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 07-03-07 09:07

Jeg hører netop i radioen at forsvarsadvokater, forældre og kærester til de
fængslede jamrer sig over varetægtsfængslingerne. At de foregik på for
spinkelt grundlag osv. Stop nu det tuderi. Der er ingen der deltog i den
voldelige demonstration der er uskyldige. Hvis der er optræk den slags
ballade så skrid! Det opfordrede politiet også til flere dage i forvejen og
nu betaler demonstranterne prisen for deres voldelige fremfærd.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 07-03-07 09:35

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ballade så skrid! Det opfordrede politiet også til flere dage i forvejen
> og nu betaler demonstranterne prisen for deres voldelige fremfærd.

Politi og pressen tillige befolknings opinionen har gjort fjolserne
opmærksom på at de er i gang med en kriminel handling. Så er det ligegyldig
at deres forældre er dommer i byretten.

mvh Kurt