Vokseværk hos svenske Migrationsverket
Fra : Jesper

Dato : 07-03-07 03:07

Migrationsverket, som er Sveriges udlændingestyrelse skal oprette 4 nye
enheder og ansætte 150 nye medarbejdere fordi der kommer flere
asylsøgere i Sverige iflg. SVT1. De tidligere tal jeg har set er Sverige
i år regner med at der kommer 40.000 asylsøgere, men med den seneste
udmelding, så holder de tal nok ikke!

--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : ERLO

Dato : 07-03-07 09:50

Jesper wrote:

> [...]
> asylsøgere i Sverige iflg. SVT1. De tidligere tal jeg har set er Sverige
> i år regner med at der kommer 40.000 asylsøgere, men med den seneste

Hej
Flygtningene som de skal modtage drejer sig blandt andet om en andel af
2.000.000 ( idag placeret i flygtninge lejre i nabolandene ) fra et land
der hedder Iraq.
Det er resultatet af en krigsalliance som har fremkaldt problemet.
Ernst L..

Fra : Jesper

Dato : 07-03-07 18:46

ERLO <logst@get2net.dk> wrote:

> [...]
> der hedder Iraq.
> Det er resultatet af en krigsalliance som har fremkaldt problemet.

80% af volden i Irak finder sted indenfor en radius af 30 km fra Bagdad
og mange steder i Irak er der slet ingen problemer, f.eks. i irakisk
Kurdistan. Der skal oprettes lejre i Irak, ikke i Europa.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 18:53

In news:1humbw7.12s8cwuq7twu8N%spambuster@users.toughguy.net,
Jesper <spambuster@users.toughguy.net> typed:

> 80% af volden i Irak finder sted indenfor en radius af 30 km fra
> Bagdad og mange steder i Irak er der slet ingen problemer, f.eks. i
> irakisk Kurdistan. Der skal oprettes lejre i Irak, ikke i Europa.

Lav en mandsopdækket mur omkring, og lad dem slås indtil de har indset det
ikke nytter noget, eller der kun er en tilbage.

--
MVH.
N_B_DK