Jihad på Nørrebro
Fra : gb

Dato : 06-03-07 18:54

http://tinyurl.com/368yu8

Det var indvandrere der stod i spidsen på Nørrebro. Det bekræfter
både fædregruppen og Københavns Politi:

Unge indvandrere deltog i stort omfang i urolighederne torsdag og
fredag nat, selv om de overhovedet ikke har noget at gøre med
Ungdomshuset.

»En del af dem, der deltog i urolighederne, er unge fra
indvandrermiljøet på Nørrebro. Ikke ret mange af dem kom i
Ungdomshuset, så de deltog udelukkende i urolighederne for at få lidt
’sjov og ballade’. De er gode til at kaste med brosten og komme
hurtigt væk igen,« forklarer Flemming Steen Munck, talsmand for
Københavns Politi.

Også Khalid Alsubeihi, der er formand for fædregruppen på
Nørrebro, bekræfter, at der har været rigtig mange unge helt ned til
11 år på gaden under de seneste dages uroligheder på Nørrebro.

»Jeg var ude om aftenen og kontaktede mange af de unges forældre
for at få dem væk fra gaden,« forklarer Khalid Alsubeihi.

Chefen for samarbejdet mellem skole, socialforvaltning og politi
(SSP) Michael Melbye siger:

Vi har flere gange set, at unge med indvandrerbaggrund har koblet
sig på uroligheder startet af aktivisterne fra Ungdomshuset, selv om
de aldrig selv kom i huset.

Han siger også:

»I forhold til tidligere uroligheder på Nørrebro har de unge med
indvandrerbaggrund faktisk holdt sig meget i baggrunden. Det skal de
have kredit for,« siger han.

Nu er der bekymring for fremtiden på Nørrebro:

Efter rydningen af Ungdomshuset frygter mange beboere på
Nørrebro, at unge indvandrere vil få mere rum til at hærge kvarteret,
når aktivisterne fra Ungdomshuset er væk.

»De unge indvandrere er bange for de typer, der kom i
Ungdomshuset. Jeg har hørt dem kalde punkerne for ‘rockere’. Nu får
de unge indvandrere formentlig mere plads, og det skaber frygt blandt
beboerne, fordi nogle unge indvandrere er mere utilregnelige end de
unge brugere af Ungdomshuset,« siger Signe Kongebro fra
beboerforeningen ‘Naboer på Nørrebro’.

Jyllands-Posten skriver, at der er grundt til at tage bekymringen
alvorligt. Nørrebrofatwaen gælder vel endnu?

--
GB

Fra : Mendoza

Dato : 06-03-07 19:14

gb wrote:
> http://tinyurl.com/368yu8
>
> Det var indvandrere der stod i spidsen på Nørrebro. Det bekræfter
> både fædregruppen og Københavns Politi:

Flam dem ned......

Fra : Per Hagemann

Dato : 06-03-07 19:23

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> »I forhold til tidligere uroligheder på Nørrebro har de unge med
> indvandrerbaggrund faktisk holdt sig meget i baggrunden. Det skal de

Politiets talsmand Per Larsen påstod at de indfangne udlændinge blev udvist
med det samme, men det er en sandhed med modifikationer, når de herboende
udlændinge blandt ballademagerne ikke er udvist. Desværre udviser man ikke
administrativt udlændinge med opholdstilladelse.

Fra : Martin

Dato : 06-03-07 19:36

On 6 Mar., 18:53, gb <nos...@no.invalid> wrote:
> [...]
>
> Jyllands-Posten skriver, at der er grundt til at tage bekymringen
> alvorligt. Nørrebrofatwaen gælder vel endnu?

Bilafbrændinger ser ihvertfald ud til at være et typisk eksempel på
kulturberigelse fra Ummah'en. Dels stammer det fra macho-kulturen i
muhamserland, hvor fjenden "kastreres" ved at brænde bil, og dels har
vi inspiration fra optøjerne i Paris.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-07 20:17

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> [...]
> 'sjov og ballade'. De er gode til at kaste med brosten og komme
> hurtigt væk igen,« forklarer Flemming Steen Munck, talsmand for

Hvorfor udsætter politiet sig for brostenskastere, når deres
totalsikre hollændervogne muliggør modarbejdelse af voldspykopaterne.
Lad dem skyde bedøvelsespile fra nedrullede vinduer

Nytåret 1999 blev på Dr Louisesbro en betjent kæbe smadret af
stenkast, fordi han ikke havde slået visiret ned, men ellers er
kampdragten næsten så sikker som en bil med oprullede vinduer

og skal betjente sendes ud som kanonføde, så kun når BZ er omringet og
i mindretal. Vandkanoner bør installeres i hollænderbiltage og
gummikugler bør indføres.
Maskeringsforbud-overtrædelse bør give øjeblikkelig tåregas i imod
øjnene af lovbryderen

Fra : Kim2000

Dato : 06-03-07 21:06

> [...]
>
> Jyllands-Posten skriver, at der er grundt til at tage bekymringen
> alvorligt. Nørrebrofatwaen gælder vel endnu?

Igen og igen ser vi at en gruppe indvandre ikke vil tilpasse sig i
samfundet. Vi stiller altså ikke høje krav her til lands, man må dyrke sin
religion, man må gå i telt, man må tale sit eget latterlige volapyk, men
nej, man må ikke udøve vold. Enhver der gør det må have en enkelt billet ud
af landet sammen med hele den pukkelryggede. Desværre kan vi ikke finde
nogle lande der tager danske statsborgere, så vi må nøjes med dem der ikke
har dansk pas, og så er det jo heldigt det efterhånden ikke bare er noget
man får foræret.
mvh
Kim