/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
2 stk biler hos 3*34 nedbrændt.
Fra : N_B_DK


Dato : 06-03-07 14:59

2 stk biler/lastbiler nedbrændt pga de havde været brugt til transporten af
tingene fra jagtvej 69....

http://modkraft.dk/

http://www.3x34.dk/nyhed_brand060307.asp

Føj for satan en grim smag folk må have i munden....

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



 
 
Kim Larsen (06-03-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 06-03-07 15:12

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:e6223ddd6f014c584d1236b7c45d030b@spamme-dyndns.dk...
>2 stk biler/lastbiler nedbrændt pga de havde været brugt til transporten af
>tingene fra jagtvej 69....
>
> http://modkraft.dk/
>
> http://www.3x34.dk/nyhed_brand060307.asp
>
> Føj for satan en grim smag folk må have i munden....

De vidste vel at det var risikabelt at udføre dette arbejde på baggrund af
en konflikt og dermed har de kastet sig ind i en konflikt. Ikke at det er i
orden at de har brændt de biler/lastbiler af men forventeligt.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




Jesper (06-03-2007)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 06-03-07 16:41

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:e6223ddd6f014c584d1236b7c45d030b@spamme-dyndns.dk...
> >2 stk biler/lastbiler nedbrændt pga de havde været brugt til transporten af
> >tingene fra jagtvej 69....
> >
> > http://modkraft.dk/
> >
> > http://www.3x34.dk/nyhed_brand060307.asp
> >
> > Føj for satan en grim smag folk må have i munden....
>
> De vidste vel at det var risikabelt at udføre dette arbejde på baggrund af
> en konflikt og dermed har de kastet sig ind i en konflikt. Ikke at det er i
> orden at de har brændt de biler/lastbiler af men forventeligt.

Det er naturligvis hverken forventeligt eller acceptabelt i et liberalt
demokratisk samfund, at dem som udnytter deres forfatningsmæssige ret
til at udøve deres erhverv skal tyraniseres af udemokratiske kræfter.
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.
- Midlertidig aftale om benyttelse af
Jagtvej 69 fra 1982

ThomasB (06-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 06-03-07 15:13

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:e6223ddd6f014c584d1236b7c45d030b@spamme-dyndns.dk...
>2 stk biler/lastbiler nedbrændt pga de havde været brugt til transporten af
>tingene fra jagtvej 69....
>
> http://modkraft.dk/
>
> http://www.3x34.dk/nyhed_brand060307.asp
>
> Føj for satan en grim smag folk må have i munden....

Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.





@ (06-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 06-03-07 19:20

On Tue, 6 Mar 2007 15:13:11 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:e6223ddd6f014c584d1236b7c45d030b@spamme-dyndns.dk...
>>2 stk biler/lastbiler nedbrændt pga de havde været brugt til transporten af
>>tingene fra jagtvej 69....
>>
>> http://modkraft.dk/
>>
>> http://www.3x34.dk/nyhed_brand060307.asp
>>
>> Føj for satan en grim smag folk må have i munden....
>
>Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.

hvis du ønsker ro i København
så skyd de autonome forbrydere

--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

ThomasB (06-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 06-03-07 19:27

@ skrev:
>> Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.
>
> hvis du ønsker ro i København
> så skyd de autonome forbrydere

Hvorfor stoppe ved de autonome? Hvad med bistandsklienter og hundeejere?
Hvad med pensionister?
Hvorfor render vi ikke bare rundt og skyder hinanden?



Bo Warming (06-03-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 06-03-07 20:10

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> wrote in message
news:45edb27e$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>@ skrev:
>>> Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.
>>
>> hvis du ønsker ro i København
>> så skyd de autonome forbrydere
>
> Hvorfor stoppe ved de autonome? Hvad med bistandsklienter og
> hundeejere? Hvad med pensionister?
> Hvorfor render vi ikke bare rundt og skyder hinanden?

Bilafbrændere er et godt sted at starte, og udvisning er ikke som "at
skyde hinanden"
Stenkastere og hærværkere fra demo af afstumpede, samvittighedsløse,
følelseskolde voldspsykopater eller sådant kan ikke undskyldes så let
som andre forbrydelser.

At disse asociale afvigere altid er socialister eller muslimer, er
tankevækkende - uønskede er de i høj grad, men indfødte danskere er en
gråzone hvor faktisk gælder "de er den del af os selv."



@ (06-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 06-03-07 20:15

On Tue, 6 Mar 2007 19:27:12 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>@ skrev:
>>> Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.
>>
>> hvis du ønsker ro i København
>> så skyd de autonome forbrydere
>
>Hvorfor stoppe ved de autonome?

manden ville at der skulle sættes en stopper for ødelæggelserne



>Hvad med bistandsklienter og hundeejere?

forsøger de i stort tal at slå politifolk ihjel?

>Hvad med pensionister?

render de rundt og brænder biler og skoleinventar?


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

ThomasB (06-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 06-03-07 23:08

@ skrev:
>>>> Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.
>>>
>>> hvis du ønsker ro i København
>>> så skyd de autonome forbrydere
>>
>> Hvorfor stoppe ved de autonome?
>
> manden ville at der skulle sættes en stopper for ødelæggelserne

Og det vil du opnå ved at skyde folk? Er du også typen der mener man bare
skal nuke et land, når det ikke lige kan forenes med dit verdenssyn?

>> Hvad med bistandsklienter og hundeejere?
>
> forsøger de i stort tal at slå politifolk ihjel?

Nej, deres børn larmer. Hunde skider og gør og er farlige for børn.

>> Hvad med pensionister?
>
> render de rundt og brænder biler og skoleinventar?

Nej, det er bare sure og negative.

Skal vi ikke bare skyde hele banden? Du kunne skyde hele verden i smadder,
så er alle dine problemer løst? Var det noget?.



@ (07-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-03-07 17:32

On Tue, 6 Mar 2007 23:07:32 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>@ skrev:
>>>>> Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.
>>>>
>>>> hvis du ønsker ro i København
>>>> så skyd de autonome forbrydere
>>>
>>> Hvorfor stoppe ved de autonome?
>>
>> manden ville at der skulle sættes en stopper for ødelæggelserne
>
>Og det vil du opnå ved at skyde folk?

er det de potentielle autonome politimordere du benævner som folk?

den slags voldsforbrydere kender kun et eneste sprog - nemlig deres
ege selvvalgte voldssprog

så en naturlig måde at håndtere den slags på en netop at tale til dem
i deres eget sprog


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

ThomasB (07-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 07-03-07 18:49

@ skrev:
>>>>>> Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.
>>>>>
>>>>> hvis du ønsker ro i København
>>>>> så skyd de autonome forbrydere
>>>>
>>>> Hvorfor stoppe ved de autonome?
>>>
>>> manden ville at der skulle sættes en stopper for ødelæggelserne
>>
>> Og det vil du opnå ved at skyde folk?
>
> er det de potentielle autonome politimordere du benævner som folk?

Hvis man ikke kan omtales som "folk" blot fordi man har trang til vold og
ødelæggelse - så kan man spørge sig selv om du, der mener hele banden bare
skal skydes, overhovedet selv kan kaldes "folk".

Hvad synes du?



@ (07-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-03-07 22:49

On Wed, 7 Mar 2007 18:49:17 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>@ skrev:
>>>>>>> Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.
>>>>>>
>>>>>> hvis du ønsker ro i København
>>>>>> så skyd de autonome forbrydere
>>>>>
>>>>> Hvorfor stoppe ved de autonome?
>>>>
>>>> manden ville at der skulle sættes en stopper for ødelæggelserne
>>>
>>> Og det vil du opnå ved at skyde folk?
>>
>> er det de potentielle autonome politimordere du benævner som folk?
>
>Hvis man ikke kan omtales som "folk" blot fordi man har trang til vold og
>ødelæggelse - så kan man spørge sig selv om du, der mener hele banden bare
>skal skydes, overhovedet selv kan kaldes "folk".
>
>Hvad synes du?
>

at skyde voldsmænd der ned tynge sten prøver at dræbe politifolk vil
da blot fra politiets side være lovligt selvforsvar
--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 13:27

@ skrev:
>> Hvis man ikke kan omtales som "folk" blot fordi man har trang til
>> vold og ødelæggelse - så kan man spørge sig selv om du, der mener
>> hele banden bare skal skydes, overhovedet selv kan kaldes "folk".
>>
>> Hvad synes du?
>>
>
> at skyde voldsmænd der ned tynge sten prøver at dræbe politifolk vil
> da blot fra politiets side være lovligt selvforsvar

Tror du?



Peter B. P. (07-03-2007)
Kommentar
Fra : Peter B. P.


Dato : 07-03-07 07:19

On 2007-03-06 19:27:12 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik
dk> said:

> @ skrev:
>>> Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.
>>
>> hvis du ønsker ro i København
>> så skyd de autonome forbrydere
>
> Hvorfor stoppe ved de autonome? Hvad med bistandsklienter og
> hundeejere? Hvad med pensionister?

Fordi hundejere og bistanndsklienter ikke er ansvarlige for
ødelæggelserne af 3x34's ejendom?

> Hvorfor render vi ikke bare rundt og skyder hinanden?

At starte med de autonome er ikke en skidt ide!


--
"Technically, they're not homosexuals, they'll just fuck anything that
is hot and concave".
- Neal Stephenson, "Snow Crash"


Bo Warming (07-03-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 07-03-07 08:07

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in message
news:2007030707190882327-spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanetdk...
> On 2007-03-06 19:27:12 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2
> prik dk> said:
>
>> @ skrev:
>>>> Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.
>>>
>>> hvis du ønsker ro i København
>>> så skyd de autonome forbrydere
>>
>> Hvorfor stoppe ved de autonome? Hvad med bistandsklienter og
>> hundeejere? Hvad med pensionister?
>
> Fordi hundejere og bistanndsklienter ikke er ansvarlige for
> ødelæggelserne af 3x34's ejendom?
>
Som så ofte debaterer Perlsø her sagligt rigtigt

>> Hvorfor render vi ikke bare rundt og skyder hinanden?
>
> At starte med de autonome er ikke en skidt ide!

Kollektiv straf er idag tiltrængt nødværge, især pga de langt
alvorligere muslimproblemer.
Det bør staten indføre gradvis og forsigtigt og vedr bødestraffe og
elektronisk overvågning

Hr. Perlsø , der her synes vild i varmen med at starte med dødsstraf,
og er sjovt nok den SIAD-lokalleder, der grundløst opdigter
antisemitisme i mine skrivier, altså hævder, at jeg generaliserer
naziagtigt!



ThomasB (07-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 07-03-07 13:51

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse
news:2007030707190882327-spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanetdk...
>>>> Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.
>>>
>>> hvis du ønsker ro i København
>>> så skyd de autonome forbrydere
>>
>> Hvorfor stoppe ved de autonome? Hvad med bistandsklienter og hundeejere?
>> Hvad med pensionister?
>
> Fordi hundejere og bistanndsklienter ikke er ansvarlige for ødelæggelserne
> af 3x34's ejendom?

Hundeejeres hunde bider børn i ansigtet og bistandsklienter er en større
udgift end de autonome.

>> Hvorfor render vi ikke bare rundt og skyder hinanden?
>
> At starte med de autonome er ikke en skidt ide!

Du sender et rigtigt fint signal dér.



Bo Warming (07-03-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 07-03-07 16:51

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> wrote in message
news:45eeb517$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> "Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en
> meddelelse
> news:2007030707190882327-spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanetdk...
>>>>> Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.
>>>>
>>>> hvis du ønsker ro i København
>>>> så skyd de autonome forbrydere
>>>
>>> Hvorfor stoppe ved de autonome? Hvad med bistandsklienter og
>>> hundeejere? Hvad med pensionister?
>>
>> Fordi hundejere og bistanndsklienter ikke er ansvarlige for
>> ødelæggelserne af 3x34's ejendom?
>
> Hundeejeres hunde bider børn i ansigtet og bistandsklienter er en
> større udgift end de autonome.

Autonome er - endnu - i mindre antal end hundeejere og
bistandsklienter. Derfor
>>> Hvorfor render vi ikke bare rundt og skyder hinanden?
>>
>> At starte med de autonome er ikke en skidt ide!
>
> Du sender et rigtigt fint signal dér.

Ignorer urealistiske signaler der klart er ment som humor



Peter B. P. (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Peter B. P.


Dato : 08-03-07 20:12

On 2007-03-07 13:50:33 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik
dk> said:

> "Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en
> meddelelse
> news:2007030707190882327-spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanetdk...
>>>>> Ja, der skal sættes en stopper for den ødelæggelse der er igang.
>>>>
>>>> hvis du ønsker ro i København
>>>> så skyd de autonome forbrydere
>>>
>>> Hvorfor stoppe ved de autonome? Hvad med bistandsklienter og
>>> hundeejere? Hvad med pensionister?
>>
>> Fordi hundejere og bistanndsklienter ikke er ansvarlige for
>> ødelæggelserne af 3x34's ejendom?
>
> Hundeejeres hunde bider børn i ansigtet og bistandsklienter er en
> større udgift end de autonome.

Hunde der bider børn i ansigtet er et meget lille antal i forhold til
det samlede antal hunde.

Bistandasklienter går som oftest ikke amok i gaderne når de ikke får
deres vilje baseret på urimelige krav.

Thomas, hvorfor forsøger du så hårdt på at lavet tossede sammenligninger?

>
>>> Hvorfor render vi ikke bare rundt og skyder hinanden?
>>
>> At starte med de autonome er ikke en skidt ide!
>
> Du sender et rigtigt fint signal dér.

Til at slå hårdt ned på voldsforbrydere og ødelæggelsesanakister? Ja,
det synes jeg faktisk også fint. Modsat du, som bare vil trille
tommelfingre mens de stakkels udstødte får lov tila t smadre den halve
by...

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The
happiness of credulity is a cheap and dangerous quality." -George
Bernard Shaw
http://titancity.com/blog/


ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 21:39

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse
news:2007030820121050073-spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanetdk...
>> Hundeejeres hunde bider børn i ansigtet og bistandsklienter er en større
>> udgift end de autonome.
>
> Hunde der bider børn i ansigtet er et meget lille antal i forhold til det
> samlede antal hunde.

Der er kommet flere til skade ved hundebid end ved autonomoprør, så
samfundsmæssigt er hunde et større problem.

> Bistandasklienter går som oftest ikke amok i gaderne når de ikke får deres
> vilje baseret på urimelige krav.

Næ, de går bare amok oppe på socialkontoret.

> Thomas, hvorfor forsøger du så hårdt på at lavet tossede sammenligninger?

For at illustrere at man altid kan finde en eller anden undskyldning for at
skyde på folk, og at det hurtigt kan blive skruen uden ende. Hvor skal vi
stoppe?

>>>> Hvorfor render vi ikke bare rundt og skyder hinanden?
>>>
>>> At starte med de autonome er ikke en skidt ide!
>>
>> Du sender et rigtigt fint signal dér.
>
> Til at slå hårdt ned på voldsforbrydere og ødelæggelsesanakister? Ja, det
> synes jeg faktisk også fint. Modsat du, som bare vil trille tommelfingre
> mens de stakkels udstødte får lov tila t smadre den halve by...

Nej. Du må forstå at vi i forvejen står med et samfundsproblem - nemlig
utilpassede unge. Det hus var deres egen løsning på problemet, som sådan set
har fungeret udmærket og været en billig løsning, taget i betragtning hvilke
typer det er vi har med at gøre.

Der vil altid være utilpassede unge, så problemet forsvinder ikke af at vi
lukker ungdomshuset og skyder de voldelige af dem. Vi løser problemet ved at
lytte til hvad det er vi ønsker og hvad de ønsker. Et eller andet sted på
midten må det kunne lade sig gøre at mødes. Hvis vi skal kigge på det
økonomiske, så kan vi prøve at regne på hvad det koster samfundet at
genopdrage med specialpædagoger og døgninstitutioner, ctr. at stille et hus
til rådighed for dem, hvor de kan få lov til at udvikle sig på deres egne
præmisser.






Hauge (06-03-2007)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 06-03-07 20:12

@ wrote:

> hvis du ønsker ro i København
> så skyd de autonome forbrydere

"Vi" er bare nogle der ønsker at der var en 100 meter høj mur omkring KBH,
så ville danmark være fredeligt..

/Hauge



@ (06-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 06-03-07 20:27

On Tue, 6 Mar 2007 20:12:14 +0100, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>@ wrote:
>
>> hvis du ønsker ro i København
>> så skyd de autonome forbrydere
>
>"Vi" er bare nogle der ønsker at der var en 100 meter høj mur omkring KBH,
>så ville danmark være fredeligt..

er du blevet ravende vanvittig

en 100 meter høj mur af mange kilometers længe!!!!

er du ikke klar over hvor meget kasteskyts de autonome kan få sådan en
mur omdannet til

--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Alucard (06-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 06-03-07 21:31

On Tue, 6 Mar 2007 20:12:14 +0100, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>> hvis du ønsker ro i København
>> så skyd de autonome forbrydere
>
>"Vi" er bare nogle der ønsker at der var en 100 meter høj mur omkring KBH,
>så ville danmark være fredeligt..

Hvad med at "sælge" København til Sverige...???

Mon ikke 10 mia i medgift kunne friste svenskerne....???

gb (06-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 06-03-07 21:34

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in
news:pojru2l3o4l6ks7iubof7695t85r046mht@4ax.com:

> Hvad med at "sælge" København til Sverige...???

Hvad med at sælge dig til talebanerne?

--
GB

Alucard (06-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 06-03-07 22:06

On Tue, 06 Mar 2007 20:33:59 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>> Hvad med at "sælge" København til Sverige...???
>
>Hvad med at sælge dig til talebanerne?

De kan sgu da ikke bruge mig.... Mit hovede er jo ikke formørket af
religion....

gb (06-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 06-03-07 22:33

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in
news:trlru255ea8a3ev3gso9r424gdjfnmil1b@4ax.com:

>>> Hvad med at "sælge" København til Sverige...???
>>Hvad med at sælge dig til talebanerne?
> De kan sgu da ikke bruge mig.... Mit hovede er jo ikke formørket af
> religion....

Det kan det jo blive - da haben die Leute ja andere Methoden...

Jeg går mere ind for at sløjfe broen til Malmøstan end at sælge
København til Sverige - måske fordi jeg bor i København, og du bor i
Jylland...

--
GB

Alucard (06-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 06-03-07 23:56

On Tue, 06 Mar 2007 21:32:33 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>>>> Hvad med at "sælge" København til Sverige...???
>>>Hvad med at sælge dig til talebanerne?
>> De kan sgu da ikke bruge mig.... Mit hovede er jo ikke formørket af
>> religion....
>
>Det kan det jo blive - da haben die Leute ja andere Methoden...
>
>Jeg går mere ind for at sløjfe broen til Malmøstan end at sælge
>København til Sverige - måske fordi jeg bor i København, og du bor i
>Jylland...

Nu bor jeg godt nok på Fyn....

gb (07-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 07-03-07 00:07

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in
news:0asru25ata507ur2ffm0dlalmk1vagtljj@4ax.com:

> Nu bor jeg godt nok på Fyn....

Ja, jeg var godt klar over, at det var deru'e hvor man ta'r husi ind om
natten et sted....

--
GB

Alucard (07-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 07-03-07 07:31

On Tue, 06 Mar 2007 23:06:39 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>> Nu bor jeg godt nok på Fyn....
>
>Ja, jeg var godt klar over, at det var deru'e hvor man ta'r husi ind om
>natten et sted....

Mener du ikke huni'...???

gb (07-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 07-03-07 10:52

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in
news:60nsu25hh40airqu75180pug2qd10gl7fs@4ax.com:

> Mener du ikke huni'...???

Nej, jeg mener huset. Kender du ikke den? Og gæs'ne går i gås'gang, og
man spiser bo'hve'egrø' med en træske?

--
GB

Alucard (07-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 07-03-07 11:06

On Wed, 07 Mar 2007 09:52:01 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>> Mener du ikke huni'...???
>
>Nej, jeg mener huset. Kender du ikke den?

Næh...

>Og gæs'ne går i gås'gang, og
>man spiser bo'hve'egrø' med en træske?

Sæføli'

@ (07-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-03-07 21:07

On Wed, 07 Mar 2007 07:31:06 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>On Tue, 06 Mar 2007 23:06:39 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:
>
>>> Nu bor jeg godt nok på Fyn....
>>
>>Ja, jeg var godt klar over, at det var deru'e hvor man ta'r husi ind om
>>natten et sted....
>
>Mener du ikke huni'...???

nej husi


og endnu længere ude er de nødt til selv at holde hankat



--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

@ (07-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-03-07 18:51

On Tue, 06 Mar 2007 23:56:26 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>On Tue, 06 Mar 2007 21:32:33 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:
>
>>>>> Hvad med at "sælge" København til Sverige...???
>>>>Hvad med at sælge dig til talebanerne?
>>> De kan sgu da ikke bruge mig.... Mit hovede er jo ikke formørket af
>>> religion....
>>
>>Det kan det jo blive - da haben die Leute ja andere Methoden...
>>
>>Jeg går mere ind for at sløjfe broen til Malmøstan end at sælge
>>København til Sverige - måske fordi jeg bor i København, og du bor i
>>Jylland...
>
>Nu bor jeg godt nok på Fyn....


nåe en københavner som er strandet fordi han dumpede i prøven for at
kunne emigrere til Jylland ))))))))


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Bruno Christensen (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 08-03-07 15:27

On Wed, 07 Mar 2007 18:50:43 +0100, @ wrote:

> nåe en københavner som er strandet fordi han dumpede i prøven for at
> kunne emigrere til Jylland ))))))))

Ja, og vores "åndeligt mindrebemidlede" eksporterer vi til København
under navnet "politibetjente"


--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen


@ (08-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 08-03-07 17:15

On Thu, 8 Mar 2007 15:27:02 +0100, Bruno Christensen <news@dommer.dk>
wrote:

>On Wed, 07 Mar 2007 18:50:43 +0100, @ wrote:
>
>> nåe en københavner som er strandet fordi han dumpede i prøven for at
>> kunne emigrere til Jylland ))))))))
>
>Ja, og vores "åndeligt mindrebemidlede" eksporterer vi til København
>under navnet "politibetjente"
>


ja vi betror dem ikke at passe vores værdifulde svin

så de må i København nøjes med at passe på de autodumme


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Alucard (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 08-03-07 15:48

On Wed, 07 Mar 2007 18:50:43 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>>>Jeg går mere ind for at sløjfe broen til Malmøstan end at sælge
>>>København til Sverige - måske fordi jeg bor i København, og du bor i
>>>Jylland...
>>
>>Nu bor jeg godt nok på Fyn....
>
>nåe en københavner som er strandet fordi han dumpede i prøven for at
>kunne emigrere til Jylland ))))))))

Vi fynboer er rigs-danskere..... Hverken nord-tyskere eller
vest-svenskere....

ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 15:50

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:ve80v2t6n0ui2tpdmn191sv8lbvs2lucur@4ax.com...
>>>>Jeg går mere ind for at sløjfe broen til Malmøstan end at sælge
>>>>København til Sverige - måske fordi jeg bor i København, og du bor i
>>>>Jylland...
>>>
>>>Nu bor jeg godt nok på Fyn....
>>
>>nåe en københavner som er strandet fordi han dumpede i prøven for at
>>kunne emigrere til Jylland ))))))))
>
> Vi fynboer er rigs-danskere..... Hverken nord-tyskere eller
> vest-svenskere....

Er Fyn ikke bare en vej mellem Danmark og Tyskland?



@ (08-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 08-03-07 17:20

On Thu, 8 Mar 2007 15:50:29 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:ve80v2t6n0ui2tpdmn191sv8lbvs2lucur@4ax.com...
>>>>>Jeg går mere ind for at sløjfe broen til Malmøstan end at sælge
>>>>>København til Sverige - måske fordi jeg bor i København, og du bor i
>>>>>Jylland...
>>>>
>>>>Nu bor jeg godt nok på Fyn....
>>>
>>>nåe en københavner som er strandet fordi han dumpede i prøven for at
>>>kunne emigrere til Jylland ))))))))
>>
>> Vi fynboer er rigs-danskere..... Hverken nord-tyskere eller
>> vest-svenskere....
>
>Er Fyn ikke bare en vej mellem Danmark og Tyskland?
>

Fyn er en ø det ta'r 17 minutter at passere

vel at mærke kun hvis der ikke er for mange bilister på vejen


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Alucard (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 08-03-07 17:29

On Thu, 08 Mar 2007 17:20:11 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>Fyn er en ø det ta'r 17 minutter at passere
>
>vel at mærke kun hvis der ikke er for mange bilister på vejen

Så skal "Den Fede" ikke ligge på lur, for så bliver det dyrt....))

@ (08-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 08-03-07 19:59

On Thu, 08 Mar 2007 17:29:29 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>On Thu, 08 Mar 2007 17:20:11 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:
>
>>Fyn er en ø det ta'r 17 minutter at passere
>>
>>vel at mærke kun hvis der ikke er for mange bilister på vejen
>
>Så skal "Den Fede" ikke ligge på lur, for så bliver det dyrt....))

de skal sgu fange mig først

nummerpladen er "på plads" oppe under "røven" på "solsorten"


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 18:01

@ skrev:
>> Er Fyn ikke bare en vej mellem Danmark og Tyskland?
>>
>
> Fyn er en ø det ta'r 17 minutter at passere

Tja, det passer vist meget godt

> vel at mærke kun hvis der ikke er for mange bilister på vejen

Der er aldrig særligt mange billister på vejen på Fyn - de sidder og drikker
kaf' og spiser ry'ost.




Alucard (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 08-03-07 17:28

On Thu, 8 Mar 2007 15:50:29 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>>>nåe en københavner som er strandet fordi han dumpede i prøven for at
>>>kunne emigrere til Jylland ))))))))
>>
>> Vi fynboer er rigs-danskere..... Hverken nord-tyskere eller
>> vest-svenskere....
>
>Er Fyn ikke bare en vej mellem Danmark og Tyskland?
>
Nix.... Vi forsøgte godt nok at få placeret et toldsted på Sprogø, men
p.g.a. den nordiske pasunion, måtte vi ikke.... )))

ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 17:59

Alucard skrev:
>>>> nåe en københavner som er strandet fordi han dumpede i prøven for
>>>> at kunne emigrere til Jylland ))))))))
>>>
>>> Vi fynboer er rigs-danskere..... Hverken nord-tyskere eller
>>> vest-svenskere....
>>
>> Er Fyn ikke bare en vej mellem Danmark og Tyskland?
>>
> Nix.... Vi forsøgte godt nok at få placeret et toldsted på Sprogø, men
> p.g.a. den nordiske pasunion, måtte vi ikke.... )))

Æv - derfor vi har så mange nordtyskere og småøstosser rendende og kaste med
brosten i kbh





Alucard (08-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 08-03-07 18:07

On Thu, 8 Mar 2007 17:59:29 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>>> Er Fyn ikke bare en vej mellem Danmark og Tyskland?
>>>
>> Nix.... Vi forsøgte godt nok at få placeret et toldsted på Sprogø, men
>> p.g.a. den nordiske pasunion, måtte vi ikke.... )))
>
>Æv - derfor vi har så mange nordtyskere og småøstosser rendende og kaste med
>brosten i kbh

Jeps.... Vi vil fandeme IKKE have dem...

ThomasB (08-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 08-03-07 18:08

Alucard skrev:
>>>> Er Fyn ikke bare en vej mellem Danmark og Tyskland?
>>>>
>>> Nix.... Vi forsøgte godt nok at få placeret et toldsted på Sprogø,
>>> men p.g.a. den nordiske pasunion, måtte vi ikke.... )))
>>
>> Æv - derfor vi har så mange nordtyskere og småøstosser rendende og
>> kaste med brosten i kbh
>
> Jeps.... Vi vil fandeme IKKE have dem...

Touche



Jens Olsen (07-03-2007)
Kommentar
Fra : Jens Olsen


Dato : 07-03-07 00:05

On Tue, 06 Mar 2007 21:30:34 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:


>Hvad med at "sælge" København til Sverige...???
>
>Mon ikke 10 mia i medgift kunne friste svenskerne....???


Den svenske besættelsesmagt har da ikke betalt for Skåne endnu.

Jens

gb (07-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 07-03-07 00:14

ingen@spam.invalid (Jens Olsen) wrote in news:45edf319.3731185
@dtext.news.tele.dk:

> Den svenske besættelsesmagt har da ikke betalt for Skåne endnu.

- eller Halland og Blekinge. Skåne må de sgu godt beholde - det er gået
neden om og hjem. Tak til Mona Sahlin og alle de andre swænska sosser.

--
GB

Alucard (06-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 06-03-07 16:52

On Tue, 6 Mar 2007 14:59:23 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>2 stk biler/lastbiler nedbrændt pga de havde været brugt til transporten af
>tingene fra jagtvej 69....
>
>http://modkraft.dk/
>
>http://www.3x34.dk/nyhed_brand060307.asp
>
>Føj for satan en grim smag folk må have i munden....

Ja, det er kvalmende når rød-facisterne viser deres sande ansigt...

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408908
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste