Penge og andet pap
Fra : Ingolf

Dato : 06-03-07 03:39

Den Danske indsats i Irakkrigen har indtil videre kostet 2 milliarder kr for
det Danske samfund ifølge DR nyheder. Alligevel hev danske banker 14
milliarder kr. hjem alene i gebyrer. Er det et tegn på at Danmark er
patetisk i tilstedeværelsen i Irakkrigen?

_
Either you are with us, or we bomb you!

Fra : Jesper

Dato : 06-03-07 06:37

"Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com> wrote:

> [...]
> milliarder kr. hjem alene i gebyrer. Er det et tegn på at Danmark er
> patetisk i tilstedeværelsen i Irakkrigen?

Æhh...hvad har udgifterne til irakkrigen med bankernes gebyrer at gøre?
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Ingolf

Dato : 06-03-07 22:51

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Æhh...hvad har udgifterne til irakkrigen med bankernes gebyrer at gøre?

Budgetforholdet? Jeg glemte at skrive at de 14 milliarder er alene tjent i
2006!

Budgettet for at støtte den ulovlige krig er næsten så patetisk lavt at
Fogh-administrationen kan bryste sig af at IKKE ha ydet støtte? Tale om at
tale med to tunger?

Fra : Jesper

Dato : 06-03-07 23:36

> [...]

> Fogh-administrationen kan bryste sig af at IKKE ha ydet støtte? Tale om at

Altså det ene tal er danske bankers gebyrindtægter, det andet er et
statslig udgift. Du har stadig ikke redegjort for hvad det har med
hinanden at gøre!

Fra : Ingolf

Dato : 07-03-07 02:32

> Altså det ene tal er danske bankers gebyrindtægter, det andet er et
> statslig udgift. Du har stadig ikke redegjort for hvad det har med
> hinanden at gøre!

Det burde ikke være nødvendigt! Hvis man ønsker at gøre en forskel i en krig
og samtidig har skattestop, ja så er det nok der pengene IKKE ligger? Vil
det sige at Danmark har deltaget i en krig, som vi UDEN TVIVL ikke kan vinde
af symbolske årsager ?

Fra : Ingolf

Dato : 07-03-07 02:40

> [...]
>
> Altså det ene tal er danske bankers gebyrindtægter, det andet er et
> statslig udgift. Du har stadig ikke redegjort for hvad det har med

Hovsa.. jeg glemte igen at nævnte at nogle åbenlyst her i norden spekulerer
i krigen, og derfor har investeret enorme summer i forskellige aktier. Og
det er jo nok her at staten kan hive skatterne hjem igen ? Ergo har staten
ikke spenderet en krone... blot menneskeliv, og de er jo gratis ?

http://forsvaret.dk/fko/

Fra : Peter B. P.

Dato : 07-03-07 07:22

On 2007-03-06 23:35:36 +0100, spambuster@users.toughguy.net (Jesper) said:

> Altså det ene tal er danske bankers gebyrindtægter, det andet er et
> statslig udgift. Du har stadig ikke redegjort for hvad det har med
> hinanden at gøre!

Ingolf er Stalinisttosse. Forvent intet logisk sammenhægende fra ham.

--
"A casual stroll throug the lunatic asylum shows that faith does not
prove anything." - Friedrich Nietzsche

http://titancity.com/blog/