Tidligere Ungdomshus/Naboerne/Hvad skal gr~
Fra : Peter Heide

Dato : 05-03-07 14:13

Nogle naboer har protesteret mod nedrivningen pgra af
faren for asbest i støvskyerne. Det kommer der sikkert
nogle sager ud af. Nu har de fået deres vilje også så brokker
de sig over det. De dér naboer som har himlet op om hvor
meget de er blevet generet af larm og ballede (som stort set
var ikke-eksisterende)de burde klappe i deres hænder.
De begynder sikkert snart at ytre sympati for de boligløse (igen)
når de skal til høre på bimlende kirkeklokker eller
Moses-Hansen galemands-råberi, talen i tunger og
de frelstes orgasmehyl.

Jeg HAR aldrig; inklusiv mine kollegaer; i de sidste 4 år vi
har kørt forbi Ungdomshuset ,oplevet nogle former for uro
eller ballade ,alt det PIS fra naboerne er det rene ævl.

Og hvad skal grunden bruges til ? en ny kirke ? som sikkert
vil blive udsat for hærværk, den ene gang efter den anden. Hvor
politiet mere eller mindre, skal stationere fast personel.

Det er så sindssygt at de ikke kan fik lov til at beholde det hus.

Man har råd til store krisecentere / opholdsteder for flygtninge og
så har man ikke råd til sådan et hus .

Jeg har ikke noget imod de eksempler, men der er sikkert nogle hér
i dk.politik der også mener at de skulle jævnes med jorden.

Fra : Peter Heide

Dato : 05-03-07 14:15

> Jeg HAR aldrig; inklusiv mine kollegaer; i de sidste 4 år vi
> har kørt forbi Ungdomshuset ,oplevet nogle former for uro
> eller ballade ,alt det PIS fra naboerne er det rene ævl.

Lige minus den 16 december 2007.

Fra : Alucard

Dato : 05-03-07 14:46

On Mon, 5 Mar 2007 14:15:15 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Lige minus den 16 december 2007.

Nu er det ret svært at spå, specielt om fremtiden...

Fra : Krumme

Dato : 05-03-07 15:21

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu er det ret svært at spå, specielt om fremtiden...

lol

Fra : N_B_DK

Dato : 05-03-07 14:21

In news:45ec174b$0$90266$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Heide <pheide@ofir.dk> typed:

> Man har råd til store krisecentere / opholdsteder for flygtninge og
> så har man ikke råd til sådan et hus .

Det har intet at gøre med om der er råd til et hus, men om de fortjener det,
og det har de sidste par dage jo tydeligt vist de ikke gør.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 05-03-07 14:50

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har ikke noget imod de eksempler, men der er sikkert nogle hér
> i dk.politik der også mener at de skulle jævnes med jorden.

Og der var da slet ikke noget bøvl da huset blev rømmet.......

Fra : Peter B. P.

Dato : 05-03-07 15:00

On 2007-03-05 14:13:12 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> said:

> [...]
> har kørt forbi Ungdomshuset ,oplevet nogle former for uro
> eller ballade ,alt det PIS fra naboerne er det rene ævl.

De enorme mængder graffiti der er tilstede omkring ex-ungeren taler
deres eget klare sprog.

--
"Democracy is the theory that the common people know what they want,
and deserve to get it good and hard." - H. L. Mencken

http://titancity.com/blog/

Fra : @

Dato : 05-03-07 17:54

hvis folk vælger ikke at se og høre
er der ikke nogert at gøre

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 05-03-07 17:55

@ wrote:

> hvis folk vælger ikke at se og høre
> er der ikke nogert at gøre

Graffitti er i dag en anerkendt kunstform.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 05-03-07 18:11

On Mon, 5 Mar 2007 17:55:21 +0100, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Graffitti er i dag en anerkendt kunstform.

men i de fleste tilfælde er der tale om hærværk

/Albert Camus/

Fra : Peter B. P.

Dato : 05-03-07 18:20

On 2007-03-05 17:55:21 +0100, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> said:

> Graffitti er i dag en anerkendt kunstform.

Snak du med Aldi og Cafe Saxon om det, og se hvad denne "Kunstform "vil
koste dem i renovation af deres husmure.

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-07 18:35

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in message
> [...]

Moses taler ikke i tunger, det gør nogle af de unge kristne - de er
som RoskildeFestival ungdom i ekstase og har højdepunktsoplevelser -
men de kristne er ikke farlige for omgivelserne

Rudeknusninger i hundredvis og svine og støj er enorme problemr for os
naboer

Ved gennemkørsel ses ikke tragedierne

> Snak du med Aldi og Cafe Saxon om det, og se hvad denne "Kunstform
> "vil koste dem i renovation af deres husmure.

Grafiti er ikke ´det værste, de unge belaster kvrteret med

Fra : Per Rønne

Dato : 05-03-07 18:45

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> Graffitti er i dag en anerkendt kunstform.

Ikke hvis 'lærredet' er andre menneskers ejendom. Ja, der er skam mange
ejer- og andelsboligforeninger der betaler ekstra for at få fjernet
graffitti ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 05-03-07 18:47

"Per Rønne" wrote:

> Ikke hvis 'lærredet' er andre menneskers ejendom. Ja, der er skam
> mange ejer- og andelsboligforeninger der betaler ekstra for at få
> fjernet graffitti ;-(.

Det er vi enige om, men der er faktisk også ejer- og andelsboligforeninger
der betaler for at få malet graffitti, ligesom forretninger o.s.v.

--
Allan Riise

Fra : Egon Stich

Dato : 05-03-07 19:25

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vi enige om, men der er faktisk også ejer- og andelsboligforeninger
> der betaler for at få malet graffitti, ligesom forretninger o.s.v.
>
> --
> Allan Riise

Så er der ikke tale om graffitti, men ofte om kunst.
Du har glemt at tage baggrunden for det hærværk, du kalder kunst, i
betragtning.
Nemlig en form for narcissisme, oven i købet uden at ville vedkende sig
ophavsretten til øjenbæen.

MVH
Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 05-03-07 19:02

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> Graffitti er i dag en anerkendt kunstform.

På samme måde som døde grise i bure og guldfisk i blendere.

Sagen er måske nok mere at Allan Riise er primitiv.

Thorkild

Fra : Allan Riise

Dato : 05-03-07 19:05

Thorkild Poulsen wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> På samme måde som døde grise i bure og guldfisk i blendere.
>
> Sagen er måske nok mere at Allan Riise er primitiv.

Og hvordan udleder du så det da jeg jo ikke har skrevet om hvad jeg
foretrækker af kunst?

Dit behov for at sætte folk i båse er udtalt.

--
Allan Riise

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 06-03-07 12:29

> Og hvordan udleder du så det da jeg jo ikke har skrevet om hvad jeg
> foretrækker af kunst?
>
> Dit behov for at sætte folk i båse er udtalt.

Båse, næh gummiceller!!!

Fra : Allan Riise

Dato : 06-03-07 16:19

Thorkild Poulsen wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> Båse, næh gummiceller!!!

Hold da op, du skulle være et libralt komservativt menneske som folk skal se
op til, og det er alt hvad du kan argumentere med.

Stakkels Danmark hvis du får magt som du har agt.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 05-03-07 19:33

On Mon, 5 Mar 2007 19:01:41 +0100, "Thorkild Poulsen"
<thor@softpartners.dk> wrote:

>"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

>På samme måde som døde grise i bure og guldfisk i blendere.
>
>Sagen er måske nok mere at Allan Riise er primitiv.
>
>Thorkild

tjae Wilsrup anerkender at DDR var et demokratisk land

sådan er der jo så meget

Riise oplyste jo ikke _hvem_ der anerkendte grafitti

det er helt sikkert ikke de sagesløse som ufrivilligt har måttet lægge
ejendom til

/Albert Camus/

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-07 19:48

"Thorkild Poulsen" <thor@softpartners.dk> wrote in message

> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> På samme måde som døde grise i bure og guldfisk i blendere.

Om et såkaldt kunstværk er værdifuldt
eller spild af resourcer
eller skadeligt
er ofte en helt subjektiv sag (hvis ikke markedsværdi er kriterium)

Døde grise og hunde er da OK i et malerimuseum, hvis publikum synes
det er interessant og har et budskab
og der var et klogt budskab om proportionssans vedr dyremishandling i
at fisk udstilledes i en slukket blander, og fremprovokerede et
tankeeksperiment.

Smag og behag er forskellig

Men Ungdomshuset gør objektiv skade på naboer ved hærværk, som de
hylder som politisk individuel DoItYourselv udfoldelse - og grafiti er
det mindste af deres sadistiske chikane mod mit kvarter

Var det kunst at Hamsun fik nobelpris for blutundboden-romantik der
gavnede Hitlers nazisme?
Han støttede aldrig jødeforfølgelse men især førerprincippets oplyste
enevælde,
og hans begejstrede læsere over hele Europa blev pro-Hitler, lidt
mere end de var før, når han udgav en ny bog, skrev en pro-besættelse
avisartikel i Norge 1940-45 eller hans kone holdt foredrag.
Han kunne kun dømmes via psykiatriske løgne i retsopgøret - og var i
mine øjne en kunstner ved således at afsløre skadelig lægevidenskab og
sammenværgelse mellem retsvæsen-mafia og politisk-mafia og
behandler-mafia

Fra : N_B_DK

Dato : 05-03-07 19:02

In news:45ec4b79$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:

> Graffitti er i dag en anerkendt kunstform.

Det er heller ikke alle steder at mælkebøtter er ukrudt, det afhænger 100%
af om det er i en græsplæne eller på en brakmark, præcis som med graffitti.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-07 19:37

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Det er heller ikke alle steder at mælkebøtter er ukrudt, det
> afhænger 100% af om det er i en græsplæne eller på en brakmark,

Folk snobber for konformitet og ser skamplet i ukrudt, men vilde
planter kan være smukke og nyttige og kun hvis dyrkning af afgrøder er
høj prioritet, er der stor ulempe ved fx mælkebøtter

Fra : N_B_DK

Dato : 05-03-07 19:46

In news:xrZGh.10006$Uu.5504@fe192.usenetserver.com,
Bo Warming <bwng@bwng.dk> typed:

> Folk snobber for konformitet og ser skamplet i ukrudt, men vilde
> planter kan være smukke og nyttige og kun hvis dyrkning af afgrøder er
> høj prioritet, er der stor ulempe ved fx mælkebøtter

I en kløvermark er græs ukrudt, i en græsplæne er kløver ukrudt, det kommer
da enkelt an på hvor det er om det er det ene eller det andet.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Egon Stich

Dato : 05-03-07 19:23

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Graffitti er i dag en anerkendt kunstform.
>
> --
> Allan Riise

Ikke blandt normale mennesker.

Egon

Fra : hanzen

Dato : 05-03-07 20:59

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>@ wrote:

> Graffitti er i dag en anerkendt kunstform.
>
> --
Det bliver DSB nok glade for at høre.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-03-07 15:33

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når de skal til høre på bimlende kirkeklokker eller
> Moses-Hansen galemands-råberi, talen i tunger og

Det er ikke engang løgn. Jeg ville aldrig flytte til København hvis det
indebar at naboen blev Faderhuset. Jeg ville være mere tryg med 500
voldspsykopater fra helvede (som de kaldte sig) end jeg ville være tryg ved
den forsamling af religiøse fundamentalister. de regner med at blive en
implementeret del af Nørrebro men det bliver de aldrig. De vil blive mere
stigmatiseret end en Moske på Nørrebro; ingen vil have noget med dem at
gøre.

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak

Fra : Sten Schou

Dato : 05-03-07 16:46

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> en implementeret del af Nørrebro men det bliver de aldrig. De vil blive
> mere stigmatiseret end en Moske på Nørrebro; ingen vil have noget med dem

Nå...den religiøse intolerance florerer rigtigt på vest-egnen.....

Hilsen Sten

Fra : Alucard

Dato : 05-03-07 17:25

On Mon, 5 Mar 2007 15:32:42 +0100, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

> [...]
>implementeret del af Nørrebro men det bliver de aldrig. De vil blive mere
>stigmatiseret end en Moske på Nørrebro; ingen vil have noget med dem at

Det er utroligt hvor meget Kim "ved" om folk han ikke kender og som
bor langt væk (ligesom Wilstrup).....

Er det en generel hjernedefekt hos (salon)socialister....???

Fra : Per Rønne

Dato : 05-03-07 18:45

> [...]

> men det bliver de aldrig. De vil blive mere stigmatiseret end en Moske på
> Nørrebro; ingen vil have noget med dem at gøre.

Fatter du ikke at Nørrebro har religiøse fundamentalister /en masse/, og
at disse naturligvis vil foretrække en moské frem for en kirke?

Men dog nok en kirke fremfor en bunke »voldspsykopater fra helvede« ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bruno Christensen

Dato : 05-03-07 20:15

On Mon, 5 Mar 2007 14:13:12 +0100, Peter Heide wrote:

> Og hvad skal grunden bruges til ? en ny kirke ? som sikkert
> vil blive udsat for hærværk, den ene gang efter den anden. Hvor
> politiet mere eller mindre, skal stationere fast personel.

Hende Ruth sagde noget om Cafe, Teater, Lyse og venlige omgivelser...

Har hun i sinde at forære København en ny politistation?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen