Politiet er magtsyge
Fra : dktekno

Dato : 04-03-07 17:04

http://politiken.dk/indland/article256787.ece

Politiet har anholdt fredelige ældre FREDS-aktivister. De smed dem ned på
jorden og op ad mure.

Dette er et klokkeklart bevis på, at politiet faktisk ønsker volden. Og når
de unge ikke er der til at blive anholdt, ja, så må man jo anholde de ældre
og fredelige, der faktisk var MODSTANDERE af de unge, og som SLUKKEDE
brandene!

Københavns Politi har ikke ønsket at kommentere det.

Det hele lugter langt væk af, at politiet faktisk er sultne og blodtørstige
efter brutalitet. Med eller uden grund. Og kan de ikke finde nogle bøller at
anholde, så må de jo nøjes med de fredelige!

Det er på tide, at militæret bliver sat ind imod Københavns Politi!
De er jo magtsyge!

Fra : gb

Dato : 04-03-07 17:17

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in

> Politiet har anholdt fredelige ældre FREDS-aktivister. De smed dem
> ned på jorden og op ad mure.

Gammel-stalinister. Wake up and smell the coffee.

--
GB

Fra : @

Dato : 04-03-07 17:41

On Sun, 4 Mar 2007 17:03:33 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>http://politiken.dk/indland/article256787.ece
>
>Politiet har anholdt fredelige ældre FREDS-aktivister. De smed dem ned på
>jorden og op ad mure.

lyver du bevist eller evner du ikke at læse det link du selv poster?

/Albert Camus/

Fra : Tony

Dato : 04-03-07 17:52

"dktekno" kaglede som sædvanlig løs :

> Det er på tide, at militæret bliver sat ind imod Københavns Politi!
> De er jo magtsyge!

Du lyder som én, der har fået for meget ''knippelsuppe''

Husk din styrthjælm, næste gang du fiser rundt og leger idiot.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-07 19:41

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message
> [...]
> anholde, så må de jo nøjes med de fredelige!
>
> Det er på tide, at militæret bliver sat ind imod Københavns Politi!

Politiet har ikke anholdt folk der var ved at slukke brande, og
retshjælpsgruppen skulle gøre fængsling af de unge til et kærkomment
martyrium.
Når man bor på kriminalitetscentrer risikerer man at ryge med i
bøtten.
Hvis ikke der er beviser mod de MEGET FÅ ældre BZ-sympatisører, blir
de hurtigt frigivet.

Fra : Alucard

Dato : 04-03-07 20:24

wrote:

> [...]
>jorden og op ad mure.
>
>Dette er et klokkeklart bevis på, at politiet faktisk ønsker volden.

Nej, det er et klokkeklart bevis på, at du ikke har taget dine
piller....

citat: "Men jeg fik utroligt meget respekt for politiet af den
episode. Da først de havde fået kontrol med hele Prinsessegade, var de
meget menneskelige og omsorgsfulde"

Fra : Rea721

Dato : 04-03-07 20:28

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://politiken.dk/indland/article256787.ece

> Politiet har anholdt fredelige ældre FREDS-aktivister. De
> smed dem ned på jorden og op ad mure.

Du er åbenlyst en person der gerne løber med en halv vind, et løst rygte
eller i værste fald brygger noget sammen selv.

1) Politiet har _ikke_ anholdt nogen "ældre FREDS-aktivister" og der står
intet i dit link om det!
2) Politiet har ikke "smidt" nogen på jorden. De blev beordret til at smide
sig på jorden.

> Dette er et klokkeklart bevis på, at politiet faktisk
> ønsker volden.

Der er INTET KLOKKEKLART bevis for noget som helst af det ævl du kaster af
dig.

> Og når de unge ikke er der til at blive
> anholdt, ja, så må man jo anholde de ældre og fredelige,

ÆVL igen.

> der faktisk var MODSTANDERE af de unge, og som SLUKKEDE
> brandene!

> Københavns Politi har ikke ønsket at kommentere det.

Vedrørende HÅNDTERINGEN af fredsvagterne, og ikke de løgne og opspind du
slev finder på.

> Det hele lugter langt væk af, at politiet faktisk er
> sultne og blodtørstige efter brutalitet. Med eller uden
> grund.

Det lugter af at du ikke har et liv, og har behov for at lyve, sprede rygter
og opfinde ting som du forsøger at få til at fremstå som sanheden via et
link, som ikke viser noget som helst af dine påstande.

> Og kan de ikke finde nogle bøller at anholde, så
> må de jo nøjes med de fredelige!

Løgn igen.

> Det er på tide, at militæret bliver sat ind imod
> Københavns Politi!
> De er jo magtsyge!

Nej, DU opføre dig sindsygt!!!!!

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Michael Weber

Dato : 04-03-07 22:56

> [...]
> anholde, så må de jo nøjes med de fredelige!
>
> Det er på tide, at militæret bliver sat ind imod Københavns Politi!

Når du nu skriver Københavns Politi....så mener du vel betjentene fra
Randers, Århus, Ålborg, Odense...well....betjente fra fastlandet +
øerne.........?
D.v.s. noget nær dansk politi generelt.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Sten Schou

Dato : 04-03-07 23:11

> [...]
> anholde, så må de jo nøjes med de fredelige!
>
> Det er på tide, at militæret bliver sat ind imod Københavns Politi!

Rolig nu,Tekno. Når nu der er faldet ro over det hele, er det politiet der
bliver gjort ansavrlige for alle optøjerne. Sådan gik det i 1992, og tro
mig, i løbet af ugen begynder folketingets politikere at rasle med sablerne,
kræve undersøgelser, osv., osv. I dette vil de blive bakket flittigt op af
både DR og Politiken.

Hilsen Sten