/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Den højere lære
Fra : Martin


Dato : 03-03-07 23:39

Er der en højere lære vi uddrage af de møgforkælede snotungers og
infantiliserede voksnes hærgen på Nørrebro og Christianshavn?

Ja, jeg mener at disse afstumpede "demonstranters" opførsel, er en
direkte konsekvens af den røde pædagogaks postulerede opdragelse af de
unge til "kreative", "selvstændige" og "socialt ansvarlige" (ha ha)
medborgere.

Et tordnende bevis på denne pædogogiks fuldkomne fiasko.
Det er vi selvfølgelig nogen der altid har vidst - men nu må også
sinkerne til at vågne op!!

Mvh
Martin


 
 
@ (04-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 04-03-07 00:02

On 3 Mar 2007 14:38:56 -0800, "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Er der en højere lære vi uddrage af de møgforkælede snotungers og
>infantiliserede voksnes hærgen på Nørrebro og Christianshavn?

ja

at alt for mange år socialistisk styre i en stor by kun kan ende galt

>
>Ja, jeg mener at disse afstumpede "demonstranters" opførsel, er en
>direkte konsekvens af den røde pædagogaks postulerede opdragelse af de
>unge til "kreative", "selvstændige" og "socialt ansvarlige" (ha ha)
>medborgere.

problemet med dette er jo at der slet ingen opdragelse har fundet sted

>
>Et tordnende bevis på denne pædogogiks fuldkomne fiasko.
>Det er vi selvfølgelig nogen der altid har vidst

det har blot i mange år ikke været "politisk korrekt" at have og
fremføre sådan viden

da jeg for en del år siden sagde til en pædagakilåget-kvinde
at børn helt op til ca. 10-11 års alderen burde opdrages som de
vilddyr der er havde hun nær tabt underkæben

>- men nu må også
>sinkerne til at vågne op!!

jeg tror du bliver skuffet,
uddannede pædagoger vil da aldrig indrømme at deres måde og metode i
gennem de sidste 30 år har været forkert

--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

ThomasB (04-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 04-03-07 19:22

@ skrev:
> problemet med dette er jo at der slet ingen opdragelse har fundet sted

Hvor mange børn har du egentlig?



Peter B. P. (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Peter B. P.


Dato : 04-03-07 02:18

On 2007-03-03 23:38:56 +0100, "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> said:

> Er der en højere lære vi uddrage af de møgforkælede snotungers og
> infantiliserede voksnes hærgen på Nørrebro og Christianshavn?
>
> Ja, jeg mener at disse afstumpede "demonstranters" opførsel, er en
> direkte konsekvens af den røde pædagogaks postulerede opdragelse af de
> unge til "kreative", "selvstændige" og "socialt ansvarlige" (ha ha)
> medborgere.
>
>

Jada. Det er samfundets (DIN!) skyld at jeg lige har smadret din bil og
raseret dit barns skole! Jeg vil have flere dagpenge!

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The
happiness of credulity is a cheap and dangerous quality." -George
Bernard Shaw
http://titancity.com/blog/


Henning Sørensen (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Henning Sørensen


Dato : 04-03-07 03:18

Ja, jeg mener at disse afstumpede "demonstranters" opførsel, er en
direkte konsekvens af den røde pædagogaks postulerede opdragelse af de

Mvh
Martin
----------------------------

Hvem / hvad er pædagogak?

/Henning.



Per Rønne (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-03-07 08:27

Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> Er der en højere lære vi uddrage af de møgforkælede snotungers og
> infantiliserede voksnes hærgen på Nørrebro og Christianshavn?
>
> Ja, jeg mener at disse afstumpede "demonstranters" opførsel, er en
> direkte konsekvens af den røde pædagogaks postulerede opdragelse af de
> unge til "kreative", "selvstændige" og "socialt ansvarlige" (ha ha)
> medborgere.
>
> Et tordnende bevis på denne pædogogiks fuldkomne fiasko.
> Det er vi selvfølgelig nogen der altid har vidst - men nu må også
> sinkerne til at vågne op!!

Var den tilsvarende opførsel man så hos 20ernes og 30ernes
'ungdomsoprørere' mon også en direkte konsekvens af datidens 'røde
pædagogik'?

Mig bekendt var disse uniformerede ungdomsbander ganske vant til måtte
trække bukserne ned for at få af fædres og læreres spanskrør ... både i
Italien, Tyskland og Danmark ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Martin (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 04-03-07 12:45

On 4 Mar., 08:26, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
> Martin <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> > Er der en højere lære vi uddrage af de møgforkælede snotungers og
> > infantiliserede voksnes hærgen på Nørrebro og Christianshavn?
>
> > Ja, jeg mener at disse afstumpede "demonstranters" opførsel, er en
> > direkte konsekvens af den røde pædagogaks postulerede opdragelse af de
> > unge til "kreative", "selvstændige" og "socialt ansvarlige" (ha ha)
> > medborgere.
>
> > Et tordnende bevis på denne pædogogiks fuldkomne fiasko.
> > Det er vi selvfølgelig nogen der altid har vidst - men nu må også
> > sinkerne til at vågne op!!
>
> Var den tilsvarende opførsel man så hos 20ernes og 30ernes
> 'ungdomsoprørere' mon også en direkte konsekvens af datidens 'røde
> pædagogik'?
>
> Mig bekendt var disse uniformerede ungdomsbander ganske vant til måtte
> trække bukserne ned for at få af fædres og læreres spanskrør .... både i
> Italien, Tyskland og Danmark ...

Dine besynderlige spørgsmål og hallucinationer vil jeg ikke væve
videre på. Udtryk dig affirmativt, så skal jeg forklare hvor du tager
fejl

Mvh
Martin


Per Rønne (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-03-07 12:56

Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> On 4 Mar., 08:26, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
> > Martin <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> > > Er der en højere lære vi uddrage af de møgforkælede snotungers og
> > > infantiliserede voksnes hærgen på Nørrebro og Christianshavn?
> >
> > > Ja, jeg mener at disse afstumpede "demonstranters" opførsel, er en
> > > direkte konsekvens af den røde pædagogaks postulerede opdragelse af de
> > > unge til "kreative", "selvstændige" og "socialt ansvarlige" (ha ha)
> > > medborgere.
> >
> > > Et tordnende bevis på denne pædogogiks fuldkomne fiasko.
> > > Det er vi selvfølgelig nogen der altid har vidst - men nu må også
> > > sinkerne til at vågne op!!
> >
> > Var den tilsvarende opførsel man så hos 20ernes og 30ernes
> > 'ungdomsoprørere' mon også en direkte konsekvens af datidens 'røde
> > pædagogik'?
> >
> > Mig bekendt var disse uniformerede ungdomsbander ganske vant til måtte
> > trække bukserne ned for at få af fædres og læreres spanskrør ... både i
> > Italien, Tyskland og Danmark ...
>
> Dine besynderlige spørgsmål og hallucinationer vil jeg ikke væve
> videre på. Udtryk dig affirmativt, så skal jeg forklare hvor du tager
> fejl

Intet tyder på at disse udskejelser er udtryk for den moderne pædagogik,
da endog værre udskejelser kunne findes blandt mellemkrigstidens
uniformerede ungdom ... fatter du ikke den?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Martin (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 04-03-07 13:09

On 4 Mar., 12:56, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
> Martin <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> > On 4 Mar., 08:26, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
> > > Martin <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> > > > Er der en højere lære vi uddrage af de møgforkælede snotungers og
> > > > infantiliserede voksnes hærgen på Nørrebro og Christianshavn?
>
> > > > Ja, jeg mener at disse afstumpede "demonstranters" opførsel, er en
> > > > direkte konsekvens af den røde pædagogaks postulerede opdragelse af de
> > > > unge til "kreative", "selvstændige" og "socialt ansvarlige" (ha ha)
> > > > medborgere.
>
> > > > Et tordnende bevis på denne pædogogiks fuldkomne fiasko.
> > > > Det er vi selvfølgelig nogen der altid har vidst - men nu må også
> > > > sinkerne til at vågne op!!
>
> > > Var den tilsvarende opførsel man så hos 20ernes og 30ernes
> > > 'ungdomsoprørere' mon også en direkte konsekvens af datidens 'røde
> > > pædagogik'?
>
> > > Mig bekendt var disse uniformerede ungdomsbander ganske vant til måtte
> > > trække bukserne ned for at få af fædres og læreres spanskrør ... både i
> > > Italien, Tyskland og Danmark ...
>
> > Dine besynderlige spørgsmål og hallucinationer vil jeg ikke væve
> > videre på. Udtryk dig affirmativt, så skal jeg forklare hvor du tager
> > fejl
>
> Intet tyder på at disse udskejelser er udtryk for den moderne pædagogik,
> da endog værre udskejelser kunne findes blandt mellemkrigstidens
> uniformerede ungdom ... fatter du ikke den?

Nej, du læner dig op af forblommede falske paralleller.
Retorisk model: stråmand og ad hitlerum.

Derimod siger jeg noget sandt, når jeg påpeger at de senere årtiers
røde pædagogak kun har ført til at det postulerede "vidunderlige"
resultat er udeblevet - ja, det er faktisk gået helt modsat af det der
lovedes i varedeklarationen.

Mvh
Martin


Michael Weber (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 04-03-07 22:27


>"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:1172961536.885631.9780@p10g2000cwp.googlegroups.com...
>Er der en højere lære vi uddrage af de møgforkælede snotungers og
>infantiliserede voksnes hærgen på Nørrebro og Christianshavn?
>
>Ja, jeg mener at disse afstumpede "demonstranters" opførsel, er en
>direkte konsekvens af den røde pædagogaks postulerede opdragelse af de
>unge til "kreative", "selvstændige" og "socialt ansvarlige" (ha ha)
>medborgere.
>
>Et tordnende bevis på denne pædogogiks fuldkomne fiasko.
>Det er vi selvfølgelig nogen der altid har vidst - men nu må også
>sinkerne til at vågne op!!
>
>Mvh
>Martin

Hvordan ser verden egentlig ud, når man kun kan se sort/hvid ?
Gør det ondt ?

Med venlig hilsen
Michael Weber



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408907
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste