Så fik vi......
Fra : Malene P

Dato : 03-03-07 22:53

...Alex gift, Anna Nicole puttet i jorden, Brittney tilbage på afvænding og
slukket et par bål et sted i København. Er pressen så snart klar til at tage
sig af vigtige begivenheder i verden?

Malene P

Fra : Martin

Dato : 03-03-07 23:09

On 3 Mar., 22:52, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> slukket et par bål et sted i København. Er pressen så snart klar til at tage

Du ser helt forkert på det. Den frie presses opgave er at tjene penge
og lave nyheder, i nævnte rækkefølge. Et eller andet sted vil vi skråt
skide på Darfur, Guantanamo, Basra etc. Hvad der ophidser os er når
noget tilstøder "the upper lip" (snob effekten) og det nære vi kan
forholde os til (hele 15 cm sne i kbh i Februar). De små katastrofer
og de små lyksaligheder er guf guf. Overfor verdens ulyksaligheder
drager vi et lettelsens suk over at bo i
Danmark............................ "Kommer der en god film iaften
skat og hvordan bliver vejret imorgen?"

MVH
Martin B

Fra : Martin

Dato : 03-03-07 23:09

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 13:11

>Du ser helt forkert på det. Den frie presses opgave er at tjene penge
>og lave nyheder, i nævnte rækkefølge.

Dét tror jeg godt Malene ved, hvilket jo nok er årsag til hendes kritiske
kommentar derom?