Hvad sjovt er der i det?
Fra : Petse

Dato : 03-03-07 19:48

Hvorfor syntes de autonome at det er sjovt at brænde biler af, kaste
brosten efter politiet, smadre vinduer og smadre skoler?
Er der nogle af jer, som sympatisere med dem, der vil forklare mig det?

Fra : Allan Riise

Dato : 03-03-07 19:51

Petse wrote:
> [...]
> brosten efter politiet, smadre vinduer og smadre skoler?
> Er der nogle af jer, som sympatisere med dem, der vil forklare mig

Hvem sympatiserer med voldelige autonome herinde?

--
Allan Riise

Fra : WhiteD

Dato : 03-03-07 20:42

Allan Riise skrev:

> Hvem sympatiserer med voldelige autonome herinde?

Jeg tror ikke det har ret meget med deres ungdomshus at gøre. Det at
deres ungdomshus er væk, er blot en undskyldning for at lukke alle
deres frustrationer ud og nu prøver de at legalisere / bilde sig selv
ind at de er de forurettede. De tog jo heller ikke imod det tilbud de
fik...så de ødelægger, for at ødelægge.

Det er på tide at politiet får fat i nogle andre hjælpemidler, feks
vandkanoner, om end ikke andet, så bare for at sprøjte dem til i
iskoldt vand, så tror jeg nok mange kan finde hjem

Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-07 20:53

"WhiteD" <WhiteD@mail.dk> wrote in message

> [...]
> vandkanoner, om end ikke andet, så bare for at sprøjte dem til i
> iskoldt vand, så tror jeg nok mange kan finde hjem

Ikke iskoldt vand - UNDERAFKØLET VAND, der gør BZ-tøj til tykt islag
idet det rammer

Disse lidt dyrere vandkanoner er også smertefulde en sommerdag

Fra : Petse

Dato : 03-03-07 21:08

Allan Riise har bragt dette til os:

> Hvem sympatiserer med voldelige autonome herinde?

Prøv at læse de forskellige tråde, så finder du nok ud af det.

Fra : wilstrup

Dato : 04-03-07 10:14

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem sympatiserer med voldelige autonome herinde?

De selvsamme som nu opfordrer til at anvende den samme vold mod
aktivisterne. Det lyder patetisk at man skriver: "jeg er imod vold, derfor
skal jeg gerne forsyne mig med et jernrør og banke noget fornuft ind i
hovederne på de unge".

Det viser afmagten i fuldt flor.

Fra : Alucard

Dato : 04-03-07 10:43

On Sun, 4 Mar 2007 10:14:18 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>De selvsamme som nu opfordrer til at anvende den samme vold mod
>aktivisterne.

Bor Wilstrup i et parallelunivers...??? )

Det han skriver er jo dybt godnat.....

Fra : N_B_DK

Dato : 04-03-07 12:04

In news:k15lu2l92c9g4c504qjm672av00i6ig5bj@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Bor Wilstrup i et parallelunivers...??? )
>
> Det han skriver er jo dybt godnat.....

Det er der jo ikke noget nyt i.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Egon Stich

Dato : 04-03-07 11:19

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> aktivisterne. Det lyder patetisk at man skriver: "jeg er imod vold, derfor
> skal jeg gerne forsyne mig med et jernrør og banke noget fornuft ind i

Det viser naiviteten i fuldt flor, når man tror, man kan standse vold med
ord.
Dumheden hos forfægtere af sådant, kommer klart til udtryk, når de for at
undgå erkendelsen af ideens tåbelighed, forsøger at gøre underkastelsen for
vold og trusker herom, til "intellektets sejr".
Seidenfaden og hans slæng er typiske exponenter for dette vanvid.

"Vi underkaster os, og se selv, volden standsede"---

Chamberlain forsøgte den samme strategi--
Men nogle har intet lært.

Egon

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-03-07 12:46

On 2007-03-04 10:14:18 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> said:

> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> De selvsamme som nu opfordrer til at anvende den samme vold mod aktivisterne.

Du forstår ikke begrebet selvforsvar, hvad, din gamle
USSR-folkemordsbenægter???

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-03-07 12:45

On 2007-03-03 19:51:10 +0100, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> said:

> Hvem sympatiserer med voldelige autonome herinde?

Peter Heide, Kim Larsen, Hans Jørgensen.

--
"Democracy is the theory that the common people know what they want,
and deserve to get it good and hard." - H. L. Mencken

http://titancity.com/blog/

Fra : Peter Heide

Dato : 04-03-07 14:33

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse

> Peter Heide, Kim Larsen, Hans Jørgensen.

Du er sgu da ret tykhovedet. Hvordan kan du blive
ved med den påstand ?

Hvis det er at sympatiserer med autonome at de skulle
have haft lov til at beholde huset. Yes, så sympatiserer
jeg med dem. Huset skulle ikke være udbudt til salg i
2001 af socialdemokraterne. MEN Peter B. P , læs
nu det næste også !

Men efter den omgang Nørrebro etc. har været igennem
de sidste par dage,og jeg gentager mig selv, DET er kun ganske
få der har sympati for det. Man bliver betragtet som idiot hvis man
giver udtryk for forståelse for den vold og hærværk.

Jeg har i den grad mistet utroligt meget for den gruppe omkring
ungdomshuset, som dagene skred frem. Nu ligger
det på et nulpunkt.

Men jeg holder fast på huset skulle de have haft lov
til at beholde .

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-03-07 13:45

Petse wrote:
> Hvorfor syntes de autonome at det er sjovt at brænde biler af, kaste
> brosten efter politiet, smadre vinduer og smadre skoler?

Æhm, uden på nogen måde at sympatisere med disse såkaldt "utilpassede unge",
så må jeg vist gætte på at denne pubertærpsykotiske pyromanmentalitet er den
nogenlunde samme som kendes fra de gamle MTV-tegnefilm med "Beavis &
Butthead", og som ganske rammende for disse unges højst omdiskuterede evner
udi tankevirksomhed i mangel af bedre vistnok kan formuleres noget i retning
af:

"Uh...huh-huh...FIRE!"

Anders Peter Johnsen