Faderhuset må ikke vinde kampen
Fra : dktekno

Dato : 03-03-07 17:14

Disse uroligheder vi ser i disse dage er ikke blot en kamp for et hus til
unge mennesker. Det er en kamp imod at lade huset tilfalde den
yderligtgående fundamentalistiske religiøse sekt, Faderhuset.

Den må for alt i verden ikke tabes. Faderhuset må ikke vinde denne kamp!

Faderhuset er skyld i hjernevask og ødelæggelse af menneskers sind. Se blot
her:

http://www.humanisme.dk/artikler/art06007.php

"I de senere år har Faderhusets medlemstal været nedadgående, og nogle af de
udmeldte (eller frafaldne) beretter om hjernevask og profetisk ledelse, hvor
Ruth Evensen f.eks. bestemmer, hvem blandt menighedens medlemmer der kan
danne par. Andre kirker må efterhånden tage imod nedbrudte ex-medlemmer,
skriver Nyhedsavisen:

De bliver opsøgt af folk fra Faderhuset, som har givet alle deres penge og
ejendele væk for at tilfredsstille Ruth Evensens krav om overgivelse.
Desuden lider mange af dem af angst. De hører Ruth Evensens kommandoer inde
i hovedet og bliver bange for, om hun har haft ret. De klager over
hjernevask, opsøger psykologer, psykiatere og nogle af de rådgivere som for
længst har forladt Faderhuset.

I dag bliver der stadig danset til gudstjenesterne i Faderhuset, hvor Knut
Evensen er tilbage på prædikestolen. Varm og venlig som før. Men menigheden
har smækket dørene i for omverdenen. Ruth Evensen har de seneste uger
skiftet titlen som pastor ud med supervisor for menigheden. Hun er nu
Faderhusets åndelige vejleder. Gudstjenesterne annonceres ikke offentligt,
og menigheden taler ikke med pressen. Den del sørger Ruth Evensen for. Lige
nu har hun travlt, for slaget om Ungdomshuset er i gang. Det er en kamp,
Ruth Evensen har tænkt sig at vinde."

Lad de unge vinde denne kamp! Lad ikke sekten vinde den!

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-03-07 17:24

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> yderligtgående fundamentalistiske religiøse sekt, Faderhuset.
>
> Den må for alt i verden ikke tabes. Faderhuset må ikke vinde denne kamp!

Faderhuset har vundet og vi bør alle takke Ruth for at hun var den eneste
der havde nosser og mandsmod nok til at tage kampen imod det her uhyre,
apropos kampen mellem lys og mørke så viser de sidste dages begivenheder at
at Ruth havde ret i sit syn på de autonome som djævelens yngel. Nu er blot
tilbage at bede til den almægtige om at vise sin vrede og slå ned på satans
tilhængere med en ernorm kraft. og tage dette dktekno monster med ned til
helvede hvor han kom fra.

Fra : dktekno

Dato : 03-03-07 17:30

Det er DIG der skal i helveded dit forbande møgsvin!

SKRID AD HELVEDES TIL, POUL NIELSEN, OG GID DU MÅ LIDE AL NØD OG ELENDIGHED
DIT SVIN!

Fra : Alucard

Dato : 03-03-07 19:52

On Sat, 3 Mar 2007 17:29:31 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>Det er DIG der skal i helveded dit forbande møgsvin!
>
>SKRID AD HELVEDES TIL, POUL NIELSEN, OG GID DU MÅ LIDE AL NØD OG ELENDIGHED
>DIT SVIN!

Søg læge....!!!!

Fra : hanzen

Dato : 03-03-07 21:20

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Søg læge....!!!!

Han skal bare banke på den låste dør så kommer der en.
--
hilzen
hanzen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-03-07 20:58

On Sat, 3 Mar 2007 17:29:31 +0100 "dktekno" <dktekno@gmail.com> sent the
following smoke signals:

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : dktekno

Dato : 03-03-07 21:19

Hvorfor er det MIG der skal klages over, når det var Poul Nielsen der er
grunden til alt det her?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-03-07 21:50

On Sat, 3 Mar 2007 21:18:39 +0100 "dktekno" <dktekno@gmail.com> sent the
following smoke signals:

>Hvorfor er det MIG der skal klages over, når det var Poul Nielsen der er
>grunden til alt det her?

Der er heller ikke klaget herfra, det var bare en oplysning.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Thormod Johansen

Dato : 03-03-07 22:04

> On Sat, 3 Mar 2007 21:18:39 +0100 "dktekno" <dktekno@gmail.com> sent the
> following smoke signals:

> Der er heller ikke klaget herfra, det var bare en oplysning.

Nå, men så klager jeg.

Fra : Mark Jensen

Dato : 04-03-07 01:40

wrote:

>Hvorfor er det MIG der skal klages over, når det var Poul Nielsen der er
>grunden til alt det her?

"Det er Ruth Eversen der er skyld i det hele. Ingen andre har skyld. "

Og den samme ansvarsløshed præger dig. Du flipper helt ud over
småting, og har travlt med at finde en ulogisk syndebuk for din
adfærd. Meget illustrativt for hele konflikten faktisk.

Fra : MVP

Dato : 03-03-07 21:27

> Det er DIG der skal i helveded dit forbande møgsvin!
>
> SKRID AD HELVEDES TIL, POUL NIELSEN, OG GID DU MÅ LIDE AL NØD OG
> ELENDIGHED
> DIT SVIN!

*plonk*

Fra : dktekno

Dato : 03-03-07 21:31

Hvorfor kommer der ingen lign. kommentarer til Poul Nielsens indlæg?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-03-07 21:48

On Sat, 3 Mar 2007 21:31:08 +0100 "dktekno" <dktekno@gmail.com> sent the
following smoke signals:

>Hvorfor kommer der ingen lign. kommentarer til Poul Nielsens indlæg?

Måske fordi at du topposter, hvilket mange ikke bryder sig om.

Eller også er de fleste bare enige med Poul og ikke med dig, eller lyder
det for åndssvagt?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : P.L.

Dato : 04-03-07 03:21

On Sat, 3 Mar 2007 17:29:31 +0100, dktekno wrote:

> Det er DIG der skal i helveded dit forbande møgsvin!
>
> SKRID AD HELVEDES TIL, POUL NIELSEN, OG GID DU MÅ LIDE AL NØD OG ELENDIGHED
> DIT SVIN!

Har du tænkt på at snakke med en læge?

Nå men PLONK til dig.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 04-03-07 03:49

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message
> Det er DIG der skal i helveded dit forbande møgsvin!
>
> SKRID AD HELVEDES TIL, POUL NIELSEN, OG GID DU MÅ LIDE AL NØD OG
> ELENDIGHED
> DIT SVIN!

jeg håber sandelig du er påvirket af et eller andet, når du kommer til
besindelse kan du passende markere det nok ikke var jordens mest begavede
kommentar.

Fra : dktekno

Dato : 03-03-07 17:30

Gid Gud måtte straffe dig med at lade dig komme ud for en bilulykke og
brække nakken!

Fra : dktekno

Dato : 03-03-07 18:00

Jeg har naturligvis bedt Gud om at vise nåde, såfremt du trækker dine
udtalelser tilbage!

Jeg kommer ikke fra Helvede. Og hvis du nogensinde skriver noget grimt om
mig én gang til, så skal jeg fandeme love dig for, at jeg vil gøre din
tilværelse her på debatten til det rene helvede for dig!

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-03-07 18:05

> Jeg har naturligvis bedt Gud om at vise nåde, såfremt du trækker dine
> udtalelser tilbage!

Når du taler om gud så mener du vel din gud satan ikke?

Fra : dktekno

Dato : 03-03-07 18:51

Nej, så mener jeg Gud Herren. Jeg tilbeder ikke satan, jeg hader ham.

Fra : gb

Dato : 03-03-07 19:07

> Nej, så mener jeg Gud Herren. Jeg tilbeder ikke satan, jeg hader
> ham.

Du skal vist være glad for, at man lader dig gå frit omkring mellem
normale mennesker.

--
GB

Fra : @

Dato : 03-03-07 18:12

On Sat, 3 Mar 2007 18:00:18 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>Jeg har naturligvis bedt Gud om at vise nåde

hvilken en af guderne

der er mindst 1000 guder at vælge i mellem

og de er alle som en fri fantasi

de befinder sig på samme plan som Anders And og Batman

/Albert Camus/

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 03-03-07 18:51

@ wrote:

> hvilken en af guderne
>
> der er mindst 1000 guder at vælge i mellem
>
> og de er alle som en fri fantasi
>
> de befinder sig på samme plan som Anders And og Batman

Jeg tror at Anders And findes i virkeligheden.
Han blev bare valgt ind i folketinget under et andet navn.

- cep

Fra : @

Dato : 03-03-07 18:54

On Sat, 03 Mar 2007 18:50:44 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote:

>Jeg tror at Anders And findes i virkeligheden.
>Han blev bare valgt ind i folketinget under et andet navn.

sshhh ikke afsløre at Villy Søvndal i virkeligheden er Andeers And

/Albert Camus/

Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 19:23

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote:

> Jeg tror at Anders And findes i virkeligheden. Han blev bare valgt ind i
> folketinget under et andet navn.

Anders And[ersen] forlod folketinget 1984, og regeringen 1987. Han døde
for knap et år siden, kun 93 år gammel.

<http://da.wikipedia.org/wiki/Anders_Andersen>
+ SDE.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-07 20:14

> Anders And[ersen] forlod folketinget 1984, og regeringen 1987. Han
> døde
> for knap et år siden, kun 93 år gammel.

Den sidste venstrebonde - en sej og sindig bondefornuftig liberalist.

Men han var helt uden Anders And temperament.

Fra : Stefan

Dato : 03-03-07 18:47

> Jeg kommer ikke fra Helvede. Og hvis du nogensinde skriver noget grimt om
> mig én gang til, så skal jeg fandeme love dig for, at jeg vil gøre din
> tilværelse her på debatten til det rene helvede for dig!

Idiot, fjols, nar, klaphat ja jeg kunne blive ved !

Stef

Fra : Rea721

Dato : 03-03-07 18:52

> [...]

> fandeme love dig for, at jeg vil gøre din tilværelse her
> på debatten til det rene helvede for dig!

Du opføre dig som en sindsyg, sindsforviret nar..... og så truer du nu
må jeg le.

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : dktekno

Dato : 03-03-07 18:54

Mig? Sindsforvirret nar? Så du ikke hvad Poul Nielsen skrev om mig?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-03-07 19:28

> Mig? Sindsforvirret nar? Så du ikke hvad Poul Nielsen skrev om mig?

Ja ok du er nu god nok DK tekno og jeg tror ikke på at du kommer fra helvede

Fra : Rea721

Dato : 03-03-07 20:17

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Mig? Sindsforvirret nar? Så du ikke hvad Poul Nielsen
> skrev om mig?

Jo, han skrev:
***
og tage dette dktekno monster med ned til helvede hvor han kom fra.
***

Og du svarede:
***
Det er DIG der skal i helveded dit forbande møgsvin!
SKRID AD HELVEDES TIL, POUL NIELSEN, OG GID DU MÅ LIDE AL NØD OG ELENDIGHED
DIT SVIN!
***

Samt et svar mere fra dig på samme indlæg 30 min efter da PN ikke havde
svaret:
***
Gid Gud måtte straffe dig med at lade dig komme ud for en bilulykke og
brække nakken!
***

Sååååå, jeg ved ikke lige hvad du føler dig forarget over, siden at du
syntes at det er iorden at ønske en med dabatør død?

Fra : @

Dato : 03-03-07 23:27

On Sat, 3 Mar 2007 18:51:58 +0100, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

>"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Du opføre dig som en sindsyg, sindsforviret nar..... og så truer du nu
>må jeg le.

nu var det rent faktisk Poul Nielsen som startede med at kalde Dktekno
et monster og påstå at han kom fra helvede

<<<<<<<

Fra : Rea721

Dato : 03-03-07 23:50

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> nu var det rent faktisk Poul Nielsen som startede med at
> kalde Dktekno et monster og påstå at han kom fra helvede

Kom nu ind i kampen @ .

Hvorfor tror du at det er relevant for mit udsagn?

Fra : @

Dato : 04-03-07 00:07

On Sat, 3 Mar 2007 23:49:42 +0100, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Kom nu ind i kampen @ .
>
>Hvorfor tror du at det er relevant for mit udsagn?

fordi du kun ser den ene side af sagen

P.N. begynder at svine og får svar fra Dktekno

/Albert Camus/

Fra : Rea721

Dato : 04-03-07 01:05

> P.N. begynder at svine og får svar fra Dktekno

Og??

Hvad får dig til at tro jeg ikke ved det?

Fra : Thormod Johansen

Dato : 04-03-07 03:07

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> nu var det rent faktisk Poul Nielsen som startede med at kalde Dktekno
> et monster og påstå at han kom fra helvede

So fucking what? Dktekno kommer med uacceptable dødstrusler, og alle, der
bare læser en smule med i dk.videnskab.jura, ved, at manden er paranoid ud
over alle grænser.

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-07 21:47

dktekno wrote:

> Jeg kommer ikke fra Helvede. Og hvis du nogensinde skriver noget
> grimt om mig én gang til, så skal jeg fandeme love dig for, at jeg
> vil gøre din tilværelse her på debatten til det rene helvede for dig!

Nådada ... hvordan havde du så forestillet dig at være i stand til det?

/Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-03-07 22:18

> [...]

> grimt om mig én gang til, så skal jeg fandeme love dig for, at jeg
> vil gøre din tilværelse her på debatten til det rene helvede for dig!

Hvad med at fortælle mig, hvem du er og hvor du bor? Så kan vi to tage os en
fredelig debat om, hvad det rene helvede er for noget.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 03-03-07 17:40

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> tilhængere med en ernorm kraft. og tage dette dktekno monster med ned til

Du glemte "Pris herren! Halleluja!"

- cep

Fra : @

Dato : 03-03-07 18:07

On Sat, 3 Mar 2007 17:23:30 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.com>
wrote:

>"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Faderhuset har vundet og vi bør alle takke Ruth for at hun var den eneste
>der havde nosser

hvorfra ved DU at hun har nosser??
-
-
-

øøhh det tror pludselig ikke jeg ønsker at vide alligevel

/Albert Camus/

Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-07 20:29

> [...]
> satans
> tilhængere med en ernorm kraft. og tage dette dktekno monster med

Den danske Dr Phil, Ruth Evensen er glistrupsk i sin ikke-foragt, og
metafor om "djævlens yngel " (og Mosessnak om dæmoner) skal ses i
sammenhæng med at de begge er så stærke i troen at de håber at
medløberslænget til Retshjælpsgruppens Adam-typer kan de få frelst og
velsoigneret, når de om nogen tid kommer til salmesang i det ny
ungdomshus, fordi de ellers keder sig.
Hans Joergensen er nok et uimodtageligt tidselgemyt men de mange
usikre umodne teenagere uden holdepunkt i livet kan bruge kristne så
godt som socialister -det er samme opium for folket

Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 17:51

> [...]

> unge mennesker. Det er en kamp imod at lade huset tilfalde den
> yderligtgående fundamentalistiske religiøse sekt, Faderhuset.

Huset tilhører altså Faderhuset, så her er ikke noget at komme med.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 03-03-07 18:06

On Sat, 3 Mar 2007 17:13:30 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>Disse uroligheder vi ser i disse dage er ikke blot en kamp for et hus til
>unge mennesker. Det er en kamp imod at lade huset tilfalde den
>yderligtgående fundamentalistiske religiøse sekt, Faderhuset.

vås

faderhuset har fuldt legalt købt en bygning som Københavns Kommune
satte til salg

salgets ovlighed er senere prøvet ved to retsinstanser og fundet
lovligt

hvad er det du ikke begriber?

/Albert Camus/

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 03-03-07 20:02

> hvad er det du ikke begriber?

Manden er jo idiot, tilgiv ham.

Fra : Rea721

Dato : 03-03-07 18:50

> [...]

> kamp for et hus til unge mennesker. Det er en kamp imod
> at lade huset tilfalde den yderligtgående
> fundamentalistiske religiøse sekt, Faderhuset.

Pillerne, husk pillerne.

> Den må for alt i verden ikke tabes.

Den er tabt....for flere år siden.

> Faderhuset må ikke
> vinde denne kamp!

Du er rablende sindsforvirret.
En sølvpapirshat kan forebygge mange ting.

Fra : gb

Dato : 03-03-07 19:03

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in

> Den må for alt i verden ikke tabes. Faderhuset må ikke vinde denne
> kamp!

Tag så dine piller! NU!

--
GB

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-03-07 21:38

On 2007-03-03 17:13:30 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com> said:

> Lad de unge vinde denne kamp! Lad ikke sekten vinde den!

Ingen af de to skal vinde.

Det skal ejendomsretten derimod.

--
"If you had a spouse that behaved like your government, you could not
only break free of the relationship, you might be able to collect

Fra : Jesper

Dato : 03-03-07 23:18

Hvis Faderhuset taber, så taber demokratiet og Grundloven. Så enkelt er
det.

--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Martin

Dato : 03-03-07 23:26

On 3 Mar., 23:18, spambus...@users.toughguy.net (Jesper) wrote:
> [...]
> det.
>
> --
> § 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og

Grundloven er alligevel udvandet bla. i kraft kommunernes ret til at
ekspropriere. Magten ligger hos den gruppe der kan øve størst
indflydelse hos lokalpolitikerne og sikre et genvalg for selvsamme. A
las ordsproget "9 ud af 10 problemer på byggepladsen bliver løst på
stedet, selvom vi ikke har værktøjerne".

Mvh
Martin B

Fra : Aksel

Dato : 03-03-07 23:45

> Faderhuset er skyld i hjernevask og ødelæggelse af menneskers sind. Se
> blot
> her:
>
> http://www.humanisme.dk/artikler/art06007.php

Det er dog utroligt, der er nogen der tager Rune Engelbrecht alvorligt!!

Fra : Malene P

Dato : 03-03-07 23:51

"Aksel" <akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> Det er dog utroligt, der er nogen der tager Rune Engelbrecht alvorligt!!

Jeg tager ham faktisk ganske alvorligt -og det mener jeg også at andre bør
begynde at gøre.

Malene P

Fra : gb

Dato : 04-03-07 09:58

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in

> Jeg tager ham faktisk ganske alvorligt -og det mener jeg også at
> andre bør begynde at gøre.

- men tror du på, hvad han siger?

--
GB

Fra : @

Dato : 04-03-07 00:05

On Sat, 3 Mar 2007 23:44:49 +0100, "Aksel"
<akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> wrote:

>Det er dog utroligt, der er nogen der tager Rune Engelbrecht alvorligt!!

hvem andre end Rune Engelbrecht gør det?

/Albert Camus/

Fra : Aksel

Dato : 04-03-07 14:04

> hvem andre end Rune Engelbrecht gør det?

Thøger Seidenfaden gør åbenbart, de har da skrevet en bog sammen om JPs
uhyrlige fornærmelser mod muslimerne.

Hilsen Aksel

Fra : Malene P

Dato : 03-03-07 23:40

> [...]
>
> Den må for alt i verden ikke tabes. Faderhuset må ikke vinde denne kamp!
>
> Faderhuset er skyld i hjernevask og ødelæggelse af menneskers sind. Se

Men det er jo altså Faderhusets hus -IKKE "de unges". Og det er IKKE
Faderhuset, der samler våben på taget med det formål at slå politifolk
ihjel. Og det er IKKE Faderhuset, der render rundt i gaderne og er til fare
for uskyldige og afbrænder uskyldiges biler. Og det er ikke Faderhuset, der
har hidkaldt sammensvorne fra udlandet for at optrappe volden og risikoen
for at politi og uskyldige dør eller kommer til skade. Det er altsammen de
andre -så hvad er det egentlig for en kamp, du mener, Faderhuset ikke må
vinde? Retten til eget hus? Eller?

Malene P

Fra : wilstrup

Dato : 04-03-07 11:04

> [...]
> yderligtgående fundamentalistiske religiøse sekt, Faderhuset.
>
> Den må for alt i verden ikke tabes. Faderhuset må ikke vinde denne kamp!

Deri tager du helt fejl - de unge har allerede tabt den - at de er blevet
taget i røven af politikerne, er klart, men det er revolutionsromantik at
tro at Faderhuset taber denne kamp - de har allerede vundet den. AT det så
kan ende med at være en Phyrrus-sejr er en anden sag.

Fra : dktekno

Dato : 04-03-07 12:27

Så må man jo håbe på, at Faderhuset intet for noget ud af det her.

Fra : Alucard

Dato : 04-03-07 13:36

On Sun, 4 Mar 2007 12:26:54 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>Så må man jo håbe på, at Faderhuset intet for noget ud af det her.

Bliver du mere lykkelig hvis det går dårligt for andre...???