Løsningen på Nørrebro
Fra : Stefan

Dato : 03-03-07 15:23

Herover har vi altid en løsning på problemerne

Sakset fra www.eb.dk

- Alt er fortsat fredeligt, men man fornemmer, at folk er forberedt på, at
noget vil ske, siger ekstrabladets.dk's reporter. Han sender følgende
kommentar fra en jysk turist:
- Man skulle bare skyde dem hele bundet.

Stef

Fra : @

Dato : 03-03-07 15:35

On Sat, 3 Mar 2007 15:23:27 +0100, "Stefan" <stefware@email.dk> wrote:

> [...]
>kommentar fra en jysk turist:
>- Man skulle bare skyde dem hele bundet.

ja, os jyder kan få løst de fleste problemer hurtigt og effektivt

hvis vi bare får lov

/Albert Camus/

Fra : N_B_DK

Dato : 03-03-07 15:37

In news:4r1ju2l4s4j8r7oruu9g9v0577i47dpt3b@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:

> ja, os jyder kan få løst de fleste problemer hurtigt og effektivt
>
> hvis vi bare får lov

Arhh det er derfra jeg har mine holdninger om hurtig effektiv handling *G*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 03-03-07 15:59

> [...]

>kommentar fra en jysk turist:
>- Man skulle bare skyde dem hele bundet.

Længere nede har sangerinden Nanna Lüders åbenbart haft et overforbrug
at ulovlige rusmidler, for hun udtaler: "Jeg forstår godt, at de
fattige og udstødte brænder biler af".....

Fra : Martin

Dato : 03-03-07 16:08

On 3 Mar., 15:59, Alucard <alucar...@hotmail.com> wrote:

> Længere nede har sangerinden Nanna Lüders åbenbart haft et overforbrug
> at ulovlige rusmidler, for hun udtaler: "Jeg forstår godt, at de
> fattige og udstødte brænder biler af".....

Er det muligt at hun er dummere end Kim Larsen?

Mvh
Martin

Fra : N_B_DK

Dato : 03-03-07 16:23

In news:1172934477.282056.208000@v33g2000cwv.googlegroups.com,
Martin <mlarsen@post7.tele.dk> typed:
> Er det muligt at hun er dummere end Kim Larsen?

Arhh så slemt er det vel ikke med hende.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-07 17:00

> Arhh så slemt er det vel ikke med hende.

Nej, det er vel slemmere??... Jeg har s'gu da ikke læst Larsen skrive, at
han godt kan forstå at de brænder biler af nogen steder ?

Fra : wilstrup

Dato : 03-03-07 17:03

"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse

> Nej, det er vel slemmere??

øeh -"det er vel værre?" ikke slemmere? slem værre værst!

.... Jeg har s'gu da ikke læst Larsen skrive, at
> han godt kan forstå at de brænder biler af nogen steder ?

Nej, det har han da heller ikke.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-03-07 17:04

In news:45e99b80$0$194$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <....> typed:
> Nej, det er vel slemmere??... Jeg har s'gu da ikke læst Larsen
> skrive, at han godt kan forstå at de brænder biler af nogen steder ?

Ikke direkte nej, men når man holder alt sammen af det han har skrevet så
tegner der sig jo et andet billede.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-03-07 16:31

On 3 Mar 2007 07:07:57 -0800 "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> sent the
following smoke signals:

>Er det muligt at hun er dummere end Kim Larsen?

Ja, sådan går det, når man går for højt op i 'Busters Fjærten' eller det
der...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Alucard

Dato : 03-03-07 16:36

On 3 Mar 2007 07:07:57 -0800, "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Er det muligt at hun er dummere end Kim Larsen?

Gisp.... Det vil fandeme være uhyggeligt du....

Fra : @

Dato : 03-03-07 17:57

>Er det muligt at hun er dummere end Kim Larsen?

det lyder usansynligt

men helt umuligt - - - njae

/Albert Camus/

Fra : Martin

Dato : 03-03-07 18:14

On 3 Mar., 17:04, "N_B_DK" <N_B_DKS...@hotmail.com> wrote:
> Innews:45e99b80$0$194$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> Hans Christian Vang <....> typed:

> Ikke direkte nej, men når man holder alt sammen af det han har skrevet så
> tegner der sig jo et andet billede.

Ja, han flyver højt på røde vinger ind imellem
http://politiken.dk/udland/article256174.ece

Mvh
Martin