Efterladt elektronik kan hentes hos Ruth
Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-07 14:23

At politiet ikke passer på radiosendeudstyr, musikinstrumenter osv
finder Knud Foldschack "flabet"
Hvis en indbrudstyv har glemt noget dyr elektronik, på min ejendom, er
jeg så forpligtet til at passe på det?
Efter de unges chikane med Ruth var der fornuft i at sige "finders
are keepers"
Hvis de unge sagsøger Ruth for at have spillet på deres trommesæt som
de ikke fik med sig i forgårs, så minder det om at urmageren skal
betale erstatning til røverne - hvad siger loven?

Fra : Martin

Dato : 03-03-07 14:26

On 3 Mar., 14:23, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> de ikke fik med sig i forgårs, så minder det om at urmageren skal
> betale erstatning til røverne - hvad siger loven?

Hvis der er noget af værdi, er det sikkert tyvekoster som skal
afleveres til politiet.

Mvh
Martin

Fra : Bo G. Christensen

Dato : 03-03-07 19:41

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de ikke fik med sig i forgårs, så minder det om at urmageren skal
> betale erstatning til røverne - hvad siger loven?

Dette har intet med fornuft at gøre, vi er ovre i jura......

De unge på Jagtvej 69, har vel en juridisk lejeaftale, som er udløbet engang
for længe siden, udlejer har dog ikke håndhævet sin opsigelse før nu.

Skulle der være nogen der har adgang til Karnov, vil jeg gætte på at man kan
finde det under udsættelses-sager, indenfor boligretten, man kan så sige at
lejemålet har været anvendt til andet end beboelse, således at det er de
paragraffer der finder anvendelse (erhvervslejemål).

Og jeg tænker at såfremt der ikke står noget specifikt i lejekontrakten,
vedr. overdragelse, så er vi i et område, hvor den almindelige lejelov er
gældende.

Dermed så skal inventar der efterlades vel bortskaffes og opbevares for
lejers regning, og der skal gives rimeligt varsel før det kan bortskaffes.

Mener der er noget med at boligforeningerne har slemme udgifter på området,
når de tvangsudsætter, fordi de skal opbevare i en hvis periode.....

Men jeg har ingen Karnov, og jeg gidder simpelthen ikke lige slå loven op.

Go' weekend !

Bo

Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-07 20:10

"Bo G. Christensen" <bgc@greennet.gl> wrote in message
> [...]
> man kan finde det under udsættelses-sager, indenfor boligretten, man
> kan så sige at lejemålet har været anvendt til andet end beboelse,

De unge har lovet højt og helligt siden 1982 at der aldrig ville ske
BEBOELSE
Menfordi der sov masser af mennesker da de i 1996 tændte bål på
plankegulvet og brændte freskerne af, har beboelse være indlysende,
men lejekontrakten har aldrig tilladt sådant

> [...]
>
> Mener der er noget med at boligforeningerne har slemme udgifter på
> området, når de tvangsudsætter, fordi de skal opbevare i en hvis

Ingen ville dømme Faderhuset for at smide al lortet i
affaldskontaineren, incl stjålne musikinstrumenter og ulovlig
radiosender.

Men Ruth er så god som dagen er lang. Når de stenrige autonome evt
ønsker radiomixerpult retur, så tror jeg ikke Ruth forlanger penge for
oplagring.
Samtidig smider BZ for ½ mio kr komputerudstyr fra Christianshavns
Gymnasium ned på gaden for at bruge det til at bygge barikader med,
selvom ingen gider forcere deres latterlige barikader

De er "indianere i egen cowboyfilm" og dybt asociale - men Faderhuset
er ukritisabelt i alt.

Blot synes jeg at Ruth gør for meget ud af at have nypolerede
negle.....
Og da vi marcherede sammen med Moses, fornemmede jeg, at hun ikke
tændte på mig - øv

Fra : Gunna007

Dato : 03-03-07 17:12

> [...]
> ikke fik med sig i forgårs, så minder det om at urmageren skal betale
> erstatning til røverne - hvad siger loven?

Tricky spørgsmål, for de er jo sat på gaden. De ejer endda ikke engang huset
som trommerne står i.
Loven siger sikkert noget andet, men jeg skulle da mene, at når man er sat
på gaden,
og man lader sine ting stå, så må det være den nye ejers ejendom.
De har jo haft tid nok til at flytte lortet !

Hilsen G
Ryd lortet, og sæt hæren ind

Fra : Bjarne

Dato : 03-03-07 17:29

Gunna007 skrev:

> [...]
> og man lader sine ting stå, så må det være den nye ejers ejendom.
> De har jo haft tid nok til at flytte lortet !

Jeres højreautoritære galde hører overhovedet ikke hjemme her i gruppen.
Gør os dog en tjeneste og smut over i dk.politik.

Så vidt jeg kan se er det Bo Warming, som endnu engang har ønsket at
spamme juragruppen med sine politiske holdninger, men kan i andre ikke
være så søde at lade være med at spamme videre her?

Indlæg har mening her, hvis der er nogen, der har reel viden om hvad de
taler om juridisk. Og det har i tydeligvis ikke.

Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-07 17:52

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> wrote in message

> [...]
>
> Indlæg har mening her, hvis der er nogen, der har reel viden om hvad
> de taler om juridisk. Og det har i tydeligvis ikke.

Når ingen af de mange jura-kyndige i dk.videnskab.jura har kunne vise
viden om at man har krav på at få sine efterladte ekskrementer i et
stjålet hus udleveret en måned senere , når man ber om det, så har I
på fornemste vis besvaret mit on-topic spørgsmål

Jeg spurgte ikke offtopic - ej spam - men du er mudderkaster med lav
netetik.

Gå efter bolden , som jeg, gå aldrig efter manden

"BEkæmp syndm ej synder" Gandhi

Fra : Bjarne

Dato : 03-03-07 18:14

Bo Warming skrev:

> [...]
> stjålet hus udleveret en måned senere , når man ber om det, så har I på
> fornemste vis besvaret mit on-topic spørgsmål

jamen her er så svaret:

Hvis du har efterladt dine ekskrementer i et stjålet hus, har du ikke
krav på at få dem udleveret senere, men kan evt. blive mødt med et
erstatningskrav for rengøring og desinfektion.

Derudover vil du formentlig have krav på professionel hjælp i forhold
til dine tilbøjeligheder.

Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-07 19:54

> [...]
> ikke krav på at få dem udleveret senere, men kan evt. blive mødt med
> et erstatningskrav for rengøring og desinfektion.

TAk for din suplerende forstærkning af min poine om at advokat Knud
Foldshack er rablende sindsyg, når han bebrejder Faderhuset at det
påtager sig bøvl med at oplagre efterladenskaber til evt senere
udlevering til voldspsykopaterne, når de en dag igen ikke er på coke
og vil spille på trommesæt igen

HVIS Radio MErkur i 1962 havde sendt fra stjålet skib i Københavns
havn,havde DR nok destrueret deres sendeudstyr.

Men når BZ-voldsmændene sender tilsvarende ulovligt fra et stjålet
hus, så er Ruth en superdansk moderat ultrahumanist når hun bekoster
oplagring af det ulovlige sendeudstyr - som klart bør ses som
ildelugtende lort og smides på en affaldskontainer, men det er hun
altså for flinkeskolet til

Selvfølgelig er det svært at afgøre om en halv pakke mugne Ota Solgryn
fra et råddent lugtende BZ-veganerkøkken er til udsmidning eller bør
gemmes og udleveres. Og Faderhuset er alt for autonomvenlige at de
påtager sig bøvl med at lade dyre 34343434-oplagringsprofessionelle
opmagasinere egoisternes mer eller mindre stinkende efterladenskaber

Faderhuset har fornem etik og vender venstre kind til når BZ tærsker
løs på højre kind, og de ved at når der passes på den dyre elektronik
og den leveres tilbage, så vil de venstreorienterede måske ad åre
vælge kristen hæderlig livsstil i stedet for nuværende. BZ er jo
danskere og ikke helligkrigee - omend de ved de to ildspåsættelser i
nat i min gade i nat lignede al-Queda.
Ruth er som dr Phil

Fra : Bjarne

Dato : 03-03-07 20:01

Bo Warming skrev:

> [...]
> påtager sig bøvl med at oplagre efterladenskaber til evt senere
> udlevering til voldspsykopaterne, når de en dag igen ikke er på coke og

Vil du ikke godt gå væk herfra med dine politiske synspunkter, med
mindre du har dokumentation for, at den pågældende advokat er sindssyg.
At du selv uden tvivl er mere rablende, er uden relevans her. Det må du
finde ud af med dine evt. behandlere.

Bjarne

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 03-03-07 20:15

Bjarne <netmolotow@varmpost.com> writes:

> [...]
> sindssyg. At du selv uden tvivl er mere rablende, er uden relevans
> her. Det må du finde ud af med dine evt. behandlere.

Vil du ikke godt gå væk herfra, med dine stringente juridiske
synspunkter? Hvis det ikke er gået op for dig endnu, så krydsposter du
til gruppen dk.politik.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching

Fra : Bjarne

Dato : 03-03-07 21:24

Anders Wegge Jakobsen skrev:

> Vil du ikke godt gå væk herfra, med dine stringente juridiske
> synspunkter? Hvis det ikke er gået op for dig endnu, så krydsposter du
> til gruppen dk.politik.

Nej det var virkelig ikke gået op for mig.
Beklager meget meget dybt min utilsigtede gæsteoptræden i en gruppe,
min tid ellers er alt for kort til.

Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-07 00:50

> Nej det var virkelig ikke gået op for mig.
> Beklager meget meget dybt min utilsigtede gæsteoptræden i en
> gruppe, min tid ellers er alt for kort til.

Tsk tsk - men din tid er ikke for kort til i denne tråd at fylde op
igen-igen-igen med dine totalt offtopic indlæg , mens vi andre er
saglige og diskuterer jura og politik på fornemste og mest
konstruktive ontopic måde

Fra : Kristian Vilmann

Dato : 06-03-07 01:14

Bo Warming wrote:
> [...]
> igen-igen-igen med dine totalt offtopic indlæg , mens vi andre er
> saglige og diskuterer jura og politik på fornemste og mest konstruktive

Du diskuterer ikke noget som helst.
Du lufter dine synspunkter.

/k

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-07 14:13

"Kristian Vilmann" <lists@vilmann.net> wrote in message

> Du diskuterer ikke noget som helst.
> Du lufter dine synspunkter.

For at stille et spørgsmål , er det ofte nødvendigt at indlede med at
beskrive den virkelighedsopfattelse man har.

At du tolker spørgsmålet som luftning/postulering af synspunkt er en
mudderkastning, men ingen er tvunget til at læse andres indlæg så jeg
klager ikke til netbetjentene over dig.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-07 21:28

> [...]
> sindssyg.
> At du selv uden tvivl er mere rablende, er uden relevans her. Det må
> du finde ud af med dine evt. behandlere.

Dk.videnskab.jura viser i extrem grad sit sande ansigt mht overlap med
dk.snak.mudderkastning i denne aktuelle sag.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-03-07 21:39

> [...]
> sindssyg.
> At du selv uden tvivl er mere rablende, er uden relevans her. Det må
> du finde ud af med dine evt. behandlere.

Sært at en respekteret ng som dk.videnskab.jura forfalder til
mudderkastning helt uden grund.

Vedr advokat Foldschack så behøver man ikke have meget musikalitet for
at indse at min sindsyg-injurie har harmløst bodegasprog og aldrig
kunne bære søgsmål, men NÅR BJARNE KRÆVER DOKUMENTATION, så vil jeg
godt vide om nogen har præsteret sådant bevismateriale nogensinde i
nogen retssag.
Psykiatere har jo tavshedspligt.

Fra : Bjarne

Dato : 08-03-07 08:54

Bo Warming skrev:

> [...]
> bære søgsmål, men NÅR BJARNE KRÆVER DOKUMENTATION, så vil jeg godt vide
> om nogen har præsteret sådant bevismateriale nogensinde i nogen retssag.

Jeg synes det er på høje tid at du søger hen i mere passende fora for
dit bodegasprog.

Det er ikke OK, ikke undskyldeligt og ikke tilgiveligt at kalde en
advokat for rablende sindssyg.

Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-07 09:45

> Jeg synes det er på høje tid at du søger hen i mere passende fora
> for dit bodegasprog.
>
> Det er ikke OK, ikke undskyldeligt og ikke tilgiveligt at kalde en
> advokat for rablende sindssyg.

Jeg tænktenok at du ikke havde dokumentation.
Foldschack er en autonom med en advokatuddannelse og er næppe sart.

Min kritik af at han bruger den enorme sendetid som TV giver ham,
til - mopset og 1800-talsagtigt - at kritisere Faderhuset for at de
har adlydt ordren for politiet og påtaget sig bøvlet med at udlevere
"glemt" elektronik til vor rige BZ-overklasse, har Bjarne altså
heller ikke argumentation imod . Har Bjarnes indlæg mere ret til at
optræde på visse fora end mine?. Jeg skriver ontopic om jura og
politik men Bjarne mudderkaster kun-
Er advokater overmennesker med krav på særligt sprog?

Alle ved at på usenet er paradis indført - totalt frisprog ,
injuriesøgsmål er UMULIGT, kun en enkelt racismedom (min).

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-03-07 10:05

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bodegasprog.
>
> Det er ikke OK, ikke undskyldeligt og ikke tilgiveligt at kalde en advokat

Den form for sprog er desværre meget almindeligt fra de højrerabiates side i
dk.politik.

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 03-03-07 19:06

Bo Warming wrote:
> Hvis en indbrudstyv har glemt noget dyr elektronik, på min ejendom, er
> jeg så forpligtet til at passe på det?

Uden i øvrigt at være jurist, ville jeg mene at du har pligt til at
udlevere det til politiet som så vil behandle det som almindeligt
hittegods, herunder undersøge om der skulle være tale om stjålne effekter.

> Hvis de unge sagsøger Ruth for at have spillet på deres trommesæt som de
> ikke fik med sig i forgårs, så minder det om at urmageren skal betale
> erstatning til røverne - hvad siger loven?

Aner det ikke. Jeg kan ikke erindre nogensinde at have hørt eller læst
om nogen der har lagt sag an på det grundlag.

- cep