Hvem laver balladen nu ?
Fra : Peter Heide

Dato : 03-03-07 14:12

Spørgsmålet er vel egentlig nu hvor mange "rigtige"autonome der er med
i den flok der laver lort i byen? med tanke på, hvor mange anholdelser der
har været de sidste par nætter. Selvfølgelig må de være nogen, men
der må være kraftigt tyndet ud.

Det hele virker på mig som det er nogle autonom-wannabes og en ordentlig
sjat 3g'er ( hmmm...og hér tænker jeg ikke på de studerende ifbm CG)
der deltager i det svineri, der sker/skete i købehavns gader de sidste par
dage. Der deltager sikkert også en flok almindelig ballademagere,
hvor det ikke skulle undre at nogle fra den yderste højrefløj også
medvirker. De sidder vel ikke ALLE hjemme og triller tommelfinger
og harmes ? Så ihverttilfælde nogle gutter med "Ryd Ungdomshuset
Nu" shirts, inden under læderjakkerne, i torsdags da jeg var på
foto-safari, senere da jeg mødte dem igen, var der lynet til.Hvorefter
de forsvandt ned af en sidegade til Nørrebrogade hvor nogle
locals var igang med at bryde ind på et værksted.

det er virkelig en blandet skare der hygger sig der inde.