Nattens gerninger
Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-03-07 11:34

Jeg mener at det vi har set i de sidste to dage har været en massiv øjen
åbner af karat. Ikke ulig Muhammed krisen sidste år. Og ér der en lære af
alt det her (og glem nu lige et øjeblik hvad jeg tidligere har skrevet om de
autonome) så er det at de her psykopater aldrig mere må få et hus igen og vi
bør (i fremtiden) minde politikerne om hvad der skete i 2007, så de
forhåbentlig aldrig mere vil få en base hvorfra de vil kunne terrorisere det
danske samfund. Inat blev en autonom livsfarligt kvæstet af en brosten imens
de samme autonome har kastet i hundredevis af brosten imod politiet. Beboere
på Nørrealle måtte løbe ud og tigge de autonome om ikke at brænde deres
biler af, uden held!!.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-03-07 11:48

In news:45e94f0b$0$90270$14726298@news.sunsite.dk,
Poul Nielsen <mega@lan.com> typed:
> Beboere på Nørrealle
> måtte løbe ud og tigge de autonome om ikke at brænde deres biler af,
> uden held!!.

Og svaret var, hold jeres kæft eller i får sten igennem vinduerne!

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 03-03-07 11:52

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> kastet i hundredevis af brosten imod politiet. Beboere på Nørrealle
> måtte løbe ud og tigge de autonome om ikke at brænde deres biler af,

Ja, man kunne jo fristes til en kommentar som, "Danskere kunne aldrig finde
på at brænde ting af"
Eller "Det er kun Muhamsere der bruger vold p.g.a. politiske
uoverensstemmelser" etc. etc. etc.

Eller er der ikke særlig stor forskel på Danskere og Muhammedanere?

--
Allan Riise

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-03-07 11:57

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> uoverensstemmelser" etc. etc. etc.
>
> Eller er der ikke særlig stor forskel på Danskere og Muhammedanere?

Og du sympatiserer med begge grupper??

Fra : Allan Riise

Dato : 03-03-07 12:03

Poul Nielsen wrote:

> Og du sympatiserer med begge grupper??

Overhovedet ikke.

Men på samme måde som mange herinde, bl.a. du putter alle Muslimer i bås med
de fundamentalistiske af slagsen, hvordan vil du så have det med at blive
sat i bås med de autonome af borgere i andre lande som ser hvordan de unge
ter sig og derefter siger, "De er godt nok rablende gale de Danskere, se
hvordan de pisser i egen rede, men ok nu ved vi hvor vi har dem, og skal nok
tage os i agt for eftertiden".

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 03-03-07 12:01

In news:45e95320$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:

> Eller er der ikke særlig stor forskel på Danskere og Muhammedanere?

Har du bemærket at det er de samme personer der ønsker voldelige muslimer
ud, som øsnker disse psykopater bag lås og slå, nu er det bare svært for jer
at kalde os racister, men om det er den ene eller anden folkegruppe er mig
rablende ligemeget, når de ikek vil høre, må de føle.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 03-03-07 12:06

N_B_DK wrote:
> [...]
> bare svært for jer at kalde os racister, men om det er den ene eller
> anden folkegruppe er mig rablende ligemeget, når de ikek vil høre, må

Så så, hids dig ned, du kan ikke engang ramme tasterne ordentligt.

Jeg er gået ind i det du her skriver lidt om, andet sted i tråden.

Hovedparten af jer der skriver voldelige Muslimer, mener jo *alle* Muslimer,
ikke sandt?

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 03-03-07 12:12

In news:45e95658$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:

> Hovedparten af jer der skriver voldelige Muslimer, mener jo *alle*
> Muslimer, ikke sandt?

Det er måske det nogen mener, jeg mener udelukkende de muslimer, katolikker,
osv. der begår kriminalitet (og evt deres familier, hvis de ikke kan fatte
det på andre måder)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 03-03-07 12:16

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Det er måske det nogen mener, jeg mener udelukkende de muslimer,
> katolikker, osv. der begår kriminalitet (og evt deres familier, hvis

Så må det jo glæde dig at jeg er enig.
De der ikke er Danske statsborgere og her i landet gentagne gange viser at
de ikke vil overholde landets love kan tage hjem.
De der har Dansk statsborgerskab skal selvf. straffes nøjagtigt som du eller
jeg skulle.

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 03-03-07 12:27

In news:45e958ab$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:
> Så må det jo glæde dig at jeg er enig.

Det var rart.

> De der ikke er Danske statsborgere og her i landet gentagne gange
> viser at de ikke vil overholde landets love kan tage hjem.

Korrekt.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 12:43

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
> de ikke vil overholde landets love kan tage hjem.
> De der har Dansk statsborgerskab skal selvf. straffes nøjagtigt som du eller

Nu har vi så fået mulighed for at fratage folk deres danske borgerskab,
hvis det er blevet tildelt af folketinget ved lov.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 03-03-07 12:46

"Per Rønne" wrote:

> Nu har vi så fået mulighed for at fratage folk deres danske
> borgerskab, hvis det er blevet tildelt af folketinget ved lov.

Kun hvis den er tilkommet ved løgn og dokumentfalsk, ikke?

Ellers må du lige poste §'en

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 13:16

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> Kun hvis den er tilkommet ved løgn og dokumentfalsk, ikke?

Det ser ud til at du har ret. Det første link jeg googlede mig frem til:

<http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-219-mid-1-params-1.ht
ml>

- og /den/ forening 'underdriver' vel næppe på det område [forfatteren
er også professor, dr.jur.].

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 03-03-07 13:12

On Sat, 3 Mar 2007 12:43:08 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Nu har vi så fået mulighed for at fratage folk deres danske borgerskab,
>hvis det er blevet tildelt af folketinget ved lov.

A hva' ???

/Albert Camus/

Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 13:28

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> A hva' ???

Jep .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 03-03-07 12:21

On Sat, 3 Mar 2007 12:05:40 +0100, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg er gået ind i det du her skriver lidt om, andet sted i tråden.
>
>Hovedparten af jer der skriver voldelige Muslimer, mener jo *alle* Muslimer,

historien har gentagne gange vist at for hver aktiv terrorist er der
mindt 10 sympatisører bagved der yder økonomisk og moralsk støtte
samt sørger for informationer og skjulesteder

så jo samtlige muhamedanere er enten terrorister eller sympatisører,
unden hvilke terroristerne ikke kan udøve deres terror

det samme billede tegner sig lige nu i København

terroristernes forældre er sympatisører som puster til ilden i stedet
for at slukke den

/Albert Camus/

Fra : Alucard

Dato : 03-03-07 12:34

On Sat, 3 Mar 2007 12:05:40 +0100, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Hovedparten af jer der skriver voldelige Muslimer, mener jo *alle* Muslimer,
>ikke sandt?

At der kan være et par hjernedøde fjolser, som mener det, er sikkert
rigtigt nok, men som N_B_DK ganske rigtigt siger, så er jeg også
hamrende ligeglad om de volds-kriminelle er muslimer, fra Afrika eller
er direkte efterkommere af Harald Blåtand....

Fra : Allan Riise

Dato : 03-03-07 12:37

Alucard wrote:

> [...]
> hamrende ligeglad om de volds-kriminelle er muslimer, fra Afrika eller
> er direkte efterkommere af Harald Blåtand....

Læs mit svar til N_B_DK

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 12:25

Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:

> Beboere på Nørrealle måtte løbe ud og tigge de autonome om ikke at brænde
> deres biler af, uden held!!.

Christianshavns Gymnasium er også blevet vandaliseret. Skolebibliotek og
computere totalskadet - skader for en halv million.

Mon christianitterne virkelig kan være intereresserede i det?

Eleverne skal dog stadig komme i skole på mandag - hvis gaden ellers er
passérbar.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk