Borgerlige tæskehold
Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 03-03-07 10:54

Nu har vi set de primitive unge vandalisere København de seneste dage. Der
er tale om forvildede venstreorienterde, der endnu ikke har fattet deres
ideologi er gået rabundus.

Måske vi har brug for nogle borgerlige tæskehold, der lige kan vise dem hvor
kong David købte øl. Derefter giver vi en video om deres adfærd til politiet
og beder dem sende dem i kashotten nogle måneder. Naturligvis falder der
senere en bøde på ikke under 25.000.

Personligt vil jeg medbringe min gode ven Baggio, Schaefer af rase.

Thorkild

Fra : /Peter

Dato : 03-03-07 11:00

"Thorkild Poulsen" <thor@softpartners.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Naturligvis falder der senere en bøde på ikke under 25.000.
>
> Personligt vil jeg medbringe min gode ven Baggio, Schaefer af rase.

Problemet er der i dag ikke findes noget "tæskehold",
derfor får også muhamedanerne frit spil i byens gader og stræder,
til at voldtage, røve og knivstikke.
Alle andre sidder tykke og fede af "perker-pizzaer" bag hver deres
skærm, og følger verden på afstand og uden deltagelse.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-03-07 11:11

In news:45e94713$0$13681$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
/Peter <nospam@no.mail> typed:
> Alle andre sidder tykke og fede af "perker-pizzaer" bag hver deres
> skærm.

Meld dig ind i et træningscenter og spis sundere, så skal du se, så rasler
kiloerne af dig.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : ThomasB

Dato : 03-03-07 13:38

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> Alle andre sidder tykke og fede af "perker-pizzaer" bag hver deres
> skærm, og følger verden på afstand og uden deltagelse.

Hehe, der er noget om snakken.

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-03-07 11:03

On 2007-03-03 10:54:20 +0100, "Thorkild Poulsen" <thor@softpartners.dk> said:

> [...]
> Naturligvis falder der senere en bøde på ikke under 25.000.
>
> Personligt vil jeg medbringe min gode ven Baggio, Schaefer af rase.

Hvorfor dog det?

SKyd dem dog på stedet. Tænk på hvor mange fremtidige udgifter til
politi og understøttelse af disse rådne æbler vi kan spare hvis de er
skaffet af vejen for good!

:p

--
"Democracy must be something more than two wolves and a sheep voting on
what to have for dinner."   - James Bovard (1994)

http://titancity.com/blog/

Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 11:30

Thorkild Poulsen <thor@softpartners.dk> wrote:

> [...]
> senere en bøde på ikke under 25.000.
>
> Personligt vil jeg medbringe min gode ven Baggio, Schaefer af rase.

Er du da gået helt bersærk?

I øvrigt mindes jeg ikke tidligere at have set udtrykket 'hvor kong
David købte øl' ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 03-03-07 11:55

"Per Rønne" wrote:
> [...]

Ideologi, det har det vidst ikke meget med at gøre, men omm at der er en del
unge der ikke har fattet at de har en tabt sag, og ikke har været smarte
nok, og/eller kløgtige nok til at tage imod de alternativer de blev tilbudt.

Opfordren til vold kan straffes, det ved du godt, ikke?

Og så?

> Er du da gået helt bersærk?

Den er vidst stået helt af, den øverste etage.

> I øvrigt mindes jeg ikke tidligere at have set udtrykket 'hvor kong
> David købte øl' ...

Næ, det hedder "hvor David købte øllet!"

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 03-03-07 12:25

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> [...]

> Og så?

> Den er vidst stået helt af, den øverste etage.

> Næ, det hedder "hvor David købte øllet!"

Måske skulle vi spørge i sproggruppen. Hvorfra stammer sådant et udtryk?

Jeg tvivler nemlig på at David i Bibelen købte øl.

FUT dk.kultur.sprog.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 03-03-07 15:36

Thorkild Poulsen skrev:
> [...]
> og beder dem sende dem i kashotten nogle måneder. Naturligvis falder der

Jeg går ud fra at det er til tæskeholdene du mener straffen skal falde.

> Personligt vil jeg medbringe min gode ven Baggio, Schaefer af rase.

Hvorfor vil du medbringe din tæppetisser?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-03-07 18:03

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse
Der

> Jeg går ud fra at det er til tæskeholdene du mener straffen skal falde.

Nej hvorfor skulle det dog ske, de autonome er skurkene her og de alene
fortjener at lide.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 03-03-07 19:36

Poul Nielsen skrev:
> [...]
> hvor
> politiet
>>
> Nej hvorfor skulle det dog ske, de autonome er skurkene her og de alene

Borgerlige tæskehold vil være nøjagtigt lige så slemme som de autonome.

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-03-07 21:45

On 2007-03-03 19:35:31 +0100, "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> said:

> Borgerlige tæskehold vil være nøjagtigt lige så slemme som de autonome.

Not quite. Borgerlige producerer faktisk noget i amfundet, det gør
autopaterne ikke.

--
"Technically, they're not homosexuals, they'll just fuck anything that
is hot and concave".

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 03-03-07 22:32

Peter B. P. skrev:

> Not quite. Borgerlige producerer faktisk noget i amfundet, det gør
> autopaterne ikke.

Hvad producerer en arbejdsløs eller en studerende borgerlig?
Hvad producerer en psykisk syg borgerlig?

Desuden er en forbryder en forbryder ligegyldigt hvor meget vedkommende
end producerer.

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-03-07 22:38

On 2007-03-03 22:31:35 +0100, "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> said:

> Hvad producerer en arbejdsløs eller en studerende borgerlig?
> Hvad producerer en psykisk syg borgerlig?

Mere relevant: Hvor mange arbejdsløse borgerlige er der ift.
arbejdsløse/statsafhængige autonome/røde?

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 03-03-07 22:51

Peter B. P. skrev:

> Mere relevant: Hvor mange arbejdsløse borgerlige er der ift.
> arbejdsløse/statsafhængige autonome/røde?

Hvorfor er det mere relevant end hvem der må bryde loven?

Er det at alle er lige for loven ikke et meget fornuftigt udgangspunkt,
eller skal der være specielle rettigheder for dem med de rigtige meninger?

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-03-07 23:52

On 2007-03-03 22:51:10 +0100, "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> said:

> [...]
>
> Er det at alle er lige for loven ikke et meget fornuftigt udgangspunkt,
> eller skal der være specielle rettigheder for dem med de rigtige

Nejda.

--
"If you had a spouse that behaved like your government, you could not
only break free of the relationship, you might be able to collect

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 07:13

Peter B. P. skrev:

> Nejda.

Altså er borgerlige tæskehold nøjagtigt lige så slemme som de autonome.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-07 09:00

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in message

> Altså er borgerlige tæskehold nøjagtigt lige så slemme som de
> autonome.

Nej, nej, nej, Helt umuligt
Læs aviserne i disse dage.

Intet fra borgerlig side har i årtier kommet nær den skadevoldelse som
BZ står for. Og omtalen af en ny bog om Blekingegadebandens samarbejde
med international terror viser at denne BZ-forgrening var langt værre
end formodet

Hadet hos de Enhedsliste-ungdommen imod politi og medborgere ses i
deres slogans til fordel for Steen Victor Christensen, Palle Sørensen
og andre politimordere.

Fra : @

Dato : 04-03-07 10:23

On Sun, 04 Mar 2007 07:13:10 +0100, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>Altså er borgerlige tæskehold nøjagtigt lige så slemme som de autonome.

kan du ikke lige forklare

hvori består det slemme i selvforsvar?

/Albert Camus/

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 12:10

@ skrev:

> kan du ikke lige forklare
>
> hvori består det slemme i selvforsvar?

Et tæskehold har intet med selvforsvar at gøre.

Fra : @

Dato : 04-03-07 12:35

On Sun, 04 Mar 2007 12:10:00 +0100, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>Et tæskehold har intet med selvforsvar at gøre.

det kommer helt an på hvorfor de tæsker

hvis de tæsker i selvforsvar så ER det selvforsvar

/Albert Camus/

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 13:02

@ skrev:

> det kommer helt an på hvorfor de tæsker
>

> hvis de tæsker i selvforsvar så ER det selvforsvar

Har du opfundet en ny definition af begrebet tæskehold?

Se fx her: http://da.wikipedia.org/wiki/T%C3%A6skehold
Eller her: http://www.crimprev.dk/sw4156.asp
Eller her:
http://www.dr.dk/Regioner/Vest/Nyheder/MidtVest/2007/02/20/161142.htm

Jeg gentager: Et tæskehold har intet med selvforsvar at gøre.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 03-03-07 19:51

> Hvorfor vil du medbringe din tæppetisser?

Fordi han godt kan lide at bide i benet på en autonom!

Thorkild

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 03-03-07 21:49

Thorkild Poulsen skrev:

> Fordi han godt kan lide at bide i benet på en autonom!

Og du kan godt lide at få tæppetisseren aflivet. Jaja, hver sin lyst.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 04-03-07 05:19

> Og du kan godt lide at få tæppetisseren aflivet. Jaja, hver sin lyst.

Baggio er bestemt ikke nogen tæppetisser og har en formidabel dømmekraft når
det gælder menneskers karakter. De unge der laver balade i øjeblikket
fortjener at få "en dab å æ yve"

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 07:12

Thorkild Poulsen skrev:

> Baggio er bestemt ikke nogen tæppetisser

Joda.

> og har en formidabel dømmekraft når
> det gælder menneskers karakter. De unge der laver balade i øjeblikket
> fortjener at få "en dab å æ yve"

Vi har folk ansat til at tage sig af folk der ikke vil holde sig
indenfor loven. Selvtægt er antidemokratisk.

Fra : @

Dato : 04-03-07 10:22

On Sun, 04 Mar 2007 07:12:05 +0100, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>Joda.

>Vi har folk ansat til at tage sig af folk der ikke vil holde sig
>indenfor loven. Selvtægt er antidemokratisk.

må man ikke længere forsvare sin ejendom mod tyve og hærværksfolk?

og hvis man "tilfældigvis" har besøgende, må gæsterne så ikke give en
hjælpende hånd til forsvaret hvis det skønnes nødvendigt?

/Albert Camus/

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 12:12

@ skrev:

> må man ikke længere forsvare sin ejendom mod tyve og hærværksfolk?
>
> og hvis man "tilfældigvis" har besøgende, må gæsterne så ikke give en
> hjælpende hånd til forsvaret hvis det skønnes nødvendigt?

Prøv nu at holde dig til emnet.

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-03-07 12:42

On 2007-03-04 12:11:32 +0100, "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> said:

> Prøv nu at holde dig til emnet.

Hvad med at du selv forholdt dig til emnet?

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 12:57

Peter B. P. skrev:

> Hvad med at du selv forholdt dig til emnet?

Jeg holder mig helt fint til emnet selvtægt.

Fra : @

Dato : 04-03-07 13:16

On Sun, 04 Mar 2007 12:56:46 +0100, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>Jeg holder mig helt fint til emnet selvtægt.

hvad mener du hører under begrebet selvtægt?

/Albert Camus/

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 13:20

@ skrev:

> hvad mener du hører under begrebet selvtægt?

Trådstarten er et glimrende eksempel.

Fra : @

Dato : 04-03-07 13:49

On Sun, 04 Mar 2007 13:20:26 +0100, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>Trådstarten er et glimrende eksempel.

"Måske vi har brug for nogle borgerlige tæskehold, der lige kan vise
dem hvor kong David købte øl. "
(Hvor David købte øllet)

der er da intet i ovenstående der antyder selvtægt,

blot at der måske er brug for at nogen (et hold) simpelthen med magt
forhindrer voldsforbryderne i deres forehavende,
det hedder lovligt nødværge
/Albert Camus/

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 13:59

@ skrev:

> "Måske vi har brug for nogle borgerlige tæskehold, der lige kan vise
> dem hvor kong David købte øl. "
> (Hvor David købte øllet)
>
> der er da intet i ovenstående der antyder selvtægt,

Jo, alt i ovenstående skriger selvtægt.

> blot at der måske er brug for at nogen (et hold) simpelthen med magt
> forhindrer voldsforbryderne i deres forehavende,
> det hedder lovligt nødværge

Nej, det hedder selvtægt. De nogen der er brug for i et sådan tilfælde,
er politiet.

Fra : @

Dato : 04-03-07 14:09

On Sun, 04 Mar 2007 13:59:06 +0100, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>Nej, det hedder selvtægt. De nogen der er brug for i et sådan tilfælde,
>er politiet.

mener du i ramme alvor at jeg, eller mine venner og jeg,
ikke om nødvendigt med magt må hindre forbrydere i at
stjæle
begå hærværk
eller
begå voldeligt overfald
??????

/Albert Camus/

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 14:13

@ skrev:

> mener du i ramme alvor at jeg, eller mine venner og jeg,
> ikke om nødvendigt med magt må hindre forbrydere i at
> [...]

Har du tænkt dig at forholde dig til hvad et tæskehold er, eller vil du
hellere lire ligegyldigheder og udenomssnak af dig?

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-03-07 12:42

On 2007-03-04 07:12:05 +0100, "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> said:

> Joda.

> Vi har folk ansat til at tage sig af folk der ikke vil holde sig
> indenfor loven. Selvtægt er antidemokratisk.

Fuck "antidemokratisk" hvis nogle er ved at lave et tidligt skt. hans
bål ud af ens bil!

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 13:24

Peter B. P. skrev:

> Fuck "antidemokratisk" hvis nogle er ved at lave et tidligt skt. hans
> bål ud af ens bil!

Så når nogen er ved at sætte fut til din bil, skynder du dig at samle et
tæskehold der så får stoppet vandalerne inden der sker noget med den?
Det lyder sørme meget fornuftigt.

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-03-07 13:51

On 2007-03-04 13:23:49 +0100, "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> said:

> Så når nogen er ved at sætte fut til din bil, skynder du dig at samle
> et tæskehold der så får stoppet vandalerne inden der sker noget med den?
> Det lyder sørme meget fornuftigt.

Næ. Så skyder jeg dem bare.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-03-07 14:00

Peter B. P. skrev:

> Næ. Så skyder jeg dem bare.

Fint nok. Hyg dig i fængslet.

Fra : gb

Dato : 04-03-07 13:44

Peter B. P. <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in

> Fuck "antidemokratisk" hvis nogle er ved at lave et tidligt skt.
> hans bål ud af ens bil!

"Don't fuck with another man's ride!"

--
GB

Fra : TBC

Dato : 03-03-07 22:31

On 3 Mar., 11:02, Peter B. P. <spamt...@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk>
wrote:

> [...]
> "Democracy must be something more than two wolves and a sheep voting on
> what to have for dinner." - James Bovard (1994)

Meget ironisk at loddet netop faldt ud sådan at denne besked netop fik
ovenstående citat vedhæftet. Måske kunne flere af jer blodtørstige
ulve have gavn af at tygge lidt på den, i stedet for at gøre jer
foragtelige, med synder meget tilsvarende de voldelige elementer
blandt de autonome, "perkerne" og de voldelige blandt de
venstreorienterede, hvis voldelige synder i da i det mindste kan se,
mens i tilsynaladende ikke ser bjælken i eget øje, og problemet med
jeres egen indstilling som den kommer til udtryk her.

TBC

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-03-07 23:52

On 2007-03-03 22:30:38 +0100, "TBC" <-sutmin@2night.dk> said:

> [...]
>
> Meget ironisk at loddet netop faldt ud sådan at denne besked netop fik
> ovenstående citat vedhæftet. Måske kunne flere af jer blodtørstige

Så har du ikke forstået citatet. Prøv igen.

Fra : TBC

Dato : 04-03-07 01:44

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in message
news:2007030323513777923->>> "Democracy must be something more than two
wolves and a sheep voting on

> Så har du ikke forstået citatet. Prøv igen.

Citatet er i ånden egentligt meget relevant, om det er meget indirekte, og
at de unge bestemt ikke ligefrem er får (jeg begik dog det fejl at tro at du
havde tilstrækkelig begavet abstraktionsevne til at knytte an til hvad jeg
mente der var det relevante aspekt ved ånden i citatet)

Men for at undgå at du fortsat ikke forstår min tanke eller måtte ønske at
fluekneppe på James Bovard originale tanke, så glem Bovard citatet og lad
mig i stedet skære min tanke ud for dig i pap:

Selv når flertallet er voldsomt negativt indstillet imod en anden part og
dennes integritet, som f.eks terrorister eller voldelige unge, så er der dog
fortsat nogle af os der tillægger det demokratiske sind og værdigrundlag
mere end at det blot handler om "flertalstyrani". Derfor er den del af James
Bovard's citat der lyder "Democracy must be something more..." egentligt det
der i sig selv er relevant. Jeg kender dog et andet citat der bedre
udtrykker min bekymring i forbindelse med dine i ånden antidemokratiske
udtalelser: "Remember, democracy never lasts long. It soon wastes, exhausts,
and murders itself. There never was a democracy yet that did not commit
suicide. - John Adams (1814)"

Der er mange af os der ligesom at kunne forarges og bekymres over de unge
voldelige autonome, også bekymres meget over at f.eks. USA kan finde på at
gå på komprimis med idealer vi ellers gerne tilskriver demokratiet, i
forbindelse med hvordan de behandler deres udenlandske terrormistænkte
fanger og deres retstilstand. Vi forarges og bekymres også når vi hører folk
som dig og andre der ellers giver sig ud for at være demokrater, have
feberdrømme om at tæske eller skyde folk man ikke syntes om.

Det er særdeles bizart og pardoksalt såfremt at vi godt kan være enige om at
de autonomes gerninger ikke er videre præget af demokratiske idealer, men
ikke kan være enige om at det bestemt ikke fremmer, hylder eller
overenstemmer med de demokratiske idealer at syntes om tanken om at tæske og
skyde folk man er uenige med, og har antiparti imod. De er jer der alvorligt
mener det med at tæske og skyde folk er godt, er i virkeligheden faktitsk
værre end dem der mener det er godt med hærværket på Nørrebro. Alle sådanne
moralsk fattige og forkvaklede (hvilket tilsynaladende inkluderer dig selv)
er i mine og mange andre mindre affektforstyrredes måde at tænke på
indirekte farlige for-, og fjender af demokratiet.

TBC

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-03-07 01:51

On 2007-03-04 01:43:41 +0100, "TBC" <-sutmin@2night.dk> said:

> Men for at undgå at du fortsat ikke forstår min tanke eller måtte ønske
> at fluekneppe på James Bovard originale tanke, så glem Bovard citatet
> og lad mig i stedet skære min tanke ud for dig i pap:

Lad være med at tale udenom. Citatet går på at andre mennesker stemmer
sig til overgreb på andre, ikke vold i gaden eller selvforsvar mod
voldelige bander.

Fra : TBC

Dato : 04-03-07 03:48

> [...]

> til overgreb på andre, ikke vold i gaden eller selvforsvar mod voldelige

Hvis nogen taler uden om det essentielle er det dig. Du taler uden om det
ved at fluekneppe tilgangen til citater, som om at det var det interessante.

Jeg gentager lige det essentielle siden du har valgt at overse det:

[...]

mener at det med at tæske og skyde folk er godt, er i virkeligheden faktisk
værre end dem der mener det er godt med hærværket på Nørrebro. Alle sådanne
moralsk fattige og forkvaklede (hvilket inkluderer dig, med dine udtalelser)
er i mine og mange andre mindre affektforstyrredes måde at tænke på
indirekte farlige for-, og som sådan fjender af demokratiet.

.....Kan du forholde dig til tanken og indholdet i det, uden at tale uden om
ved at flygte til flueknepperi om tilgangen til citater?

TBC

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-03-07 12:40

On 2007-03-04 03:47:46 +0100, "TBC" <-sutmin@2night.dk> said:

> ....Kan du forholde dig til tanken og indholdet i det, uden at tale
> uden om ved at flygte til flueknepperi om tilgangen til citater?
>
> TBC

At du gentager dine påstande gør dem ikke mere sande, TBC.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-07 04:52

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
> "Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in
> message news:2007030323513777923->>> "Democracy must be something
> more than two wolves and a sheep voting on

Bovard-citatet er en fremragende versionering af følgende fine
citater, der alle brugtes næsten dagligt af den unge Churchill - da
han var aristokrat og ikke skulle markedsføre sin WW2 på "kamp for
demokrati"

"Der findes ikke sådan noget som en gratis frokost. Milton Friedman

"En kommunist er en person, der intet har, og som vil dele det med
hele verden. Ukendt

"En regering der plyndrer Peter for at betale Paul, kan altid regne
med Pauls støtte. George Bernard Shaw(1856-1950)

"Er de fleste de bedste eller bare de fleste? Niels Hausgaard

"Demokrati man ikke gå så vidt, at man i en familie skal stemme om,
hvem der er faderen. Willy Brandt 1892-1964

"Demokrati er tre ulve og et får, der stemmer om hvad de skal have
til frokost. Balzac

" Et kompromis er kunsten at dele en kage, så alle tror, at
de har fået det største stykke.Winston Churchill

" Lovgivere eller revolutionære, der lover både lighed og
frihed, er enten fantaster eller charlataner. Goethe

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 04-03-07 05:15

> [...]
> inkluderer dig selv) er i mine og mange andre mindre affektforstyrredes
> måde at tænke på indirekte farlige for-, og fjender af demokratiet.

Jeg vil da ikke skyde dem, men ærlig talt, de er så platte og deres opførsel
så ringe, at de fortjener en gedigen omgang tæsk.

Fra : TBC

Dato : 04-03-07 17:05

On 4 Mar., 05:14, "Thorkild Poulsen" <t...@softpartners.dk> wrote:
> "TBC" <-sut...@2night.dk> wrote in message

> Jeg vil da ikke skyde dem, men ærlig talt, de er så platte og deres opførsel
> så ringe, at de fortjener en gedigen omgang tæsk.

Korrekt, det var ikke dig der fremsatte den fuldstændigt uligevægtige
tanke om at skyde dem. Jeg kan sagtens følge din og andres forargelse,
den deler jeg faktisk med jer. Men jeg finder det forstemmende når
ellers lovlydige folk taler varmt for 'selv at begå lovbrud mod
lovbryderne' så at sige. F.eks ved at være varm på ideen om at lave
tæskehold eller ligefrem at skyde dem. På den måde gør man kun sig
selv værre end dem der måtte være varm på ideen om hærværket på
Nørrebro, da tæsk og det at skyde folk ligefrem er værre end hærværk,
som ellers er slemt nok i sig selv.

TBC

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 04-03-07 18:50

> [...]

selv værre end dem der måtte være varm på ideen om hærværket på
Nørrebro, da tæsk og det at skyde folk ligefrem er værre end hærværk,

---

Når jeg taler om tæskehold skal man nok forstå det lidt mere nuanseret.

MEN det er måske ikke den dårligste løsning at de unge får stillet stolen
for døren.

Thorkild

Fra : TBC

Dato : 04-03-07 23:57

"Thorkild Poulsen" <thor@softpartners.dk> wrote in message

> MEN det er måske ikke den dårligste løsning at de unge får stillet stolen
> for døren.

Når bare vi er enige om at det er en opgave der falder under den gældende
lov og ret (og forhåbentligt nogle ordentlige forældres) administration.
Ikke ulovlige tæskehold og skydegale tosser.

TBC

Fra : Peter B. P.

Dato : 05-03-07 01:41

On 2007-03-04 23:57:26 +0100, "TBC" <-sutmin@2night.dk> said:

> [...]
> gældende lov og ret (og forhåbentligt nogle ordentlige forældres)
> administration. Ikke ulovlige tæskehold og skydegale tosser.

Det er så din egen uligevægtige holdning.

Jeg vægter min min ejendom højere end en tilfældig voldspsykopats
knæskaller, hvis det gør mig til en "skydegal tosse", så kan jeg kun
sige en ting: Fuck you and the horse you rode in on, Tonto!

Fra : TBC

Dato : 05-03-07 02:41

Fra : TBC

Dato : 05-03-07 02:47

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in message

> Det er så din egen uligevægtige holdning.

Hvad uligevægtigt er det ved at henholde sig til at gældende lov og ret må
gøre regnskabet op, i stedet for at give velsignelse til endnu flere
voldelige og ulovlige tiltag?
Det uligevægtige må da om noget netop være at bifalde voldelige og ulovlige
tiltag.

> Jeg vægter min min ejendom højere end en tilfældig voldspsykopats
> knæskaller, hvis det gør mig til en "skydegal tosse", så kan jeg kun sige
> en ting: Fuck you and the horse you rode in on, Tonto!

Det er da i det mindste noget at du er konsistent og står ved dine afsporede
holdninger og sygelige voldsfantasier. Godt der i det mindste ikke er så
mange så ekstremt indstillede som dig og de autonome.

Nuvel, du har endog lige vist dig værre end dem der syntes at hærværk skulle
være en god ide, da personskade og det at skyde andre mennekser må siges at
være af grovere karakter end hærværk (som ellers er slemt nok i sig selv)

TBC

Fra : Egon Stich

Dato : 05-03-07 12:51

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vægter min min ejendom højere end en tilfældig voldspsykopats
> knæskaller, hvis det gør mig til en "skydegal tosse", så kan jeg kun
> sige en ting: Fuck you and the horse you rode in on, Tonto!

Det er da yderst morsomt, at se dine udgydelser.
Din ejendom, siger du?
Hvad er det, du ejer?
Du er skoleelev, og bor hjemme hos din mor?
Har ingen indkomst, udover hvad du bedrager dig til ved hjælp at svindel med
pantmærker?
Ser vi her tyven, der taler om "ejendomsbeskyttelse"?

Så taler du om knæskaller og skyderi.
Her er du helt på linie med dine åndsfæller fra stue blå, der skriger: Min
far kan tæve din far---
Du har jo ikke noget skydevåben.
Du opfylder jo ikke betingelserne for at erhverve en våbentilladelse.
Er det ikke rigtigt?
Og skulle du evt være i besiddelse af en billig softgun, ville du sikkert
ikke kunne ramnme en lade, om du så stod inde i den--

Kort sagt:
Du fremstår med dine skrigerier som en umoden mindre begavet tåbe.
Din slutbemærkning tydeliggør endvidere, at du åbenbart har billige
cowboyserier som referencelitteratur?

Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 05-03-07 13:53

> [...]
> lov og ret (og forhåbentligt nogle ordentlige forældres) administration.
> Ikke ulovlige tæskehold og skydegale tosser.

Jeg tror du er klar over jeg er et civiliseret menneske der ikke tager loven
i egen hånd, meningsudgydelsen skal nok mest tages som en spøg i Piet Hein
forstand.

Fra : TBC

Dato : 05-03-07 15:15

> Jeg tror du er klar over jeg er et civiliseret menneske der ikke tager
> loven i egen hånd, meningsudgydelsen skal nok mest tages som en spøg i
> Piet Hein forstand.

Vi er ikke nødvendigvis politisk enige om alt (men sådan må det jo også
meget gerne være i et demokrati), men jeg er efter at have bevidnet din
respons på indlægene blevet helt tryg ved dig og din status i denne
sammenhæng, og forstår nu at det hænger sammen som du ovenfor beskriver. Vi
deler også forargelsen og vreden over den usmagelige hærgen der har fundet
sted, endog her uden for min egen dør på Nørrebro.

TBC

Fra : Peter B. P.

Dato : 05-03-07 01:39

On 2007-03-04 17:04:55 +0100, "TBC" <-sutmin@2night.dk> said:

> Men jeg finder det forstemmende når
> ellers lovlydige folk taler varmt for 'selv at begå lovbrud mod
> lovbryderne' så at sige.

Det er efterhånden klart at hvis vi "Lovlydige" borgere ser pænt til og
følger loven, så får vi ødelagt vores ejendom fordi politiet ikke
magter deres opgave.

--
"Democracy is the theory that the common people know what they want,
and deserve to get it good and hard." - H. L. Mencken

http://titancity.com/blog/

Fra : TBC

Dato : 04-03-07 17:10

On 4 Mar., 12:39, Peter B. P. <spamt...@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk>
wrote:

> At du gentager dine påstande gør dem ikke mere sande, TBC.

Jeg kan altså konstatere at du helt undgår at debattere forholdende.

Jeg havde ellers set frem til hvordan du ville koble tæske hold og
nedskydninger af folk til at harmonere med de demokratiske ideealer,
siden at du tilsynaladende giver udtryk for at du ikke er enig i mit
synspunkt om at det ikke harmonerer med deomkratiske ideealer, og du
ligefrem insinuerer at mine påstande der om ikke skulle være sande.

TBC

Fra : Peter B. P.

Dato : 05-03-07 01:38

On 2007-03-04 17:09:50 +0100, "TBC" <-sutmin@2night.dk> said:

> Jeg kan altså konstatere at du helt undgår at debattere forholdende.

Nej, TBC, men du prøver at forplumre debatten ved at lægge nogle af
dine egne holdninger i munden på den mand jeg citerer i min (tidligere)
signatur.

Fra : TBC

Dato : 05-03-07 02:41

> Nej, TBC, men du prøver at forplumre debatten ved at lægge nogle af dine
> egne holdninger i munden på den mand jeg citerer i min (tidligere)
> signatur.

Det er nu engang så ganske indlysende og evident at du undgår at tage
stilling til mine udsagn i denne del af tråden, ved at 'krykke' dig til
fleknepperiet på citater vi er way past i tråden. Men naturligvis ville det
også være for meget at forvente at nogen skulle være i stand til argumentere
at tæske hold og nedskydninger af folk skulle harmonere med de demokratiske
ideealer. ...Men det ville ellers have været morsomt at se dig forsøge det,
og afsløre hvad der ellers måtte bo af dårskab i dit affektkaprede sind.

TBC

Fra : Peter B. P.

Dato : 05-03-07 15:02

On 2007-03-05 02:40:57 +0100, "TBC" <-sutmin@2night.dk> said:

> "Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in message

> Det er nu engang så ganske indlysende og evident

<snip>

Blah blah. EOD.