ild i en børnehave på Griffenfeldtsgade 10
Fra : N_B_DK

Dato : 03-03-07 04:33

http://www.politi.dk/da/aktuelt/nyheder/Ungdomshuset_030307_0355.htm

En antændt brand på Griffenfeldtsgade har betydet, at der er gået ild i en
børnehave på Griffenfeldtsgade 10. Branden har endvidere bredt sig til et
to-etagers baghus.

Politi og brandvæsen er på stedet.

Herudover er unge aktivister trængt ind i en Skt Annæ Gymnasium ved
Prinsessegade, hvor de er ved at rasere skolen. Computere og andet
skoleinventar kastes ud af vinduerne.

Ud over disse to alvorlige hændelser er der fortsat flere brande på Nørrebro
og der er også ild to steder i Bådsmandsstræde.

Men det skal vi jo bare leve med efter visse personer i denne gruppe.

(gymnasiet er netop nu ved at blive ryddet af en stor mængde betjente)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 03-03-07 04:41

In news:8e401b0f70d7ca2edf007fa161f3aecf@spamme-dyndns.dk,
N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> typed:

> Herudover er unge aktivister trængt ind i en Skt Annæ Gymnasium ved
> Prinsessegade, hvor de er ved at rasere skolen. Computere og andet
> skoleinventar kastes ud af vinduerne.

En korrektion:

Herudover er unge aktivister trængt ind i Christianshavns Gymnasium ved
Prinsessegade, hvor de er ved at rasere skolen. Computere og andet
skoleinventar kastes ud af vinduerne.

(er cuttet direkte fra politiet hjemmeside)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : John

Dato : 03-03-07 04:53

> Men det skal vi jo bare leve med efter visse personer i denne
> gruppe.

Næppe. BZ-tosserne og deres hjernedøde støtter er i fuld sving
med at skyde sig selv i foden.

Hvad der måtte have været af sympati for dem blandt politikere
samt den almindelige dansker, fordufter stille og roligt.

Fornuftige mennesker kan næppe finde noget som helst forsvar for
disse psykopatiske handlinger.

John

Fra : Peter Heide

Dato : 03-03-07 04:58

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse :

> Men det skal vi jo bare leve med efter visse personer i denne gruppe.

Helt ærligt mand. Kan du ikke læse ? Der er sgu da ingen i denne
gruppe der går ind for det l o r t der sker i øjeblikket. Alle, selv
os såkaldte "autonom sympatisørere", tager afstand for det der sker
i en tråd længere nede. Ihvertilfælde nogen af os ,resten har sikkert
opgivet at kommunikere med den samling festoriginaler denne gruppe
består af.

Hvad skulle du forøvrigt gøre uden os ? "debatten" eller hvad man kan
kalde det der forgår hér, må da blive utrolig kedelig uden nogen
du kan fantaserer/drømme voldsom lemlæstelse/død over ?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-07 07:31

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Herudover er unge aktivister trængt ind i en Skt Annæ Gymnasium ved
> Prinsessegade, hvor de er ved at rasere skolen. Computere og andet

Det var Christianshavns Gymnasium, mener jeg - men hvad sjov har
vandalerne af at smide komputer ned på gaden? Ild kan jeg til nød
forstå.

Fordi unge ikke har andet at lave end meningsløs uddannelse, er bål i
gaden og stenkast mod polititanks eneste oplivende moment, enhver
anden tænkelig politikerindsats vedr ungdomshuse kunne lige så godt
øge som mindske problemet

Forældreindsats og børns uansvarlighed indgår i de komplicerede årsag
virkning sammenhænge.
Men afgørende er tidsåndens hang til YNK OG KLYNK og ikke tæring efter
næring og ikke straf som forskyldt.

Meget ville ændres hvis brandvæsen og forsvar øjeblikkelig slukkede
selv den mindste ildebrand i gaden - selvom de ikke antænder huse .
JEg har netop cyklet en runde om alle de Nørrebrosteder som TV2 news
har nævnt - der var ikke tegn på store bål, der kunne have fået
elledninger til at brænde sammen, som TV påstod

Men 5 udbrændte småbiler og et utal af svenske blågule hollænderbiler
som blot skulle assistere brandvæsenet vedr bål der alle kunne have
været klaret med en personbils håndslukker

Når TV er stolt af at få sten efter sig er det for at lyve at de ikke
holder med BZ. Jeg tror de ber de unge om fotogene stenkast og får sms
fra de unge, når båls flammer er meterhøje, hvilket jo ikke varer
længe, når en stavl aviser og en enkelt palle er basis.