/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Forældre ville redde datter med husarrest
Fra : N_B_DK


Dato : 03-03-07 03:31

http://ekstrabladet.dk/112/article276645.ece

Well det burde de nok have gjort INDEN det kom så langt, de folk der
deltager i disse optøjer er jo næppe de folk der får top karakterer og har
store ambitioner for fremtiden.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



 
 
Peter Heide (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 03-03-07 03:53


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:d6da998d95bddbbcd329fb90c0354f83@spamme-dyndns.dk...
> http://ekstrabladet.dk/112/article276645.ece
>
> Well det burde de nok have gjort INDEN det kom så langt, de folk der
> deltager i disse optøjer er jo næppe de folk der får top karakterer og har
> store ambitioner for fremtiden.
>

Jeg har et problem med de sympati-anglende forældre og især "forældre mod
politibrutaliet" . man kan mene hvad man vil om politiet fremgangsmåde,men
at se dem (FMP) rende rundt dér inde med en betydningsfuld mine, og så
snart der er optræk til konfrontation er de over alle bjerge. Nærmest
tigger politiet om at komme ud, hvis de er fanget imellem politi og demo-
stranter.

At nogle total sinker af nogle forældre ikke har mere check på deres 12 -14
årige børn, og vil stå flæbende frem foran et tv-kamera er fantastisk.Og så
endda tale
om overgreb er simpelthen for meget . Jeg ville skamme mig som forældre.






N_B_DK (03-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-03-07 04:01

In news:45e8e2e2$0$90276$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Heide <pheide@ofir.dk> typed:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:d6da998d95bddbbcd329fb90c0354f83@spamme-dyndns.dk...
> > http://ekstrabladet.dk/112/article276645.ece
> >
> > Well det burde de nok have gjort INDEN det kom så langt, de folk der
> > deltager i disse optøjer er jo næppe de folk der får top karakterer
> > og har store ambitioner for fremtiden.
> >
>
> Jeg har et problem med de sympati-anglende forældre og især
> "forældre mod politibrutaliet" . man kan mene hvad man vil om
> politiet fremgangsmåde,men at se dem (FMP) rende rundt dér inde med
> en betydningsfuld mine, og så snart der er optræk til konfrontation
> er de over alle bjerge. Nærmest tigger politiet om at komme ud, hvis
> de er fanget imellem politi og demo- stranter.
>
> At nogle total sinker af nogle forældre ikke har mere check på deres
> 12 -14 årige børn, og vil stå flæbende frem foran et tv-kamera er
> fantastisk.Og så endda tale
> om overgreb er simpelthen for meget . Jeg ville skamme mig som
> forældre.

For en gang skyld er vi enige.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Per Rønne (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 03-03-07 07:18

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> At nogle total sinker af nogle forældre ikke har mere check på deres 12
> -14 årige børn, og vil stå flæbende frem foran et tv-kamera er
> fantastisk.Og så endda tale om overgreb er simpelthen for meget . Jeg
> ville skamme mig som forældre.

Jeg så en mor, der havde taget sin 13-årige datter med til
demonstationen. Datteren blev anholdt, og da moderen protesterede
voldsomt, kom også hun med på stationen ...

Tvangsfjernelse?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Egon Stich (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 03-03-07 15:47


"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1hue1ab.1wwdq2o4hjnkxN%per@RQNNE.invalid...
> Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:
>
> > At nogle total sinker af nogle forældre ikke har mere check på deres 12
> > -14 årige børn, og vil stå flæbende frem foran et tv-kamera er
> > fantastisk.Og så endda tale om overgreb er simpelthen for meget . Jeg
> > ville skamme mig som forældre.
>
> Jeg så en mor, der havde taget sin 13-årige datter med til
> demonstationen. Datteren blev anholdt, og da moderen protesterede
> voldsomt, kom også hun med på stationen ...
>
> Tvangsfjernelse?
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

Det er jo et ganske godt spørgsmål, om ikke de sociale myndigheder, når
"røgen har lagt sig", bør overveje denne løsning.

Og da må de heller ikke glemme "overhumanisten"´s, Rothstein´s søn.
Det var forstemmende at se et menneske, i den grad lade masken falde, som
man så i Deadline.
En ærketype på en snotdum akademiker, når han er værdst.
Overklassen har krævet, fået nej, og fanden er løs---

Egon



Per Rønne (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 03-03-07 16:42

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> Og da må de heller ikke glemme "overhumanisten"´s, Rothstein´s søn.
> Det var forstemmende at se et menneske, i den grad lade masken falde, som
> man så i Deadline.

Hvornår dog? Jeg går ud fra at du mener aften-Deadline. 17:00-deadline
er i dag lukket land for mig, da jeg nu har et 9-17 job.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Egon Stich (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 04-03-07 11:50


"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1hueral.1ebrpl2cz4ravN%per@RQNNE.invalid...
> Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:
>
> > Og da må de heller ikke glemme "overhumanisten"´s, Rothstein´s søn.
> > Det var forstemmende at se et menneske, i den grad lade masken falde,
som
> > man så i Deadline.
>
> Hvornår dog? Jeg går ud fra at du mener aften-Deadline. 17:00-deadline
> er i dag lukket land for mig, da jeg nu har et 9-17 job.
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

Hvorfor?
Fordi han helt tydeligt, i sit frådende hysteri, viste, hvorledes han helt
enkelt ikke forstår, at der ikke gælder særlige regler for hans yngel.
En sørgelig demonstration af, hvorledes holdningerne fra 68 overlever i
bestemte klasser.
Vi vil ha-
Vi har "ret til"-
Særbehandling.

Og ja,- det var "aftendøden", der er tale om.

MVH
Egon



Martin (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 03-03-07 17:47

On 3 Mar., 16:42, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
> Egon Stich <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:
> > Og da må de heller ikke glemme "overhumanisten"´s, Rothstein´s søn.
> > Det var forstemmende at se et menneske, i den grad lade masken falde, som
> > man så i Deadline.
>
> Hvornår dog? Jeg går ud fra at du mener aften-Deadline. 17:00-deadline
> er i dag lukket land for mig, da jeg nu har et 9-17 job.

Du kan finde Mikael Rothstein torsdag 22:30 få tørre tæsk af
Berlingerens Jalving.
"Søg og du skal finde" Matt 7:7

Mvh
Martin


Per Rønne (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 03-03-07 19:00

Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> On 3 Mar., 16:42, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
> > Egon Stich <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:
> > > Og da må de heller ikke glemme "overhumanisten"´s, Rothstein´s søn.
> > > Det var forstemmende at se et menneske, i den grad lade masken falde, som
> > > man så i Deadline.
> >
> > Hvornår dog? Jeg går ud fra at du mener aften-Deadline. 17:00-deadline
> > er i dag lukket land for mig, da jeg nu har et 9-17 job.
>
> Du kan finde Mikael Rothstein torsdag 22:30 få tørre tæsk af
> Berlingerens Jalving.

Ja, jeg har nu set udsendelsen på nettet. »Tørre tæsk« er måske nok
noget af en overdrivelse.

Og han understregede at sønnen /ikke/ deltog i udskejelserne. Men blot
havde kommet i Ungdomshuset.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

hanzen (03-03-2007)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 03-03-07 21:36


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1huew79.1xdlfdl1ar21aaN%per@RQNNE.invalid...
> Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>
> Og han understregede at sønnen /ikke/ deltog i udskejelserne. Men blot
> havde kommet i Ungdomshuset.

Sjovt nok har jeg ikke høre nogen forældre indrømme at deres barn var med i
oprøret.
Hvor meget kan vi tro på det?
Hvis Rothstein havde sagt hans barn var med ville der sikkert gå laaaang tid
før han kom i studiet igen.
--
hilzen
hanzen



Per Rønne (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 03-03-07 22:02

hanzen <hanzen@mailmigej.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1huew79.1xdlfdl1ar21aaN%per@RQNNE.invalid...
> > Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
> >
> > Og han understregede at sønnen /ikke/ deltog i udskejelserne. Men blot
> > havde kommet i Ungdomshuset.
>
> Sjovt nok har jeg ikke høre nogen forældre indrømme at deres barn var med i
> oprøret.

Så er det vist fordi du ikke har fulgt godt nok med.

Hvad med det forældrepar, der tilbød at holde deres 17-årige datter i
husarrest? Dommeren hoppede dog ikke på den.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

hanzen (04-03-2007)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 04-03-07 09:11


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1huf6h7.9ycmtr16jjuolN%per@RQNNE.invalid...
> hanzen <hanzen@mailmigej.dk> wrote:
>
>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:1huew79.1xdlfdl1ar21aaN%per@RQNNE.invalid...
>> > Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>> >
>> > Og han understregede at sønnen /ikke/ deltog i udskejelserne. Men blot
>> > havde kommet i Ungdomshuset.
>>
>> Sjovt nok har jeg ikke høre nogen forældre indrømme at deres barn var med
>> i
>> oprøret.
>
> Så er det vist fordi du ikke har fulgt godt nok med.
>
> Hvad med det forældrepar, der tilbød at holde deres 17-årige datter i
> husarrest? Dommeren hoppede dog ikke på den.

Nu er det svært at snakke udenom når hun blev taget med fingrene nede i
syltetøjskrukken.Når barnet står i dommervagten er det for sent at
bortforklare så det kan ikke sammenlignes.
Tror du Rothstein havde sagt det samme hvis hans barn sad i hullet på
politigården?
Det med husarresten var dog en god ide. Synd de ikke fik den et par dage
før.
--
hilzen
hanzen



Per Rønne (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-03-07 10:26

hanzen <hanzen@mailmigej.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1huf6h7.9ycmtr16jjuolN%per@RQNNE.invalid...
> > hanzen <hanzen@mailmigej.dk> wrote:
> >
> >> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> >> news:1huew79.1xdlfdl1ar21aaN%per@RQNNE.invalid...
> >> > Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
> >> >
> >> > Og han understregede at sønnen /ikke/ deltog i udskejelserne. Men blot
> >> > havde kommet i Ungdomshuset.
> >>
> >> Sjovt nok har jeg ikke høre nogen forældre indrømme at deres barn var
> >> med i oprøret.
> >
> > Så er det vist fordi du ikke har fulgt godt nok med.
> >
> > Hvad med det forældrepar, der tilbød at holde deres 17-årige datter i
> > husarrest? Dommeren hoppede dog ikke på den.
>
> Nu er det svært at snakke udenom når hun blev taget med fingrene nede i
> syltetøjskrukken.Når barnet står i dommervagten er det for sent at
> bortforklare så det kan ikke sammenlignes.
> Tror du Rothstein havde sagt det samme hvis hans barn sad i hullet på
> politigården?
> Det med husarresten var dog en god ide. Synd de ikke fik den et par dage
> før.

Og i dagens Berlingske Tidende fortæller journalist Jens Rebensdorff om
sin 17-årige datter, der ikke længere bor hjemme hos forældrene i
Nordsjælland, men sammen med en veninde på Nørrebro. Og som er med i
demonstrationerne 'men nok er fredelig' - det siger hun i hvert fald
selv.

Man må undre sig over et forældrepar der lader et barn flytte hjemmefra,
mens det stadig går i skole. Men hun insisterede måske på at gå på Det
fri Gymnasium på Nørrebro snarere end på 'snobbede' Rungsted Statsskole?

<http://www.detfri.dk/>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

N_B_DK (04-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-03-07 12:12

In news:1huf6h7.9ycmtr16jjuolN%per@RQNNE.invalid,
"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> typed:

> Hvad med det forældrepar, der tilbød at holde deres 17-årige datter i
> husarrest? Dommeren hoppede dog ikke på den.

Well det er sq lidt sent at tilbyde NÅR de har begået en kriminel handling,
det var nok nået det burde have gjort inden...

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



@ (03-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 03-03-07 22:55

On Sat, 3 Mar 2007 21:35:30 +0100, "hanzen" <hanzen@mailmigej.dk>
wrote:

>
>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>news:1huew79.1xdlfdl1ar21aaN%per@RQNNE.invalid...
>> Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>>
>> Og han understregede at sønnen /ikke/ deltog i udskejelserne. Men blot
>> havde kommet i Ungdomshuset.
>
>Sjovt nok har jeg ikke høre nogen forældre indrømme at deres barn var med i
>oprøret.
>Hvor meget kan vi tro på det?

så må der jo være en masse forældreløse gadebørn i københavnsområdet,
mærkeligt at det ikke er kommet frem før nu


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Lyrik (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Lyrik


Dato : 04-03-07 00:46

Den 03.03.2007 kl. 19:00 skrev "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid>:

> Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>
>> On 3 Mar., 16:42, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
>> > Egon Stich <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:
>> > > Og da må de heller ikke glemme "overhumanisten"´s, Rothstein´s søn.
>> > > Det var forstemmende at se et menneske, i den grad lade masken
>> falde, som
>> > > man så i Deadline.
>> >
>> > Hvornår dog? Jeg går ud fra at du mener aften-Deadline. 17:00-deadline
>> > er i dag lukket land for mig, da jeg nu har et 9-17 job.
>>
>> Du kan finde Mikael Rothstein torsdag 22:30 få tørre tæsk af
>> Berlingerens Jalving.
>
> Ja, jeg har nu set udsendelsen på nettet. »Tørre tæsk« er måske nok
> noget af en overdrivelse.
++++++++++
Hvis vi nu trygler jer om et link, får vi det så?
Både jeg og sikkert også GB har ledt og ledt og vi fandt
ingenting-så:"Please kom med et link!"

Hilsen
Jens

--
Sendt med iso-8859-1.

Per Rønne (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-03-07 07:56

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Den 03.03.2007 kl. 19:00 skrev "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid>:
>
> > Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
> >
> >> On 3 Mar., 16:42, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
> >> > Egon Stich <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:
> >> > > Og da må de heller ikke glemme "overhumanisten"´s, Rothstein´s søn.
> >> > > Det var forstemmende at se et menneske, i den grad lade masken
> >> falde, som
> >> > > man så i Deadline.
> >> >
> >> > Hvornår dog? Jeg går ud fra at du mener aften-Deadline. 17:00-deadline
> >> > er i dag lukket land for mig, da jeg nu har et 9-17 job.
> >>
> >> Du kan finde Mikael Rothstein torsdag 22:30 få tørre tæsk af
> >> Berlingerens Jalving.
> >
> > Ja, jeg har nu set udsendelsen på nettet. »Tørre tæsk« er måske nok
> > noget af en overdrivelse.

> Hvis vi nu trygler jer om et link, får vi det så?
> Både jeg og sikkert også GB har ledt og ledt og vi fandt
> ingenting-så:"Please kom med et link!"

<http://www.dr.dk/DR2/deadline2230/Deadlineindslag.htm>

Vælg torsdag.

Virker også på din Mac.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

wilstrup (04-03-2007)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 04-03-07 11:01


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1hufxi6.1bhywlm1pi9qpiN%per@RQNNE.invalid...
> Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:
>> >> Du kan finde Mikael Rothstein torsdag 22:30 få tørre tæsk af
>> >> Berlingerens Jalving.

Det er ikke min opfattelse - Det var Jalving, der fik tørt på - og han
fremstod som en forstokkket nar, der fastholdt den konservative og organiske
ideologi om "pæne, unge mennesker" og "gøre hvad der bliver sagt"-holdning,
hvorimod Rothstein talte varmt for at der skulle være højt til loftet selv
over for mennesker, der er anderledes.

Jalving er konform, Rothstein er her visionær og åben.

>> >
>> > Ja, jeg har nu set udsendelsen på nettet. »Tørre tæsk« er måske nok
>> > noget af en overdrivelse.

noget? Det er vildt overdrevet.




Alucard (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 04-03-07 11:26

On Sun, 4 Mar 2007 11:01:01 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

> >> >> Du kan finde Mikael Rothstein torsdag 22:30 få tørre tæsk af
>>> >> Berlingerens Jalving.
>
>Det er ikke min opfattelse - Det var Jalving, der fik tørt på

Hvilken planet bor Wilstrup mon på...???

>- og han
>fremstod som en forstokkket nar, der fastholdt den konservative og organiske
>ideologi om "pæne, unge mennesker" og "gøre hvad der bliver sagt"-holdning,
>hvorimod Rothstein talte varmt for at der skulle være højt til loftet selv
>over for mennesker, der er anderledes.

Hvilket Jalving IKKE var imod....

>Jalving er konform, Rothstein er her visionær og åben.

Rothstein opførte sig som et barn der ikke måtte få sin vilje...


Egon Stich (04-03-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 04-03-07 12:31


"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:mh7lu25f68spde5ebhsl0l7apjrfc81681@4ax.com...
> On Sun, 4 Mar 2007 11:01:01 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:
>

> Rothstein opførte sig som et barn der ikke måtte få sin vilje...
>

Og det er jo præcis, hvad han er.
Ikke usædvanligt for hans samfundsklasses vedkommende.
Forvoksede skolebørn.

MVH
Egon



gb (03-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 03-03-07 19:02

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in
news:1172940398.823871.85180@t69g2000cwt.googlegroups.com:

> Du kan finde Mikael Rothstein torsdag 22:30 få tørre tæsk af
> Berlingerens Jalving.
> "Søg og du skal finde" Matt 7:7

Link, tak?

--
GB

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408605
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste